Gravid 5+6 etter fryseforsøk, smertefri blødning

Nei å nei :Heartred
Sender alt jeg har av gode tanker og lange klemmer. Det er så fryktelig vondt å miste. Ta godt vare på hverandre i tiden fremover. Gi dere selv tid til å sørge :Heartred

Jeg skjønner bare ikke helt hvordan det kunne gå galt så fort etter vi så den lille… Tenker liksom: er det noe jeg gjorde? Gikk en lang tur etter UL: var det dumt? Var det innvendig UL som gjorde det? Er helt knust nå -

Jeg skjønner bare ikke helt hvordan det kunne gå galt så fort etter vi så den lille… Tenker liksom: er det noe jeg gjorde? Gikk en lang tur etter UL: var det dumt? Var det innvendig UL som gjorde det? Er helt knust nå -
Ingenting du har gjort som er feil. Desverre så er det bare sånn noen ganger. Om du hadde hatt time til ul i dag istede, så hadde du forsatt hatt en SA i går.
Vanskelig å finne de rette ordene til deg selv om jeg selv har mistet 4 ganger. Men tro meg når jeg sier at det blir bedre med tiden :Heartred

Ingenting du har gjort som er feil. Desverre så er det bare sånn noen ganger. Om du hadde hatt time til ul i dag istede, så hadde du forsatt hatt en SA i går.
Vanskelig å finne de rette ordene til deg selv om jeg selv har mistet 4 ganger. Men tro meg når jeg sier at det blir bedre med tiden :Heartred

Takk for trøstende ord:Heartred Jeg får helt vondt av å høre at du har vært igjennom sikkert mange av de samme følelsene 4 ganger… Kan jeg spørre om hvor langt du var kommet når du mistet?

Jeg vet at det er høyere risiko før uke 12 og trodde jeg hadde stålsatt meg for skuffelse - men den raske svingen fra opptur til nedtur hadde jeg aldri forestilt meg…

Takk for trøstende ord:Heartred Jeg får helt vondt av å høre at du har vært igjennom sikkert mange av de samme følelsene 4 ganger… Kan jeg spørre om hvor langt du var kommet når du mistet?

Jeg vet at det er høyere risiko før uke 12 og trodde jeg hadde stålsatt meg for skuffelse - men den raske svingen fra opptur til nedtur hadde jeg aldri forestilt meg…

Vel jeg hadde 4 MA, så jeg måtte ta piller for å abortere. Men hadde altså 2 i uke 10, 1 i uke 7 og 1 i uke 8. 3 av dem så hadde ikke fosteret hjerteslag på første ul, men den ene så var det hjerteslag på de 3 første ul, deretter ingenting på den siste uken etter.
Kan ikke klare å forestille meg hvordan det er å plutselig begynne å blø. Så rart dette med hvordan det skjer, men sorgen er uansett så ufattelig stor.
Det finnes mye støtte å finne inne på vi som har mistet forumet også.
https://forum.babyverden.no/forums/vi-som-har-mistet-før-uke-12.292/

Åh nei.. Så forferdelig vondt.. :sorry: ..sender deg mange klemmer, håper du har nære og kjære rundt deg nå :sad010

Back
Topp