Morild79
Forelsket i forumet
Hei!
Ønsker å høre om noen har erfaringer med liten, men smertefri, blødning over flere dag (både rødt og brunt) etter positiv test.
Går på Progynova+Cyclogest og lurer på om disse kan bidra til blødningene? Har målt HcG fra 28.03 (nivå 1400), 30.03 (3400) og igår (04.04) til 15000. Blødninger startet på fredag (01.04), og er litt mer idag. Det er for tidlig for TUL, men skal måle HcG imorgen igjen.
Og er man mer utsatt for blødninger i tidlig graviditet etter fryseforsøk siden man tar mye hormoner? Kan det være truende abort? Eller SA?
Litt fortvilet nå…
Ønsker å høre om noen har erfaringer med liten, men smertefri, blødning over flere dag (både rødt og brunt) etter positiv test.
Går på Progynova+Cyclogest og lurer på om disse kan bidra til blødningene? Har målt HcG fra 28.03 (nivå 1400), 30.03 (3400) og igår (04.04) til 15000. Blødninger startet på fredag (01.04), og er litt mer idag. Det er for tidlig for TUL, men skal måle HcG imorgen igjen.
Og er man mer utsatt for blødninger i tidlig graviditet etter fryseforsøk siden man tar mye hormoner? Kan det være truende abort? Eller SA?
Litt fortvilet nå…

Gyn ønsket ikke å måle HCg før jeg har vært på denne UL, og forsøke heller «å slappe av» (lettere sagt enn gjort)

Jeg ble helt paff i gynstolen og ropte «Hææ??!» Gyn begynte å le av meg av meg, hehe! Jeg trodde jo virkelig at det hadde gått galt, med blødningene og de rare HcG-målingene for noen uker tilbake… Kjenner jo på at det fortsatt kan gå galt, men unner meg en mer bekymringsfri hverdag nå. Gyn var soleklar på at nå måtte jeg slappe av og alt så ut som det skal! Blødningene kommer nok fra hormonmedisinene jeg tar (slutter på de om 1,5 uker), så det blir bra!
Men jeg blør jo fortsatt, mer friskt nå, så har jo nervene i høyspenn fortsatt! Nå skal jeg i grunn egentlig ikke til UL før i uke 12 (er 7+5 - ble satt litt tilbake på TUL). Gyn sa om noe skjer, eller jeg bekymrer meg så mye at det går ut over nattesøvnen, kan jeg ta kontakt, så gjør vi en UL. Føler meg heldig med en så snill gyn etter å ha lest skrekkhistorier her inne