Jeg skal jobbe helg, og opp tidlig i morgen. Men naboen har fest på terrassen og russebussene dundrer forbi med jevne mellomrom 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ahh frustrerendeJeg skal jobbe helg, og opp tidlig i morgen. Men naboen har fest på terrassen og russebussene dundrer forbi med jevne mellomrom![]()
her så er det for en gang skyld stille. Men plutselig så braker det vel løs her også snart. Håpe du får såve i natt. 
Har du prøvd movicol? Blandes ut i vann. Vet ikke hvordan det er i forhold til graviditet - det må undersøkes. Hvis jeg trenger noe sånt så vil movicol være førstevalget - både pga lukt, smak, utseende og konsistens!Ja jeg tror det. Har jo ikke prøvd siden sist graviditet, men blanda det ut i noen slurker vann så det glir ned lettere. Lukta og smaken av den nye her er helt uaktuell i allefallså nå har jeg 19 dagdoser med DulcoSoft liggende som ALDRI blir brukt.
Uff, ikke bra. Kanskje Dulcosoft kan funke for deg da?![]()
Nei, har ikke gjort det. Men Duphalac fungerer greit. Om movicol er samme som dulcosoft er det uaktueltHar du prøvd movicol? Blandes ut i vann. Vet ikke hvordan det er i forhold til graviditet - det må undersøkes. Hvis jeg trenger noe sånt så vil movicol være førstevalget - både pga lukt, smak, utseende og konsistens!

Har du prøvd movicol? Blandes ut i vann. Vet ikke hvordan det er i forhold til graviditet - det må undersøkes. Hvis jeg trenger noe sånt så vil movicol være førstevalget - både pga lukt, smak, utseende og konsistens!

Takk for god info!Movicol vil også være mitt foretrukne valg pga smak, lukt og konsistens! I helsebibliotekets veileder til obstipasjon hos gravide og ammende står det at laktulose og loppefrø (eks Vi-Siblin) bør forsøkes før movicol. Samtidig er alle tre (laktulose, loppefrø, movicol) likestilt som føstevalg i fordypningsstoffet til helsebibliotekets veileder.
https://www.helsebiblioteket.no/pas...e-rad-ved-forstoppelse-hos-gravide-og-ammende
https://www.mn.uio.no/farmasi/forsk...pning-forstoppelse-hos-gravide-og-ammende.pdf
For meg, som er både laktoseintolerant, og har IBS, så vil med andre ord movicol være et trygt alternativ! 

Er så sykt lei av denne kvalmen!!! Vet den er mye mildere denne gangen enn med de to tidligere svangerskapene.. sjønner ikke hvordan jeg kom meg gjennom de når kvalmen var så ille![]()
Føler sånn med deg!
Føler så med dere! Jeg hadde aldri utsatt meg selv for dette en gang til, godt vi bare skal ha enEr så sykt lei av denne kvalmen!!! Vet den er mye mildere denne gangen enn med de to tidligere svangerskapene.. sjønner ikke hvordan jeg kom meg gjennom de når kvalmen var så ille![]()
Aldri vært borti en bedre prevensjon enn den kvalmen her!Føler så med dere! Jeg hadde aldri utsatt meg selv for dette en gang til, godt vi bare skal ha enAldri vært borti en bedre prevensjon enn den kvalmen her!
PS: Samboer har to gutter fra før av som vi har 50%, derfor vi bare skal ha en![]()

Føler så med dere! Jeg hadde aldri utsatt meg selv for dette en gang til, godt vi bare skal ha enAldri vært borti en bedre prevensjon enn den kvalmen her!
PS: Samboer har to gutter fra før av som vi har 50%, derfor vi bare skal ha en![]()

Er så støl i korsryggen, kan dette være bekkenproblemer så tidlig?finner ikke god liggestilling på natta.

Takk for svarjeg opplevde det samme forrige uke. Har heldigvis gitt seg litt så har det ikke hele tiden lengre. Snakket med ei som har 4 barn og hadde mye bekkenproblemer. Og hun sa at hun kjente mye nederst i korsryggen.
Har du gravidpute? Kanskje det kan hjelpe litt?![]()
Jeg skal absolutt ordne meg gravidpute, evt ha et par ekstra vanlige puter i sengen