Tråden for rare spørsmål

Hvilken uke er det best å ta TUL egentlig? Sånn for å se at det er liv og at ting ser ok ut? Vurderer det litt.

Hvilken uke er det best å ta TUL egentlig? Sånn for å se at det er liv og at ting ser ok ut? Vurderer det litt.
De anbefaler å vente til uke 7, men da ser de vel kun at det har plassert seg riktig og at hjertet slår. Jeg kan absolutt anbefale det, selv om ting kan skje senere så får man litt ro av å se at det er liv der:Heartred

Nå er vel dette veldig individuelt, men til dere som har vært gravide før. Når begynte dere å få litt synlig mage i forrige svangerskap? :joyful:

Nå er vel dette veldig individuelt, men til dere som har vært gravide før. Når begynte dere å få litt synlig mage i forrige svangerskap? :joyful:

Tidligere med andremann enn første i all fall.. men jeg var også mye slankere med andremann, så den var mer synlig :hilarious: nå har jeg litt for mye igjen, så regner med det vil ta sin tid :wacky:

I uke 28 ble det synlig at jeg var gravid og ikke bare hadde lagt litt på meg :hilarious:
Men jeg hadde lave magemål og liten baby hele veien. Sånn er det i slekten min, tror vi bærer baby langt :confused005

Med nr 2 var det synlig allerede i uke 10 :p lett blanding av baby mage og oppblåst :hilarious: men vare ganske tynn så vistes tidlig så de fleste i familien hadde jo røpa oss lenge før vi fortalte det :hilarious: og er ganske tynn nå og så vi kommer til og fortelle det litt tidligere denne gangen i og med at jeg får mage tidlig :)

Som førstegangsfødende syntes det godt for mannen i gata i uke 14!! :hilarious: Bilde fra uke 16ish. Jeg bærer veeldig utenpå. Mot slutten ble jeg stoppet på gaten av damer som kranglet med meg om hvor mange fostre som lå inni.
FCA531B4-3845-4707-81A1-9D8A194D6D3B.jpeg

Med nr 2 var det synlig allerede i uke 10 :p lett blanding av baby mage og oppblåst :hilarious: men vare ganske tynn så vistes tidlig så de fleste i familien hadde jo røpa oss lenge før vi fortalte det :hilarious: og er ganske tynn nå og så vi kommer til og fortelle det litt tidligere denne gangen i og med at jeg får mage tidlig :)
Så tidlig ja, da kan det bli vanskelig å holde det hemmelig:hilarious:

Jeg er nyaktiv her å bare lurer på noen av dere står det under navn og flørter med forumet står det på noen en box men noe navn, aprilungene eller noe sånn. Noen som forstår hva jeg mene? Hva er det?

Jeg er nyaktiv her å bare lurer på noen av dere står det under navn og flørter med forumet står det på noen en box men noe navn, aprilungene eller noe sånn. Noen som forstår hva jeg mene? Hva er det?
Det er vel hvor aktiv man er på forumet, tror jeg☺️ når noen har boks, sånn som meg med «augustlykke 2020», så er det de skjulte forumene man er medlem i? Jeg har i hvert fall et augustbarn født i 2020☺️

Det er grupper vi er med i fra tidligere :happy: jeg har MayDay da jeg fikk ei lita ei i 21 , denne gruppen får et annet navn , og når vi har fått en hemlig gruppe så får vi egen her i des også :)

Noen som bruker graviditet+ appen? Jeg er 7+1 i dag, men i graviditet+ Viser det 6+5. andre som har samme «problemet»?

Noen som bruker graviditet+ appen? Jeg er 7+1 i dag, men i graviditet+ Viser det 6+5. andre som har samme «problemet»?

Appen er amerikansk,og de regner en graviditet fullgått 40+0. Mens f.eks babyverden regner 40+3

Var vel ca halvveis når det begynte å bli skikkelig synlig, men da var jeg en del kraftigere når jeg ble gravid enn det jeg er nå. Så jeg regner med det vil synes tidligere denne gangen, blir ihvertfall veldig spennende å se :D

Det kommer Ann på hva du vil ha ut av det :)
Hvis du vil se bankende hjerte så er det fint å dra når du er 7 uker på vei. Hvis du vil se babyform og litt mer enn et hjerte som banker ville jeg ventet til ca 10 uker på vei.
Hvis du vil se kjønn og at alt er som det skal i utviklingen ville jeg ventet til du er 12-13-14 uker på vei :)

Back
Topp