Ønskernummerto
Glad i forumet
Ikke mye som har skjedd her egentlig. Hadde en pitteliten blødning med rødt blod i går, men det var altså kun en flekk på str med et kronestykke eller noe. Også har jeg hatt litt mer helt svak spotting, men akkurat i dag er det ingenting. Fortsatt negativ test, og jeg er like forvirret
Synes det er så rart dette her! Håper jo jeg er gravid, men prøver å ikke ha for høye forhåpninger.
Min TR er aldri rar den. Blør på samme måte, like mye, akkurat på CD28, hver mnd, siden jeg var tenåring. Sitter her og vurderer å sende melding til legekontoret..
Fortsatt ganske likt forløp for oss, da altså
Tok du ny test i dag? Jeg lurer på om jeg bør teste onsdag neste uke - da er det ikm + 1 uke …. Men vanskelig å vente, ja, og blodprøve er jo «fast track» til riktig svar, så jeg skjønner deg godt om du skriver til legekontoret. Min mens kommer på pluss/minus syklusdag 30, men den har alltid hatt samme form - som å skru på ei kran når den først kommer. Så litt forvirrende, dette her, ja.

Ang testing så føler jeg vel at jeg egentlig ikke har sterk indikasjon og holder meg i nakken - ingen tvil om at denne mensen har vært avvikende og rar, men hva er sannsynligheten, liksom …. Og da kan jeg liksågodt vente til ikm + 1 uke og få et definitivt svar, på en måte. Vi får se om jeg holder. Vil jo føle at samnsynligheten øker om du får positiv, for vet det ikke er helt uvanlig med nidasjonsblødning over 4-5 dager heller
Kanskje jeg virkelig skal prøve å la være nå siden jeg uansett skal ta blodprøve på mandag.

Tynt argument, da skulle vi ikke prøvd på oktober/novemberbaby heller 

Jaja, fikk hvertfall noe med to streker, viktig med litt humor