IKM UKE 10

Ikke mye som har skjedd her egentlig. Hadde en pitteliten blødning med rødt blod i går, men det var altså kun en flekk på str med et kronestykke eller noe. Også har jeg hatt litt mer helt svak spotting, men akkurat i dag er det ingenting. Fortsatt negativ test, og jeg er like forvirret :confused:

Synes det er så rart dette her! Håper jo jeg er gravid, men prøver å ikke ha for høye forhåpninger.
Min TR er aldri rar den. Blør på samme måte, like mye, akkurat på CD28, hver mnd, siden jeg var tenåring. Sitter her og vurderer å sende melding til legekontoret..

Fortsatt ganske likt forløp for oss, da altså :smiley-ashamed008 Tok du ny test i dag? Jeg lurer på om jeg bør teste onsdag neste uke - da er det ikm + 1 uke …. Men vanskelig å vente, ja, og blodprøve er jo «fast track» til riktig svar, så jeg skjønner deg godt om du skriver til legekontoret. :)

Min mens kommer på pluss/minus syklusdag 30, men den har alltid hatt samme form - som å skru på ei kran når den først kommer. Så litt forvirrende, dette her, ja. :confused004

Fortsatt ganske likt forløp for oss, da altså :smiley-ashamed008 Tok du ny test i dag? Jeg lurer på om jeg bør teste onsdag neste uke - da er det ikm + 1 uke …. Men vanskelig å vente, ja, og blodprøve er jo «fast track» til riktig svar, så jeg skjønner deg godt om du skriver til legekontoret. :)

Min mens kommer på pluss/minus syklusdag 30, men den har alltid hatt samme form - som å skru på ei kran når den først kommer. Så litt forvirrende, dette her, ja. :confused004

Ja vi har visst det! Synes det er litt godt jeg, for jeg føler ikke meg helt forstått av andre akkurat nå. Sambo stakkars aner ikke hva han skal si :hilarious:

Jeg sendte en melding til legekontoret jeg!
Leste at noen har veldig godt fungerende nyrer som gjør at hcg ikke skilles ut i urin, og at de derfor ikke får positiv test selv om de er gravid.
Men mener bestemt at jeg testet positivt rundt IKM de to forrige gangene da, så synes det ville være rart om det er annerledes nå.
Håper at legen tenker det er ok at jeg kommer inn for blodprøve i begynnelsen av neste uke!:)

Ja vi har visst det! Synes det er litt godt jeg, for jeg føler ikke meg helt forstått av andre akkurat nå. Sambo stakkars aner ikke hva han skal si :hilarious:

Jeg sendte en melding til legekontoret jeg!
Leste at noen har veldig godt fungerende nyrer som gjør at hcg ikke skilles ut i urin, og at de derfor ikke får positiv test selv om de er gravid.
Men mener bestemt at jeg testet positivt rundt IKM de to forrige gangene da, så synes det ville være rart om det er annerledes nå.
Håper at legen tenker det er ok at jeg kommer inn for blodprøve i begynnelsen av neste uke!:)

Blodprøve bestilt, så da skal jeg innom på mandag! Får jo helt nerver her:confused:

Veldig spennende! Håper jeg får raskt svar :D

Vanligvis samme eller neste dag, er det vel? Da tester jeg nok etter at du har fått resultatet ditt. Håper for deg! :happy: Absolutt intet mer blod å spore her (men murringer fortsetter!), så det ble med det lille som var, men går ut fra at det var en rar mens fram til det motsatte ev. er bevist. :p

Skjønner ingenting. Skulle hatt tr senest i går. Har regelmessig syklus på 29 dager. Nå har ikke FF satt kryss pga manglende temping og sykdom, men jeg tror jeg kanskje har hatt el mye senere enn vanlig :confused013

Vedlegg

• 606C8EC5-822F-4823-9E46-8254F2D97714.jpeg
    606C8EC5-822F-4823-9E46-8254F2D97714.jpeg
    414,1 KB · Visninger: 112
Vanligvis samme eller neste dag, er det vel? Da tester jeg nok etter at du har fått resultatet ditt. Håper for deg! :happy: Absolutt intet mer blod å spore her (men murringer fortsetter!), så det ble med det lille som var, men går ut fra at det var en rar mens fram til det motsatte ev. er bevist. :p

Ja håper det går såpass fort!

Så spennende da! Får håpe vi begge får et positivt svar i begynnelsen av neste uke da❤️

Men altså, hvordan klarer du å la være å teste?

Ja håper det går såpass fort!

Så spennende da! Får håpe vi begge får et positivt svar i begynnelsen av neste uke da❤️

Men altså, hvordan klarer du å la være å teste?

Ja, det hadde vært noe, det! :Heartred Ang testing så føler jeg vel at jeg egentlig ikke har sterk indikasjon og holder meg i nakken - ingen tvil om at denne mensen har vært avvikende og rar, men hva er sannsynligheten, liksom …. Og da kan jeg liksågodt vente til ikm + 1 uke og få et definitivt svar, på en måte. Vi får se om jeg holder. Vil jo føle at samnsynligheten øker om du får positiv, for vet det ikke er helt uvanlig med nidasjonsblødning over 4-5 dager heller :happy: Såpass vanlig at det f eks står her: https://www.klikk.no/foreldre/gravid/bligravid/festeblodning-og-blodning-under-egglosning-3716551

Ja, det hadde vært noe, det! :Heartred Ang testing så føler jeg vel at jeg egentlig ikke har sterk indikasjon og holder meg i nakken - ingen tvil om at denne mensen har vært avvikende og rar, men hva er sannsynligheten, liksom …. Og da kan jeg liksågodt vente til ikm + 1 uke og få et definitivt svar, på en måte. Vi får se om jeg holder. Vil jo føle at samnsynligheten øker om du får positiv, for vet det ikke er helt uvanlig med nidasjonsblødning over 4-5 dager heller :happy: Såpass vanlig at det f eks står her: https://www.klikk.no/foreldre/gravid/bligravid/festeblodning-og-blodning-under-egglosning-3716551

Jeg synes du er så flink som venter! Jeg eier hverken tålmodighet eller viljestyrke, så jeg tester hver dag nå selv om jeg vet testen kommer til å være negativ :banghead: Kanskje jeg virkelig skal prøve å la være nå siden jeg uansett skal ta blodprøve på mandag.

Jeg synes du er så flink som venter! Jeg eier hverken tålmodighet eller viljestyrke, så jeg tester hver dag nå selv om jeg vet testen kommer til å være negativ :banghead: Kanskje jeg virkelig skal prøve å la være nå siden jeg uansett skal ta blodprøve på mandag.

Veldig lett å forstå den impulsen! :glasses9

Hei..
var litt usikker på om jeg skulle kaste meg inn på forumet igjen, tatt en laang pause herfra..
men nå sitter jeg her da 5 d over ikm, så håper å kunne dele en solskinnshistorie med dere… hvis testen bare vil slå ut positivt. :smiley-angelic002

LilleLengter - 35år - B2 - PP29- EL 22/2? - IKM 9/3

Føler meg 99% sikker på at jeg må være prego, på mine 29lange mnd med prøving har Tr aldri vært så sen som nå.

Symptomer:
-Startet med vonde bryst ca 8dpo og har det fortsatt.
-På ikm dagen fikk jeg littegranne beige/brun utflod på papiret som varte i 3 dager.
-2 dager etter ikm, altså fredag 11 hadde jeg gjennom dagen noen skikkelig stikk/klyp i venstre side i magen med litt ilende følelse.
-Beklager detaljer…men når jeg stikker fingeren forsiktig for sjekk så er det bare litt blank utflod, med noen små hvite flekker.
-mer trøtt enn vanlig.

Dette er SÅ unormalt for meg. Testet i dag, men den ble til min overraskelse negativ.
Så skrev til legen at jeg ønsker en blodprøve i slutten av uka om ikke mens kommer.

Enten har jeg rett og hcg er tregt, ellerså er jeg for første gang på kanikkehuskesist heeeelt på bærtur!

Ser ut som flere er over ikm og venter på positiv test.. så hva er deres symptomer?

Eller vent. Kan dere se på den testen her???
Ser dere noe svakt der eller tuller øynene mine nå?

Vedlegg

• D909949F-7804-4631-99AB-4B19BB1C487C.jpeg
    D909949F-7804-4631-99AB-4B19BB1C487C.jpeg
    31,3 KB · Visninger: 173
  • 2041B6D1-7958-4611-9951-71F7F57D8829.jpg
    2041B6D1-7958-4611-9951-71F7F57D8829.jpg
    31,5 KB · Visninger: 153
  • 105FBAD9-06A2-46C5-94BC-6BBD621E513F.jpg
    105FBAD9-06A2-46C5-94BC-6BBD621E513F.jpg
    29,9 KB · Visninger: 165
Stille fra meg noen dager, vært litt i kjelleren etter det jeg tror er en kjemisk siden jeg har hatt supersvak strek på test og jeg har aldri blødd så mye ved tr før. Bruker menskopp, så det er lett å se forskjell.
Og så er mannen negativ til desemberbaby :eek: så det har vi ikke vært enige om heller :banghead: Kan ikke tenke meg noe koseligere enn baby i adventstid/før jul, men han ser bare utgifter med bursdager i september, oktober, november og hvis baby i desember pluss jul :dead: Tynt argument, da skulle vi ikke prøvd på oktober/novemberbaby heller :bored:

Ai ai. Litta rant fra meg.

Eller vent. Kan dere se på den testen her???
Ser dere noe svakt der eller tuller øynene mine nå?
Velkommen hit :happy: Ser absolutt noe! Når tenker du å teste igjen?

Skjønner ingenting. Skulle hatt tr senest i går. Har regelmessig syklus på 29 dager. Nå har ikke FF satt kryss pga manglende temping og sykdom, men jeg tror jeg kanskje har hatt el mye senere enn vanlig :confused013
Så frustrerende når syklusen ikke gir mening. Har tr dukket opp nå, eller venter du enda?

Når du plutselig får to streker å teststreken kommer med en gang fargestoffet renner forbi. Kunne det ikke vært en graviditetstest å ikke en koronatest?!:hilarious::hungover::wacky: Jaja, fikk hvertfall noe med to streker, viktig med litt humor :p

Back
Topp