Juniskravla

Da ble det legevakt idag også, med frøkna denne ganga. Hun kuttet nesten av seg fingertuppen, blodet strømmet og ville ikke gi seg.
Hun sydde et sting i tommel uten bedøvelse og var såå tøff! Gøy når lege lurer på hvorfor i all verden jeg lar henne holde på med kniver og slike ting, føler seg som en god mamma da...
Huff da, satser på det gror greit.

Vel. Unger får holde på med kniv under oppsyn fra de er ganske små. Det er meningen det. Det er slik de lærer. Kutte opp grønnsaker har de gjort både hjemme og i bhg. I bhg har de lært å spikke også.
 
Huff da, satser på det gror greit.

Vel. Unger får holde på med kniv under oppsyn fra de er ganske små. Det er meningen det. Det er slik de lærer. Kutte opp grønnsaker har de gjort både hjemme og i bhg. I bhg har de lært å spikke også.
Det er det de lærer her også, det er det gøyeste minsten vet i bhg :wacky:
 
Da ble det legevakt idag også, med frøkna denne ganga. Hun kuttet nesten av seg fingertuppen, blodet strømmet og ville ikke gi seg.
Hun sydde et sting i tommel uten bedøvelse og var såå tøff! Gøy når lege lurer på hvorfor i all verden jeg lar henne holde på med kniver og slike ting, føler seg som en god mamma da...
Oida. Godt det gikk bra. Men de må jo lære seg kniver før eller siden.
 
Her spikker de fra de er små i bhg , ulykker skjer men hjelpes kan da ikke slutte p la de få prøve seg
 
Holder på å sette opp bassenget i varmen, eller fått det opp nå da men månfylle vann. Åh som jeg gleder meg!A80F157E-FA51-4F60-BEDE-A28CA5360335.jpeg
 
Som om man ikke føler seg ille nok, så kommer en lege og kommenterer sånt.
Sykepleier som gjorde rent såret før sying sa etterpå at jeg ikke måtte ta meg nær av det, han var bare slik, så syns det var fint av henne :wacky: følte litt at jeg måtte forsvare meg da han sa det.
 
Da sitter jeg her og venter på at komme in på kartlegging. Er litt nervøs eller kanskje det er bare for lite søvn inatt da minste våkne kl 4 og følte seg ikke god. Nå er han med pappaen mens jeg er på samtale
 
Skjønne barn asså. Henta minste i bhg sist uke så kommer han og en jenta hånd i hånd og sier vi er kjærester:D så sier gutten ja vi er det oki kjæresten min vi snakkes imorgen. Så sier jenta ja vi snakkes men jeg skall til tannlegen imorgen og da kan vi ikke kysses fordi man får ikke lov at kysse når man skall gå til tannlegen:laughing002
 
Da sitter jeg her og venter på at komme in på kartlegging. Er litt nervøs eller kanskje det er bare for lite søvn inatt da minste våkne kl 4 og følte seg ikke god. Nå er han med pappaen mens jeg er på samtale

Håper samtalen gikk bra ❤️
 
Trøtt som ei strømpe, sliter med å holde fokus, gleder meg til ferien.

Heldigvis har jeg en ganske klart definert oppgave i dag, så jeg slipper tenke så mye på hva jeg skal gjøre, og en greit spesifisert liste for resten av disse to ukene frem til ferien, et er bre å jobbe seg gjennom den punkt for punkt. (Det smetter seg sikkert på mer etterhvert, men greit å h en liste når skuldrene begynner å bli høye og dagene få, så en får gjort alt en skal, og blir klar til ferie.

Jeg gleder meg til ferien, jeg klarer bre ikke ta innover meg at det er under 2 uker igjen. Ungene går enda på skolen, været er grått og trist, jeg hr ikke noe feriemodus i det hele tatt. Mulig det endrer seg til helgen, ettersom ungene har siste dag på skolen torsdag.

Jeg som vanligvis er sååå opptatt av å feire St.hans er i år litt mer "mehh" også, det er meldt regn og jeg er ikke så motivert, og hvem bryr seg, liksom? Jeg elsker st.hans tradisjonen vår med å møtes hele mors-slekta mi (vel, ikke hele, men de som bor her i nærheten, og det innebærer jo en god del folk) en plass ifjæra, fast sted, grilling og noen fisker, og kos og prat. Treffer folk jeg spesielt nå i koronatider, ikke har sett siden i fjor.

Joda, jeg kjenner når jeg snakker om det at jeg har jo lyst, langt inne. LANGt inne. DEt er bare stress å komme seg dit etter obb, og regn og blæ.
 
Roen begynner falle. Ingen drama i ettermiddag. Møte imorgen er avlyst.
Bare time hos legen med jenta imorgen og legetime på meg på fredag. Barna har sin siste dag på torsdag så er det sommer ferie for de 2 eldste. Minste har ca 3 uker igjen i bhg så slutter han der. Kommer verkelig til at savne personellet i bhg.
 
Hentet ny bil idag :D
 

Vedlegg

  • IMG_20220621_140616.jpg
    IMG_20220621_140616.jpg
    1,9 MB · Visninger: 8
Må skrape sammen motivasjon til å bake ei kake

Angrer på at jeg ikke kjøpte en pose. Det er ca like lett og mye bedre, å bake den jeg skal bake. Jeg er bare ikke motivet. Men mannen sa han kunne stille med kake på avslutning på skolen i morgen. Så er der sånn da at ting har blitt forsinka på jobb pga tekniske feil, så skal han. Ake den blir det i natt, sent. Så det er bedre jeg gjør det nå.


Bare at. Vel. Motivasjonen til å bake en kake han har meldt meg til er litt lav. Først må jeg rydde kjøkkenet. Som er noe han pleier holde under kontroll. Men denne jobbingen til langt på natt de siste dagene så må jeg ta et tak der før jeg kan bake.

Og jeg er trøtt. Og lei.
 
Må skrape sammen motivasjon til å bake ei kake

Angrer på at jeg ikke kjøpte en pose. Det er ca like lett og mye bedre, å bake den jeg skal bake. Jeg er bare ikke motivet. Men mannen sa han kunne stille med kake på avslutning på skolen i morgen. Så er der sånn da at ting har blitt forsinka på jobb pga tekniske feil, så skal han. Ake den blir det i natt, sent. Så det er bedre jeg gjør det nå.


Bare at. Vel. Motivasjonen til å bake en kake han har meldt meg til er litt lav. Først må jeg rydde kjøkkenet. Som er noe han pleier holde under kontroll. Men denne jobbingen til langt på natt de siste dagene så må jeg ta et tak der før jeg kan bake.

Og jeg er trøtt. Og lei.
Ohh så synd vi ikke bort i nærheten av hverandre . Da hadde jeg med glede baket en kake til deg :Heartred kake baking er terapi for meg.Fikk seinast høre det i går på kartlegging at bake når du har energi og ork til det. Og jeg fikk og spørsmålet om jeg verkelig ikke har tenkt på satse på det i framtiden.

Sender deg en stor styrke klem
 
Back
Topp