Juniskravla

Dagstur over grensa.
Og snart er det jammen meg juli!
Skremmende snart.

1.7 er min siste dag før ferien. Deilig. Jeg gleder meg. Men så mye å gjøre...
 
Fått gjort en del, oppdaget mer å gjøre. Lista er lang og bare to dager igjen. Vi får se hva jeg rekker

Lykke til :D håper du kommer noenlunde ajour
 
Vaniljeis nonstop peanøtter cola saus er jammiii. Nyter det i fine været. Mannen gav opp og la seg på sofaen sover som en stein. Barna er så stille nå
 
Vaniljeis nonstop peanøtter cola saus er jammiii. Nyter det i fine været. Mannen gav opp og la seg på sofaen sover som en stein. Barna er så stille nå

Cola-saus? Lærte meg akkurat at cola-saus på svensk tydeligvis betyr karamellsaus, så var litt interessert i om det faktisk er en cola-saus (coca cola liksom) som er på isen? Eller om du også bruker cola om karamell :D
(Genuint nysgjerrig, for om det er snakk om førstnevnte, så lurer jeg på hvor det kjøpes! :D )
 
Litt mer bading ble det på ettermiddag, sp var vi ute å testtrillet nye vogna. Fin dag:)
Nå funderer jeg på farhe på fliser utendørs, skal ha ved bassenget
 
Kengubsrnet har vært pl oslotur med kjæresten, tror de har kost seg der. Lite planer på oss i sommer sp Godt han får litt dagsturer hit og dit med folk
 
Baby er vrang på søvnen i dag.
 
Flere som gleder seg til ferie her! Siste dagen min på jobb er 8/7. Føles altfor lenge til... Jobbet kvelden idag, tidlig imorgen, kvelden på fredag, tidlig på lørdag, kveld på søndag. Fri mandag. Kveld tirsdag og onsdag. Tidlig torsdag og fredag.
Og da tar jeg og ungene ferie sammen :p 1time overtid ble det også ikveld, nødt til å stupe i seng nå :wacky:
 
Cola-saus? Lærte meg akkurat at cola-saus på svensk tydeligvis betyr karamellsaus, så var litt interessert i om det faktisk er en cola-saus (coca cola liksom) som er på isen? Eller om du også bruker cola om karamell :D
(Genuint nysgjerrig, for om det er snakk om førstnevnte, så lurer jeg på hvor det kjøpes! :D )
Hahaah det har du rett ja. Cola saus er karamell saus. Er oppvokst i Sverige derfor så kommer det noen svenske ord av og til
 
Håper alle får en fin dag :)

Min plan er stranda med venninne for å skravle, bade, sole oss, spise lunsj , etter det må jeg hente kengubanret å få kjørt han til kjøreskolen :)
 
Håper alle får en fin dag :)

Min plan er stranda med venninne for å skravle, bade, sole oss, spise lunsj , etter det må jeg hente kengubanret å få kjørt han til kjøreskolen :)
Takk. Dagen begynte med siste møte med Spesialpedagog og støttepedagog. Fin avslutnings møte. Og vi blev enige alle partner at vi ikke sier ha det nå men vi ses på gjensyn og holder kontakten :) :Heartred.
Nå skall jeg ut i solen. Ellers ingen planer idag.
Så stor han er blitt som skall på kjøreskolen . Tiden går fort.
Fin dag til deg og.
 
Back
Topp