Frk.H - 27 - b2 - pp7 - 26.2 - 13.3
Sier som ei over her; melder meg inn her med halvt hjerte. Har en på fem fra før som kom midt i et p-pille-brett, så har alltid tenkt at jeg er superfertil og blir lett gravid. Nå er vi inne i pp7, uten så mye som en skygge på en test. Blir så skuffa, at jeg har slutta å ta tester, for det ødelegger seriøst humøret for flere dager frem.
Samtidig har jeg ikke opplevd at EL-tester har funka helt på meg, ikke at jeg har turt å testa så mye. Jeg har en mor som har pcos, og jeg selv er veldig redd for å ha det. Så jeg prøver å ikke la tester og syklus gå til hodet på meg, selvom jeg i snitt har 30 dagers syklus som går mer eller mindre som en klokke. Men blir veldig bevisst på kroppslige tegn. Derfor kan sånne grupper som det her påvirke meg negativt. Herregud, skravla går.. veit ikke hvor jeg vil med det her engang.
Ønsket er hvertfall skyhøyt for både meg og samboer, og det føles helt forferdelig å skuffe både meg selv og han måned etter måned. Veit ikke hvor aktiv jeg blir, men jeg kommer til å følge med på dere andre uansett, og jeg ønsker alle en positiv test i mars <3