IKM UKE 10

Hei! Prøver meg her igjen. Forrige pp var jeg veldig usikker på el og IKM etter p-plaster slutt, så jeg føler vel egentlig at dette blir pp1, hvor vi faktisk vet hva vi har å forholde oss til:happy:

EK3 - 30 - B3 - PP1 - EL 23.2 - IKM 9.3
Heihei! Da er du lagt til i lista :happy:

Frk.H - 27 - b2 - pp7 - 26.2 - 13.3

Sier som ei over her; melder meg inn her med halvt hjerte. Har en på fem fra før som kom midt i et p-pille-brett, så har alltid tenkt at jeg er superfertil og blir lett gravid. Nå er vi inne i pp7, uten så mye som en skygge på en test. Blir så skuffa, at jeg har slutta å ta tester, for det ødelegger seriøst humøret for flere dager frem.

Samtidig har jeg ikke opplevd at EL-tester har funka helt på meg, ikke at jeg har turt å testa så mye. Jeg har en mor som har pcos, og jeg selv er veldig redd for å ha det. Så jeg prøver å ikke la tester og syklus gå til hodet på meg, selvom jeg i snitt har 30 dagers syklus som går mer eller mindre som en klokke. Men blir veldig bevisst på kroppslige tegn. Derfor kan sånne grupper som det her påvirke meg negativt. Herregud, skravla går.. veit ikke hvor jeg vil med det her engang.

Ønsket er hvertfall skyhøyt for både meg og samboer, og det føles helt forferdelig å skuffe både meg selv og han måned etter måned. Veit ikke hvor aktiv jeg blir, men jeg kommer til å følge med på dere andre uansett, og jeg ønsker alle en positiv test i mars <3

Frk.H - 27 - b2 - pp7 - 26.2 - 13.3

Sier som ei over her; melder meg inn her med halvt hjerte. Har en på fem fra før som kom midt i et p-pille-brett, så har alltid tenkt at jeg er superfertil og blir lett gravid. Nå er vi inne i pp7, uten så mye som en skygge på en test. Blir så skuffa, at jeg har slutta å ta tester, for det ødelegger seriøst humøret for flere dager frem.

Samtidig har jeg ikke opplevd at EL-tester har funka helt på meg, ikke at jeg har turt å testa så mye. Jeg har en mor som har pcos, og jeg selv er veldig redd for å ha det. Så jeg prøver å ikke la tester og syklus gå til hodet på meg, selvom jeg i snitt har 30 dagers syklus som går mer eller mindre som en klokke. Men blir veldig bevisst på kroppslige tegn. Derfor kan sånne grupper som det her påvirke meg negativt. Herregud, skravla går.. veit ikke hvor jeg vil med det her engang.

Ønsket er hvertfall skyhøyt for både meg og samboer, og det føles helt forferdelig å skuffe både meg selv og han måned etter måned. Veit ikke hvor aktiv jeg blir, men jeg kommer til å følge med på dere andre uansett, og jeg ønsker alle en positiv test i mars <3
Hei og velkommen hit!
Kjenner frustrasjonen din, det tok en stund før førstemann satt her. Den tålmodigheten er ikke bare bare å skulle holde fast i når hele livet går med til å telle dager. Spent på hvor mange positive tester som dukker opp i løpet av de neste ukene, håper ❤️

Litt økning på EL-test idag, CD9 og offisielt inne i “the fertile window”. Tror ikke EL blir før søndag/mandag, men vi får se :happy:

Nå er det covid på jobben til mannen og jeg håper vi rekker å komme oss forbi EL før vi eventuelt blir syke :angelic::hilarious:

hvordan er det med dere andre her inne?

Nå er det covid på jobben til mannen og jeg håper vi rekker å komme oss forbi EL før vi eventuelt blir syke :angelic::hilarious:

hvordan er det med dere andre her inne?
Krysser fingrene for det :D
Her har akkurat tanta dratt! Er usikker på EL siden syklusene har vært helt på bærtur etter vaksine :eek:

Krysser fingrene for det :D
Her har akkurat tanta dratt! Er usikker på EL siden syklusene har vært helt på bærtur etter vaksine :eek:
Det er kanskje feil å si, men jeg har ikke turt å ta dose3/booster fordi jeg er så redd det skal tulle med syklusen min :bag:
Glemte forøvrig å teste etter EL idag tidlig siden jeg ikke var helt tilstede siden en kar jeg kjenner tenkte det var morra klokka fire i natt :depressed: skal teste etterpå :angelic:

Sniker litt her enn så lenge. Har ikke peiling på syklus etter å ha hatt korona :dead:

Jeg kan strykes fra lista, blir ikke noe PP denne mnd. Håper dere får mange fine, rosa streker og novemberbabyer <3

Det er kanskje feil å si, men jeg har ikke turt å ta dose3/booster fordi jeg er så redd det skal tulle med syklusen min :bag:
Glemte forøvrig å teste etter EL idag tidlig siden jeg ikke var helt tilstede siden en kar jeg kjenner tenkte det var morra klokka fire i natt :depressed: skal teste etterpå :angelic:
Skjønner det :)
Haha, huff. Jeg har også en liten kar som vil stå opp umenneskelig tidlig :confused: hvordan var dagens test? Kommet langt i syklusen? :happy:

Jeg kan strykes fra lista, blir ikke noe PP denne mnd. Håper dere får mange fine, rosa streker og novemberbabyer <3
Kjære deg ❤️ Leste oppdateringen din i skravletråden og kjenner jeg ble oppriktig lei meg på dine vegne :sorry: Håper kroppen får ordnet opp og at du slipper sterke medisiner. Sender styrkeklemmer.

Sniker litt her enn så lenge. Har ikke peiling på syklus etter å ha hatt korona :dead:
Hei igjen og snik i vei! Venter enda på at aktiviteten skal ta seg opp i denne tråden, når vi omsider nærmer oss EL og dpo land! :hilarious:

Skjønner det :)
Haha, huff. Jeg har også en liten kar som vil stå opp umenneskelig tidlig :confused: hvordan var dagens test? Kommet langt i syklusen? :happy:
Minsten ville opp 04 men sovna igjen 0530, sånn at storebror kunne stå opp 0545 :dead:
Dagens ELtest var litt svakere enn den forrige, men tatt på kveldsurin. Har alltid sterkest test om morgenen jeg, mer spent på morgendagens :angelic:
Er på CD10 og appene spår EL på tirsdag/CD14, men sist fikk jeg EL på CD20, så jeg har null snøring, egentlig :bag:
Ligger i alle fall godt i rute med aksjer, så jeg stresser ikke så mye :angelic:

Du da? Hvor er du i løypa?

Hvordan går det med deg?

Det går greit, fryktelig sliten, men glad for å få oppfølging fra sykehuset. Store indikasjoner for at jeg har en EXU, plassert i arret etter KS. Veldig skummelt hvis det hadde fått vokse/sprukket, siden der i verste fall kunne medført komplikasjoner hvor de måtte fjernet hele livmor. De sier likevel at det var bra jeg kom inn så tidlig - så får de stoppet det før det blir veldig farlig. Håper kroppen ordner opp selv raskt - veldig klar for å se fremover ;)

Back
Topp