Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler sånn med deg <3 <3 Håper du slipper unna de verste smertene. Stor klem <3Akkurat tatt cytotec og gruer meg så veldig til smertenehåper alt går bedre enn fryktet….
Sender en stor klem ❤❤Akkurat tatt cytotec og gruer meg så veldig til smertenehåper alt går bedre enn fryktet….
StyrkeklemAkkurat tatt cytotec og gruer meg så veldig til smertenehåper alt går bedre enn fryktet….

Styrkeklem, håper at de gikk fort over.❤Akkurat tatt cytotec og gruer meg så veldig til smertenehåper alt går bedre enn fryktet….
Hei dereCytotec kuren gikk mye bedre enn fryktet. Hadde ikke mye smerter, var nok gode smertestillende, for to dager etterpå var jeg lemster i hele magen, så det må ha vært kraftige sammentrekninger. Nå er det bare mye blødning og litt sterke menssmerter av og på.
Ønsker dere alle lykke til videre i svangerskapetJeg har selv et desemberbarn, og det er veldig fint
Rolig tid på vinteren de første månedene, og akkurat passe store når våren og sommeren kommer
kos dere og stor klem fra meg
![]()
ønsker deg alt godt 
Enig, skikkelig lei kvalmen!! Føler så med deg! Jeg er blitt sykmeldt en uke nå for å komme meg litt ovenpå igjen... Føler at det hjelper noe hvertfall. Enklere å styre når og hva jeg skal spise også sånn at jeg kan regulere kvalmen litt.Er så dritt lei kvalme! Har vært varierende kvalm i 6 uker (begynner på uke7) ønsker å fungere igjen. Få til å være mamma, kjæreste,venn å kollega. Føler jeg ikke er tilstede. Jeg er i min egen lille kvalme bobble.
Sist syntes jeg alt var fantastisk. Men da var det planlagt og spennende.Jeg syns ikke noe om å være gravid altså.. Det føles bare skikkelig dritt. Skulle gjerne hoppet frem 6-7 måneder i tid og født med en gang.
Nei overhode ikke alene om den. Vi er nok 2 i samme båt du å jeg.Jeg tror jeg er mer horomonell enn jeg er klar over. Fyrer meg ekstremt opp. Andre i samme båt?
3!Nei overhode ikke alene om den. Vi er nok 2 i samme båt du å jeg.
Jeg tror jeg er mer horomonell enn jeg er klar over. Fyrer meg ekstremt opp. Andre i samme båt?

Eksempel: har ny fastlege fra i dag og ringte for en to ukers tid siden for å sette opp tid til den der standard blodprøven. Har vært hos jordmor en gang, ønsker ikke å bruke fastlegen til graviditeten.Jeg tror jeg er mer horomonell enn jeg er klar over. Fyrer meg ekstremt opp. Andre i samme båt?