Oss testetøser imellom

Håper alt er bra og at det ikke er noe tull, men alltid lurt å sjekke en ekstra gang når kroppen oppfører seg rart. Vi kvinner må dessverre kreve en bedre kvinnehelse, pg det gjør vi dessverre med å mase når vi føler ting ikke er normalt:Heartred

ja, det er forferdelig å sitte hos legen og føle seg latterliggjort fordi man er bekymret tidlig i svangerskap/ifm prøving.. som at man ikke har krav på god helsehjelp før man har passert 8-12 uker?

ja, det er forferdelig å sitte hos legen og føle seg latterliggjort fordi man er bekymret tidlig i svangerskap/ifm prøving.. som at man ikke har krav på god helsehjelp før man har passert 8-12 uker?
Sier ikke du har EXU, men tenker det hadde blitt bra mye tidligere oppdaget hos kvinner hvis vi hadde fått en UL samme uke som positiv test. Tenk hvor mange flere som hadde fremdeles hatt begge eggstokkene. Når man sitter inni ett forum som dette ser man hvor skremmende svangerskap, fødsel og barselomsorgen i Norge egentlig er:(
Skulle tro at siden det kun var vi som kunne bære barnet i reproduksjonen var de som skulle hatt best omsorg i kvinnehelse, men den gang ei:bored:

Føler jeg ser noe svaaakt på denne, men kan det bare være at jeg ser der streken skal være kanskje? Vet at jeg ikke kan vite sikker før jeg tester videre, men kanskje noen har erfaring?

Det er CB tidlig, er ca. 9dpo.

Vedlegg

• 0A83D464-5EF1-4DDA-B801-A06700F8DCEF.jpeg
    0A83D464-5EF1-4DDA-B801-A06700F8DCEF.jpeg
    916,1 KB · Visninger: 141
Har aldri testa positiv på EL over så lang tid som jeg gjør nå. Har dobbeltsjekket med hcg test som et negativ.
Men hva er grunnen til at det ikke synker mere? Har EL vært?

Vedlegg

• 00BA68BC-C087-4326-97A8-F2A827B02546.png
    00BA68BC-C087-4326-97A8-F2A827B02546.png
    3,5 MB · Visninger: 97
  • 31C6ABD3-56AF-48AF-8C90-327E6285A42C.jpeg
    31C6ABD3-56AF-48AF-8C90-327E6285A42C.jpeg
    960,7 KB · Visninger: 86
Har aldri testa positiv på EL over så lang tid som jeg gjør nå. Har dobbeltsjekket med hcg test som et negativ.
Men hva er grunnen til at det ikke synker mere? Har EL vært?
Vil tro at kroppen prøver å slippe egget men får det ikke helt til. :) derfor positive tester. Når testene blir svakere igjen så har egget sluppet å el har vært:) håper det skjer snart :)

Føler jeg ser noe svaaakt på denne, men kan det bare være at jeg ser der streken skal være kanskje? Vet at jeg ikke kan vite sikker før jeg tester videre, men kanskje noen har erfaring?

Ser noe der ja:) men fått stygge skygger på de der også desverre? Men den ser jo blå ut :) så ville tatt en test senere i dag også :)

Vil tro at kroppen prøver å slippe egget men får det ikke helt til. :) derfor positive tester. Når testene blir svakere igjen så har egget sluppet å el har vært:) håper det skjer snart :)
Hva kan være grunnen til at egget ikke vil slippes? Er jo begrensa for hvor mange ganger jeg klarer å lokke mannen til køys:hilarious::hilarious::hilarious: Han har lavere drift enn meg så må lokke med div :angelic::hilarious::hilarious::hilarious:

Hva kan være grunnen til at egget ikke vil slippes? Er jo begrensa for hvor mange ganger jeg klarer å lokke mannen til køys:hilarious::hilarious::hilarious: Han har lavere drift enn meg så må lokke med div :angelic::hilarious::hilarious::hilarious:
Du har ikke hatt kjemisk eller SA nå nylig? Mine tester oppførte seg sånn i flere uker (tror det ble 3 uker med sterke positive el-tester) etter SA. Fikk med mannen 16 dager på rad, det ble ikke så gøy lenger da nei..:bag:

Ser noe der ja:) men fått stygge skygger på de der også desverre? Men den ser jo blå ut :) så ville tatt en test senere i dag også :)

Har aldri fått skygge selv på disse så setter veldig pris på at du deler erfaring. Det er fort gjort å blir litt ivrig når man så gjerne ønsker positiv test.

skal prøve å vente til i morgen tidlig, men klarer sikker ikke det, så det blir vel «fasting» i ettermiddag for å ta en ny test i kveld :rolleyes:

Du har ikke hatt kjemisk eller SA nå nylig? Mine tester oppførte seg sånn i flere uker (tror det ble 3 uker med sterke positive el-tester) etter SA. Fikk med mannen 16 dager på rad, det ble ikke så gøy lenger da nei..:bag:
Lurer på om forrige var kjemisk da jeg fikk svak strek 8 og 9 dpo, men ikke 10dpo og mens 11 dpo. Men er jo på cd 32 nå, så har egentlig IKM i morgen, hadde positiv EL test 4. februar, og Blinkende smellet fra 31. januar. Gikk tom for el tester 4 februar og testet videre med vanlige EL teste 6. februar. Og hadde negativ CB digital 11. februar. Men peak med stille smiley 12. februar. Har da siden 12. februar hadd ganske så positive EL tester med foreløpig peak 13. februar.

Vedlegg

• EE3738FD-2F0E-4A15-BFA8-08661118C2DC.png
    EE3738FD-2F0E-4A15-BFA8-08661118C2DC.png
    3,2 MB · Visninger: 68
  • 0C8669B9-3BDF-43AA-BB8F-E13E00FB8A8B.png
    0C8669B9-3BDF-43AA-BB8F-E13E00FB8A8B.png
    3,5 MB · Visninger: 76
Er det noen her som har erfaring med cb early? Jeg tok en i dag, men lot den ikke ligge lenge nok i urinen. Har der mye å si? Legger ved to bilder av testen jeg tok. Det første er etter ca 1 min., det andre er etter fristen.

Ser dere noe? Jeg veksler mellom å se noe, og å ikke se noe.
Skal ta ny i morgen

Vedlegg

• C2B73EBC-F061-472B-8F43-3ED36A2E1EA7.jpeg
    C2B73EBC-F061-472B-8F43-3ED36A2E1EA7.jpeg
    659,8 KB · Visninger: 106
  • 7B615891-D870-44EF-8E27-E42A328E3175.jpeg
    7B615891-D870-44EF-8E27-E42A328E3175.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 100

Jeg synes jeg ser noe. Men har hørt om flere som får skygge på disse. Jeg tør nesten ikke ta tidligtester. Føler det er så lett å få skygge.

Har tatt cb selv i dag. Den så ganske lik ut som din, kanskje litt svakere (ligger over her). Jeg krysser fingrene for oss!

Jeg synes jeg ser noe. Men har hørt om flere som får skygge på disse. Jeg tør nesten ikke ta tidligtester. Føler det er så lett å få skygge.

Har tatt cb selv i dag. Den så ganske lik ut som din, kanskje litt svakere (ligger over her). Jeg krysser fingrene for oss!

Jeg måtte selvfølgelig Google litt etter at jeg fikk den og har vel kommer frem til at det sikkert er skygge. Gir selvfølgelig ikke helt opp, men prøver vel å forebygge en for stor skuffelse.

Jeg føler jeg ser noe, spesielt på det nederste bilder ditt og krysser også fingrene for at det utvikler seg til en babystrek for oss begge:angelic:

Du må oppdatere når du tar flere tester! Jeg har bare digitale igjen og får ikke kjøpt nye før på onsdag:banghead:

Jeg måtte selvfølgelig Google litt etter at jeg fikk den og har vel kommer frem til at det sikkert er skygge. Gir selvfølgelig ikke helt opp, men prøver vel å forebygge en for stor skuffelse.

Jeg føler jeg ser noe, spesielt på det nederste bilder ditt og krysser også fingrene for at det utvikler seg til en babystrek for oss begge:angelic:

Du må oppdatere når du tar flere tester! Jeg har bare digitale igjen og får ikke kjøpt nye før på onsdag:banghead:
Ja, jeg har kommet fram til det samme. Av samme grunn…
Kjenner jeg meg selv rett så ryker det nok en test til ila kvelden. Og i morgen. Jeg skal holde deg oppdatert. Gjør gjerne det samme!

Hadde jeg hatt flere tidligtester så hadde jeg garantert tatt en i kveld.. og i morgen. Har sykt barn hjemme og bor langt fra butikk/apotek så får ikke stukket ut å kjøpt i morgen heller, men muulig jeg ber mannen kjøpe med på vei hjem fra jobb:oops:

Jeg oppdaterer hvertfall så snart jeg får testet igjen :happy:

Hjelp til å tolke jenter!:pompus:
Hatt samme styrke på EL tester siden lørdag. Idag har det murra godt i magen som det alltid gjør ved eggløsning, men testing er nytt for meg!:hilarious:
Legger ved bilde… positiv? Eller rett før? Vanlig at de er sånn fler dager?
2684758F-D50A-4537-9CD9-F00B63F6B76E.jpeg

Hatt samme styrke på EL tester siden lørdag. Idag har det murra godt i magen som det alltid gjør ved eggløsning, men testing er nytt for meg!:hilarious:
Vis vedlegget 377584
De er ikke positive. Ville tatt en på urin nr 2 på morningen. Den pleier å være hakket mere konsentrert❤️ Snart har du’n❤️

Vis vedlegget 377584

de er nok negative, jeg testet like over flere dager. Men når de først ble positive var det ingen tvil:bounce

edit: når dem blir positive ser du det med én gang nesten

Vedlegg

• FF45CB98-B22A-447A-A51F-BB9C9FAD6C8F.png
    FF45CB98-B22A-447A-A51F-BB9C9FAD6C8F.png
    3,6 MB · Visninger: 76
  • C30F616F-F4E0-4DD5-B000-B3F408AA101B.jpeg
    C30F616F-F4E0-4DD5-B000-B3F408AA101B.jpeg
    825,5 KB · Visninger: 68
de er nok negative, jeg testet like over flere dager. Men når de først ble positive var det ingen tvil:bounce

edit: når dem blir positive ser du det med én gang nesten
Tusentakk for svar!:happy:
Jeg får bare fortsette å teste hver dag..
Holder det feks kl 10 også kl 16.00? Eller kan jeg gå glipp av toppen da?

Back
Topp