Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 381600 Nå er jeg 9 DPO. Tror ikke jeg kan se noen strek her. Hva tror dere?
Burde jeg ha fått et resultat nå hvis jeg var gravid, eller når er det mest vanlig å eventuelt få en positiv test? Og når er siste håp?

Kan noen hjelpe meg å tyde denne? Så usikker på om det er skygge eller babystrek..

Jeg tester og tester, selv om jeg er tidlig ute. 9 DPO, ettermiddag. Hva tror dere?
Hei, er det noen som kan hjelpe å tyde denne??
Testet på dag 26 (IKM for meg), mest sannsynlig el dag 13/14.. testet ikke denne syklusen fordi vi ikke skulle prøve aktivt denne mnd …..
jeg skjønner absolutt null.
Det er en vanlig test fra normal, stav. Begge i pakken fikk lik strek.
Typisk nok siste testen hjemme, så har ikke hatt mulighet å teste i dag.. enda ingen tegn til mensen….
Nå tok jeg en strimmeltest fra normal, midt på dagen.. den er negativ, men er det fortsatt sjans?
kan hende det var for utvannet urin (håpe håpe)??
det er jo mindre konsentrasjon av HCG midt på dagen. Så ikke stress med det! Det er jo en grunn til at man skal ta testen om morningen, og siden det er Såppas tidlig for deg enda, så er det ikke unaturlig at den kun slår ut på morgen urin, siden konsentrasjonen av HCG i kroppen enda er veldig lav isåfallfortsatt sjans!!

Er bildet tatt innen fristen?Kan dere hjelpe meg å tyde denne testen? 11 DPO i dag. Håper dette er en babystrek!
Jeg ser noe!Vis vedlegget 381715 Vis vedlegget 381716
Andre bilde er innen fristen, første etter at den tørket. Ser dere noe? Kan det være noe? Make Sure tidligtest![]()
Takk for svarHåper litt, men samtidig litt bekymret og (bhg plass, permisjon, termin faller på bursdag til ene bonusbarnet)
Burde kanskje skrevet det i første post, men var litt i sjokk da. Den ble tatt ca kl 17.30, men drukket lite den dagen da.. får porsjonere ut de siste strimlene, har jo bare lyst å kjøre på med alle
Denne ser positiv ut, synes jeg! Krysser fingrene for at en digital slår ut om et par dagerVis vedlegget 381740 12 DPO. Hva tenker dere om denne? Digital test var negativ, så jeg tør ikke å håpe på noe! Men har så inderlig lyst til at den skal være positiv <3