Juni 2022

Litjmora

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprilspirene 2024❤️
Noen andre enn meg som er klare for Juni tråd :rolleyes: Masse lykke til alle fine damer :Heartred

Skriv inn din status sånn:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

VENTER PÅ OPPSTART / INNSETT / INSEMINERING:


NEDREGULERER:


STIMULERER:


RUGER / INSEMINERT:


FORTSETTER STIMULERING I JULI


TOTALFRYS:


Reiret - 31 - B2 - St. Olav - Forsøk nr 1 - Gonal F, cetrotide, ovitrelle - oppstart slutten av uke 20, uttak uke 22.

Morellakris - 35 - B1 - Porsgrunn - Forsøk nr 1 - Menopur, fyremadel, lutinus - oppstart 6.6.



AVBRUTT:

Batterybarn - 26 - B1 - Porsgrunn - 2icsi/ Første fryseforsøk - Styrt syklus - Innsett i uke 23

Veientilbabylykke - 35 - B1 - Porsgrunn - forsøk nr 7 (5 iui på Stork klinikk, 1 forøsk i Porsgrunn (avbrutt pga eggene ikke overlevde) - menopur, bemfola og fyremadel - uttak ca uke 22

Englemamma til tvillinger- 35 - B1(3) - Ullevål - 7. innsett og 3. fryseforsøk (1. etter senabort i januar) - Procren og progynova - innsett uke 24.

Lilkil79, 42, b1, #8, Maigaard - Synarela, Menopur, prednisolon, Albyl-E, Crinone, Cyclogest - oppstart medisiner var 12/6

GRAVID:

Søskenforsøk6724- 32- B3 (andre med hjelp) - Haugesund- fryseforsøk naturlig syklus

Mera893 - 28 - B1 - Porsgrunn - 2.forsøk, 1. innsett - Menopur/fyremadel/lutinus - uttak uke 22, innsett uke 23.

H_7392 - 34 - B2 - Forsøk/innsett 2 (frys) - Cyclogest - innsett 8. juni

Hs, 34, B1, Rikshospitalet, 4. fersk forsøk (1 privat, 2 offentlig + 2 frys), Procren/Synarela/Menopur, 3. mnd nedregulering med Procren, Synarela 22/5, Menopur 26/5, Uttak uke 23.

Ypsilon - 36 - B2 - St Olav - Forsøk 1 (frys) - Cyclogest - innsett 9. juni

Tusenfryd4 - 38 - B2 (første med hjelp) - Spiren - 1.innsett - uke 22/23.

Lasorah - 33 - B1 - Spiren - 3.uttak (hatt 3 innsett tidligere) - Bemfola 150 IE, Fyremadel, Cyclogest - Oppstart ca. uke 22

SommerSolsikke - 32 - B2 - Haukeland - 1. ICSI - progynova/bemfola/fyremadel - oppstart 25.5. og uttak uke 24

Mammaønske2022 - 30 - B1 - Porsgrunn - forsøk 1 - Menopur og fyremadel - oppstart uke 23

Babydrømmen87 - 34 - B1 - Hausken - 1.fryseforsøk i naturlig syklus- Innsett uke 25(?)

Litapi - B2 - UNN - 1 - Albyl-E, Prednisolon, Utrogestan - innsett forhåpentligvis rundt 20/6-22.



IKKE GRAVID:

Litjmora - 41 - B2 - Medicus - IVF#7 (ICSI#4) - Procren Depot, Pergoveris, Prednisolon, Ovitrelle, Fragmin og Duphaston - Nedregulering fra 05.05 - uttak 10.06

Sofia87 - 35 - B1 - Porsgrunn - 6. innsett - Estradot, Cyclogest - ca uke 23

Statistikern - 34 - B1 - Riksen - FER #1 etter IVF #2 (har tidligere hatt 5 IUI og 3 innsett) - estradot og crinone - innsett ca uke 25

Kaffekoppen - 30 - B2 - St. Olav - Forsøk nr 1 - Bemfola og fyremadel - Oppstart i uke 24, uttak uke 26

soloprøver2020 - 36 - B1 - Maigaard - FER1 etter IVF3 - Progynova, prednisolon, Albyl-E, Crinone, Cyclogest - oppstart medisiner var 19.06. Forhåpentligvis innsett i uke 27.


EN LITEN ENGEL FOR ALLTID I DITT HJERTE :Heartred

Persefone - 37 - B2 - Fertilitetssenteret - 2. søskenforsøk (etter 3 avbrutte) - kort protokoll - uttak ca uke 24
 
Last edited:
Jeg hiver meg med! Stimulering starter i månedsskiftet mai/juni, men uttak bli i juni om alt går bra :) Bruker å ha lange stimuleringsrunder. Har hatt tre innsett; to negative og et jeg ble gravid på men mista. Prøver å ikke miste trua på at det skal gå til slutt.

Lasorah - 33 - B1 - Spiren - 3.uttak (hatt 3 innsett tidligere) - Bemfola 150 IE, Fyremadel, Cyclogest - Oppstart ca. uke 22
 
Blir gjerne med i gruppa di, kjære Litjmora.
Aner ikke helt når mensen kommer for kroppen min har tydeligvis ikke tenkt å ha eggløsning denne syklusen, men krysser fingrene for at det ikke blir altfor galt.

Sofia87 - 35 - B1 - Porsgrunn - 6. innsett - Estradot, Cyclogest - ca uke 23
 
Jeg hiver meg med! Stimulering starter i månedsskiftet mai/juni, men uttak bli i juni om alt går bra :) Bruker å ha lange stimuleringsrunder. Har hatt tre innsett; to negative og et jeg ble gravid på men mista. Prøver å ikke miste trua på at det skal gå til slutt.

Lasorah - 33 - B1 - Spiren - 3.uttak (hatt 3 innsett tidligere) - Bemfola 150 IE, Fyremadel, Cyclogest - Oppstart ca. uke 22
Velkommen :Heartred Jeg skal ha trua sammen deg!
 
Blir gjerne med i gruppa di, kjære Litjmora.
Aner ikke helt når mensen kommer for kroppen min har tydeligvis ikke tenkt å ha eggløsning denne syklusen, men krysser fingrene for at det ikke blir altfor galt.

Sofia87 - 35 - B1 - Porsgrunn - 6. innsett - Estradot, Cyclogest - ca uke 23
Velkommen Sofia:Heartred Er så kjipt (og unødvendig) når kroppen ikke spiller på lag. Nå er det din tur!
 
Hei!
Jeg er helt fersk i ivf-verden, så mulig jeg ikke hører til her/skjønner alt, men... :rolleyes:

Tusenfryd4 - 38 - B2 (første med hjelp) - Spiren - 1.innsett - uke 22/23.

Jeg både gleder og gruer meg til dette :Heartred
 
Jeg hiver meg med her ❤️ Engelpia, B1, Spiren, 2 forsøk ved spiren, totalt 6 uttak, fryseinnsett i juni. Jeg skulle egentlig ha innsett nå i mai, men mye som skjer til meg i mai og jeg er dessverre flink til å stresse :( ønsker også å gå ned litt til innsett. Noen som tilfeldigvis har erfaring med lavkarbo? :)
 
HildeFraNordSør - 42 - #3 - utlandet - forsøk 1 - Menopur og Cetrotide - uttak uke 20
 
Vil gjerne være med her!

Søskenforsøk6724- 32- B3 (andre med hjelp) - Haugesund- fryseforsøk naturlig syklus

Vet ikke helt når da jeg venter mens rundt 17 mai. Aldri hatt fryseforsøk før. Dette er siste runden min offentlig. Har 3 egg på frys som er 3 dager. Så får vi håpe en av di blir til baby. Hatt to kjemiske og en negativ på fersk forsøk. Har fått tatt blodprøver og hysteroskopi no før fryseforsøk for å sjekke at det ikke er noko. Forøvrig veldig veldig fornøyd med Haugesund, di sjekker og undersøker før jeg har krevd noe. Syns det er veldig betryggende
 
Hei!
Jeg er helt fersk i ivf-verden, så mulig jeg ikke hører til her/skjønner alt, men... :rolleyes:

Tusenfryd4 - 38 - B2 (første med hjelp) - Spiren - 1.innsett - uke 22/23.

Jeg både gleder og gruer meg til dette :Heartred
Velkommen til oss og masse lykke til. Bare å spørre om du lurer. Her er vi mange som kan mye tilsammen
 
Jeg hiver meg med her ❤️ Engelpia, B1, Spiren, 2 forsøk ved spiren, totalt 6 uttak, fryseinnsett i juni. Jeg skulle egentlig ha innsett nå i mai, men mye som skjer til meg i mai og jeg er dessverre flink til å stresse :( ønsker også å gå ned litt til innsett. Noen som tilfeldigvis har erfaring med lavkarbo? :)


Masse lykke til Engelpia :Heartred Noen ganger er det greit med en pause både for kropp og sjel.
Jeg holder på med lavkarbo nå og har gjort det siden 1 april. Er absolutt ingen ekspert, men finner mye om det når man googler. Kort sagt, ingen pasta, brød, ris og poteter. Unngå sukker og øk mengden fett i maten du spiser.
 
Vil gjerne være med her!

Søskenforsøk6724- 32- B3 (andre med hjelp) - Haugesund- fryseforsøk naturlig syklus

Vet ikke helt når da jeg venter mens rundt 17 mai. Aldri hatt fryseforsøk før. Dette er siste runden min offentlig. Har 3 egg på frys som er 3 dager. Så får vi håpe en av di blir til baby. Hatt to kjemiske og en negativ på fersk forsøk. Har fått tatt blodprøver og hysteroskopi no før fryseforsøk for å sjekke at det ikke er noko. Forøvrig veldig veldig fornøyd med Haugesund, di sjekker og undersøker før jeg har krevd noe. Syns det er veldig betryggende
Velkommen :Heartred Så fint å ha noen som tar tak og hjelper uten at man må spørre, det må være en liten lettelse på denne tunge veien.
 
Masse lykke til Engelpia :Heartred Noen ganger er det greit med en pause både for kropp og sjel.
Jeg holder på med lavkarbo nå og har gjort det siden 1 april. Er absolutt ingen ekspert, men finner mye om det når man googler. Kort sagt, ingen pasta, brød, ris og poteter. Unngå sukker og øk mengden fett i maten du spiser.
Tusen takk ❤️hvordan ser en dag ut hos deg sånn måltidsmessig? :) altså hva spiser du til måltidene og hvor mange? :)
 
Tusen takk ❤️hvordan ser en dag ut hos deg sånn måltidsmessig? :) altså hva spiser du til måltidene og hvor mange? :)
Spiser som før, bare at maten er med mindre karbo og har mer fett i seg. Mye oljer, ost, avokado. Erstatter potet/ris med blomkålris. Spiser salat til lunsj. Har bakt lavkarbobrød og knekkebrød
 
Jeg skal starte med stimulering nå i slutten av mai, men selve uttaket vil være i juni. Føler jeg er midt i mellom begge månedene. :)


SommerSolsikke - 32 - B2 - Haukeland - 1. ICSI - progynova/bemfola/fyremadel - oppstart 25.5. og uttak uke 24

Jeg grugleder meg veldig. Har hørt så mye om at uttaket skal være så vondt... I hvert fall er jeg heldig som starter med tidlig sommerferie den uken, så jeg kan ta det med ro og hvile.
 
Back
Topp