Vi som syr

Arella

Forelsket i forumet
Oktobergull 2022
Noen flere her inne som syr? Hva syr du og har du planer om å sy noe til den lille?

Del gjerne hva du har sydd, planer om å sy eller tips og triks til hva som kan være kjekt å sy.

Jeg har sydd en god del men lite til baby så gleder meg til å prøve meg på litt klær til den lille. Planen er i hvert fall babynest, noen dynetrekk, luer, heldresser og bukser + body.

Jeg elsker å sy. Har investert i en overlock for en stund siden, før den tid sydde jeg bare med vanlig symaskin. Har sydd en god del barneklær, flere babynest, sengeslange, smekker, dyne- og putetrekk, luer og pannebånd blant annet :happy:

Jeg syr!!!

syr det meste så gleder meg til å sy masse til lille. Har bestemt meg for å starte med det etter tul.

har egen instagram hvor en del av det ligger. Har dere det?

Åh endelig en sy-tråd :woot: jeg syr også masse, mest klær til 2åringen foreløpig, men sydd en del andre ting i gaver før jeg fikk barn også. Nå har jeg akkurat begynt å klippe til stoff til de første prosjektene til den lille i magen :joyful:

Har planer om å sy masse til babyen, så får vi se hvor mye jeg rekker :D

Vil gjerne sy! Men innser tiden ikke strekker til eller energien…

Jeg sydde en del før. Skal se jeg må finne fram maskinen igjen. Alt for lenge siden sist jeg lagde noe. Tenker jeg prøver meg etter ultralyd sånn at jeg får sett om det er liv eller ikke.

Så gøy at det er flere som syr her! Jeg ble bitt av basillen etter jeg så symesterskapet for et par år siden og sydde masse, men nå har både symaskinen og overlocken stått og samlet støv en stund... Har kjempelyst til å komme i gang igjen, men da kanskje etter TUL som flere nevner over her:)

Håper dere som er litt drevne deler bilder av hva dere lager, jeg har aldri sydd til baby/småbarn før så aaaner ikke hvor jeg skal starte:wacky:

Jeg syr ikke, men jeg har en mamma som er helt RÅ på å sy!
Så jeg følger med her for litt inspirasjon til ønskelisten jeg kan sende henne.
:rolleyes:

Noen av dere som tenker å sy hentesett?
Sett noen fine mønstre?

Jeg har lenge tenkt at jeg skal strikke det, men så er det så koselig om mamma kan sy det istedenfor.
Men sliter med å finne noen mønstre på akkurat det, finner bare strikkede.

Jeg syr ikke, men jeg har en mamma som er helt RÅ på å sy!
Så jeg følger med her for litt inspirasjon til ønskelisten jeg kan sende henne.
:rolleyes:

Noen av dere som tenker å sy hentesett?
Sett noen fine mønstre?

Jeg har lenge tenkt at jeg skal strikke det, men så er det så koselig om mamma kan sy det istedenfor.
Men sliter med å finne noen mønstre på akkurat det, finner bare strikkede.

Du kan jo evt strikke bukse og jakke mens moren din syr en fin body + lue til? :)

Til dere som har sydd babyklær før, hva er deres favorittmønster? :love7 Tenkte jeg skulle begynne å sy litt snart.

Back
Topp