IKM UKE 10

Det var leit å høre :(
Du får ignorere den negativiteten til mannen din, er man heldig nok å få et barn spiller det ingen rolle når den blir født ;)

Stille fra meg noen dager, vært litt i kjelleren etter det jeg tror er en kjemisk siden jeg har hatt supersvak strek på test og jeg har aldri blødd så mye ved tr før. Bruker menskopp, så det er lett å se forskjell.
Og så er mannen negativ til desemberbaby :eek: så det har vi ikke vært enige om heller :banghead: Kan ikke tenke meg noe koseligere enn baby i adventstid/før jul, men han ser bare utgifter med bursdager i september, oktober, november og hvis baby i desember pluss jul :dead: Tynt argument, da skulle vi ikke prøvd på oktober/novemberbaby heller :bored:

Ai ai. Litta rant fra meg.

Det blir vel i morgen da.. og dagen etter der, og dagen etter der :laughing002
Kommer til å teste hver dag så lenge mens uteblir, og blir streken sterkere hopper jeg på en digital. For pr nå tror ikke gubben at jeg er gravid, men det tror jeg :happy119 Han må vel ha det i tekst-form :laughing002

Velkommen hit :happy: Ser absolutt noe! Når tenker du å teste igjen?

Ingen tr enda :dead: må ha hatt el mye senere denne gangen
Det er så frustrerende! Har vanligvis EL rundt CD 14/15 selv, men de siste to syklusene har den ikke kommet før CD20 :bored:

Når du plutselig får to streker å teststreken kommer med en gang fargestoffet renner forbi. Kunne det ikke vært en graviditetstest å ikke en koronatest?!:hilarious::hungover::wacky: Jaja, fikk hvertfall noe med to streker, viktig med litt humor :p
Ugh, meg for en uke siden. Måtte også le litt, to streker på feil test, haha. Håper du blir mildt rammet og at det går fort over! God bedring ❤️

Det var leit å høre :(
Du får ignorere den negativiteten til mannen din, er man heldig nok å få et barn spiller det ingen rolle når den blir født ;)
Enig, det er det jeg også tenker :p satser på at det ordner seg.

Det blir vel i morgen da.. og dagen etter der, og dagen etter der :laughing002
Kommer til å teste hver dag så lenge mens uteblir, og blir streken sterkere hopper jeg på en digital. For pr nå tror ikke gubben at jeg er gravid, men det tror jeg :happy119 Han må vel ha det i tekst-form :laughing002
Håper du får det i tekstform og kan vise han asap ❤️

Det ble dessverre ikke i dag, tok en billigtest på morningen som helt blank :sad010
Faen så frustrerende.

samtidig økte det på med lotion utflod og kvalme i dag, så jeg skjønner ikke en ditt. Ååååh så frustrerende!

Føler sånn med deg! Utrolig frustrerende dette her.
Jeg sitter på legekontoret og venter på å ta blodprøve. Enormt spent på svaret. Og om den er negativ, så blir jeg litt bekymret for hva i all verden kroppen min holder på med..

Føler sånn med deg! Utrolig frustrerende dette her.
Jeg sitter på legekontoret og venter på å ta blodprøve. Enormt spent på svaret. Og om den er negativ, så blir jeg litt bekymret for hva i all verden kroppen min holder på med..
Åååh krysser fingrene for deg. Hvor langt over er du? Jeg får komme til legen for prøver i slutten av uka om status fortsetter som nå.

Åååh krysser fingrene for deg. Hvor langt over er du? Jeg får komme til legen for prøver i slutten av uka om status fortsetter som nå.

IKM var på onsdag, så er 5 dager over nå. Begynte to dager før IKM med spotting, men ikke noe tegn til TR. Dette er så ulikt meg, med stabil syklus på 28 dager siden jeg var tenåring :confused:

og takk! Krysser fingrene for deg også :)

IKM var på onsdag, så er 5 dager over nå. Begynte to dager før IKM med spotting, men ikke noe tegn til TR. Dette er så ulikt meg, med stabil syklus på 28 dager siden jeg var tenåring :confused:

og takk! Krysser fingrene for deg også :)
Samme som meg da. Ser vi er 3 med ganske likt forløp her.
Spotting eller brun/beige utflod rundt ikm og ingen mens i sikte.

Spent på svaret ditt! Sa de noe spess på kontoret i dag eller tok de bare prøven og dett var dett?
Og når vil du få resultatet?

Samme som meg da. Ser vi er 3 med ganske likt forløp her.
Spotting eller brun/beige utflod rundt ikm og ingen mens i sikte.

Spent på svaret ditt! Sa de noe spess på kontoret i dag eller tok de bare prøven og dett var dett?
Og når vil du få resultatet?

Ja vi er visst det! Håper på positivt svar for oss alle etterhvert :)

Jeg var bare inne for å ta blodprøve, så snakket ikke med noen, utenom de. De sa jeg vil få svar i morgen! Nervevrak her nå :confused:

11 dpo idag og pp2. Tok denne idag på ettermiddags urin.Er denne positiv? Hadde svake streker igår også på babyplan test. Klarer liksom ikke å tro at jeg er gravid når jeg leser om så mange falske streker/skygger..

Vedlegg

• 20220314_163647.jpg
    20220314_163647.jpg
    1,1 MB · Visninger: 131
  • 20220314_163641.jpg
    20220314_163641.jpg
    1,2 MB · Visninger: 140
11 dpo idag og pp2. Tok denne idag på ettermiddags urin.Er denne positiv? Hadde svake streker igår også på babyplan test. Klarer liksom ikke å tro at jeg er gravid når jeg leser om så mange falske streker/skygger..
Jeg tror du kan være gravid ☺️ Ser at det er noe der, bare å krysse fingrene for at den blir sterkere og sterkere :love2

Altså er det mulig sier jeg bare?
Fortsatt negativ test og ingen tegn til tr.
Nå var det ei venninna som sa at kanskje det skyldtes vaksinen… googlet, og ja det er jo folk som har mistet mens og fått den til tide og utide etter vaksinen.. skal sies at jeg ikke har tatt noen vaksine siden oktober.
Men jeg har samtidig symptomer på at det er et knøtt der nede eller var..?
Dere andre som venter. Tester dere hver dag?
hvordan var dagens test?

Altså er det mulig sier jeg bare?
Fortsatt negativ test og ingen tegn til tr.
Nå var det ei venninna som sa at kanskje det skyldtes vaksinen… googlet, og ja det er jo folk som har mistet mens og fått den til tide og utide etter vaksinen.. skal sies at jeg ikke har tatt noen vaksine siden oktober.
Men jeg har samtidig symptomer på at det er et knøtt der nede eller var..?
Dere andre som venter. Tester dere hver dag?
hvordan var dagens test?

Har vært inne på tanken selv, men TR her har vært stabil etter vaksine så det er jammen ikke godt å si. Hadde korona for ca 4 uker siden da, så kanskje det er den som tuller det til..
Jeg har ikke testet mer, bare venter på svar fra legen. Håper det kommer snart altså.

Last edited:
Har vært inne på tanken selv, men TR her har vært stabil både etter vaksine og gjennomgått korona, så det er jammen ikke godt å si.
Jeg har ikke testet mer, bare venter på svar fra legen. Håper det kommer snart altså.
Ikkesant… man lurer jo på alle mulige forklaringer når hun ikke kommer som hun pleier. Har vært stabil i flere år.
Håper svaret fra legen kommer fort, og som en positiv forklaring i ditt tilfelle!
Vet ikke hvem legen din sender prøver til, men om du ikke vet det så kan man logge seg inn på furstpasient.no og sjekke blodprøvesvar. Ser ofte svaret der før legen tar kontakt. ;)

Ikkesant… man lurer jo på alle mulige forklaringer når hun ikke kommer som hun pleier. Har vært stabil i flere år.
Håper svaret fra legen kommer fort, og som en positiv forklaring i ditt tilfelle!
Vet ikke hvem legen din sender prøver til, men om du ikke vet det så kan man logge seg inn på furstpasient.no og sjekke blodprøvesvar. Ser ofte svaret der før legen tar kontakt. ;)

Åå takk for tips! Da skal jeg prøve på det. Har ikke hørt noe fra de enda.
En venninne av meg sa i dag at TR kom 2 uker for sent etter at hun hadde hatt korona, så kan jo være noe der rett og slett. Hadde korona rundt EL. Synes fortsatt ikke at det forklarer alle symptomene mine da men..

Åå takk for tips! Da skal jeg prøve på det. Har ikke hørt noe fra de enda.
En venninne av meg sa i dag at TR kom 2 uker for sent etter at hun hadde hatt korona, så kan jo være noe der rett og slett. Hadde korona rundt EL. Synes fortsatt ikke at det forklarer alle symptomene mine da men..

Edit:
Der stod det ingenting. Ikke fra forrige blodprøve heller, men kun fra tidligere lege, så da bruker gjerne dette legekontoret noen andre da.

Back
Topp