På torsdag er jeg 22+0, og de siste to ukene føler jeg magen har vokst veldig.
i takt med det begynner også det meste å bli ukomfortabelt føler jeg. Våkner hver gang jeg snur meg, gulper, har halsbrann og alt er litt halvveis.
Det er jo selvfølgelig å forvente, og jeg bet det både er midlertidig og verdt det. Likevel kjenner jeg jo at det påvirker meg. Det blir jo heller ikke bedre med det første
noen andre som kjenner på det samme?
i takt med det begynner også det meste å bli ukomfortabelt føler jeg. Våkner hver gang jeg snur meg, gulper, har halsbrann og alt er litt halvveis.
Det er jo selvfølgelig å forvente, og jeg bet det både er midlertidig og verdt det. Likevel kjenner jeg jo at det påvirker meg. Det blir jo heller ikke bedre med det første

noen andre som kjenner på det samme?

men stopper der. Er babyen jeg vil ha, ikke svangerskapet 

Og dette varer jo ikke for alltid, så må være lov å være litt ekstra snille med oss selv frem til sommeren nå
Så prøver å nyte, men kjenner godt til magen allerede (23+4 i dag) og vondt å gå til tider.. ikke så lett å gjøre så mye aktivt med ungene eller meg selv for den saks skyld. Så her blir det litt blandet. Når jeg sitter i ro og kjenner lillebror sparker da nyter jeg det
jeg hadde en del av de samme plagene da også, men jeg hadde tilrettelegging på jobb der jeg fikk lov til å sove/hvile i en time etter lunsj
og selv med 100% tilrettelegging på jobb så føler jeg meg fortsatt utslitt. Jeg har følt på en slags skam over å ikke klare å holde ut på jobb.. jeg er jo "bare" i uke 21. Men denne gangen må jeg ta mer hensyn til meg selv enn jeg gjorde sist. Etter gode samtaler med jordmor og lege har jeg nå lagt vekk skammen og "flink pike" tankene og hatt noen uker med 100% sykemelding.
#soverfor2