Klagetråden

Akkurat tatt cytotec og gruer meg så veldig til smertene :( håper alt går bedre enn fryktet….

Hei dere ❤️ Cytotec kuren gikk mye bedre enn fryktet. Hadde ikke mye smerter, var nok gode smertestillende, for to dager etterpå var jeg lemster i hele magen, så det må ha vært kraftige sammentrekninger. Nå er det bare mye blødning og litt sterke menssmerter av og på.
Ønsker dere alle lykke til videre i svangerskapet ❤️ Jeg har selv et desemberbarn, og det er veldig fint ❤️ Rolig tid på vinteren de første månedene, og akkurat passe store når våren og sommeren kommer :) kos dere og stor klem fra meg ❤️

Synes det er utidig hvordan alle og hvermann synes det er innenfor å spørre om jeg er kvalm og hvor mange ganger man evt har kastet opp når de hører man er gravid. Skal man kanskje begynne å spørre hvor mange ganger bekjente har hatt avføring den siste uken? Eller hvor ofte de pusset nesen ved forrige forkjølelse?
Unnskyld ranten, men om jeg kaster opp eller ikke synes jeg faktisk andre har ingenting med!

Hei dere ❤️ Cytotec kuren gikk mye bedre enn fryktet. Hadde ikke mye smerter, var nok gode smertestillende, for to dager etterpå var jeg lemster i hele magen, så det må ha vært kraftige sammentrekninger. Nå er det bare mye blødning og litt sterke menssmerter av og på.
Ønsker dere alle lykke til videre i svangerskapet ❤️ Jeg har selv et desemberbarn, og det er veldig fint ❤️ Rolig tid på vinteren de første månedene, og akkurat passe store når våren og sommeren kommer :) kos dere og stor klem fra meg ❤️

So bra at det gjekk bedre enn frykta smertemessig :Heartred ønsker deg alt godt :Heartred

Er så dritt lei kvalme! Har vært varierende kvalm i 6 uker (begynner på uke7) ønsker å fungere igjen. Få til å være mamma, kjæreste,venn å kollega. Føler jeg ikke er tilstede. Jeg er i min egen lille kvalme bobble.
Enig, skikkelig lei kvalmen!! Føler så med deg! Jeg er blitt sykmeldt en uke nå for å komme meg litt ovenpå igjen... Føler at det hjelper noe hvertfall. Enklere å styre når og hva jeg skal spise også sånn at jeg kan regulere kvalmen litt.

Jeg syns ikke noe om å være gravid altså.. Det føles bare skikkelig dritt. Skulle gjerne hoppet frem 6-7 måneder i tid og født med en gang.
Sist syntes jeg alt var fantastisk. Men da var det planlagt og spennende.
Denne gangen ikke planlagt og jeg sliter med mye kvalme, og ikke sagt det til noen heller. Så regner med det blir bedre om noen uker for håper kvalmen legger seg pg at det blir bede psykisk når jeg har fått fortalt det

Husk at det er ingenting i veien for å si det til familie og venner tidlig i svangerskapet:) gjør det som føles best for deg selv :)

Jeg tror jeg er mer horomonell enn jeg er klar over. Fyrer meg ekstremt opp. Andre i samme båt?

Hater kvalmen som kommer sigene på om ettermiddagen/kveld slik at du ikke orker å gjøre alt de du har lyst til etter jobb....

Jeg tror jeg er mer horomonell enn jeg er klar over. Fyrer meg ekstremt opp. Andre i samme båt?
Eksempel: har ny fastlege fra i dag og ringte for en to ukers tid siden for å sette opp tid til den der standard blodprøven. Har vært hos jordmor en gang, ønsker ikke å bruke fastlegen til graviditeten.

Syns det var rart at jeg fikk sms med påminner om legetime, så ringte senteret i går for å sjekke at det er blodprøve jeg skal til. Forklarer at jeg går til jordmor, trenger ikke time, kun standard blodprøve foe p sjekke vitaminer, jern, etc.

Neida, må til legen først, for det er legen som bestemmer hva som skal sjekkes.

Jeg overreagerer sikkert helt enormt, altså… men herregud, da.

Back
Topp