Spennende!! Klarte ikke la være i dag, når jeg så at strimmelen hadde økt i styrkeHerlig! Vi er like langt på vei, tenkte å ta neste digital i morgen på IKM, ser vi har ganske like tester også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende!! Klarte ikke la være i dag, når jeg så at strimmelen hadde økt i styrkeHerlig! Vi er like langt på vei, tenkte å ta neste digital i morgen på IKM, ser vi har ganske like tester også![]()
Wow! Er det flere enn en inni magen din kanskje?3+ i dag <3 Forventet mens for to dager siden, så nå har jeg virkelig troen på at dette går braVis vedlegget 377251

Wow! Er det flere enn en inni magen din kanskje?![]()
Dagens, 13 dpo, tatt på jobbIkke superkonsentrert urin men de er en anelse sterkere enn igår, lurer på når 2-3 på digital vil slå ut. IKM i morgen, vurderer å prøve da
Vis vedlegget 377254
Kjenner jeg plutselig blir veldig spent og nervøs når noen her sier det kan være tvillinger etter å ha fått 3+ idag, 4+5enda mer nervøs blir jeg når tantene mine er TRILLINGER, og vi har fler i familien som er tvillinger, pluss at farmoren til mannen er tvilling.
hjelpes..
tok en strimmel istad også, den ser sånn ut![]()
Skal du ha tidlig ultralyd?Ja jeg skal på ul neste fredagAkkurat samme som meg! Tenk om det er flere enn én inni derSkal du ha tidlig ultralyd?
blir spennende altså! Men tror ikke det er fler hos meg altså
Ser meget bra ut, tror nok du får 2-3 på digital i morgenDagens, 13 dpo, tatt på jobbIkke superkonsentrert urin men de er en anelse sterkere enn igår, lurer på når 2-3 på digital vil slå ut. IKM i morgen, vurderer å prøve da
Vis vedlegget 377254

Ja jeg skal på ul neste fredagblir spennende altså! Men tror ikke det er fler hos meg altså
![]()
Er enda 4 dager til ikm så er litt overrasket over at den digitale sier 2-3 og at den andre har såpass tydelig strek.
er det vanlig?
har time hos fastlegen imorgen for noe annet så skal fortelle han da og be han ta hcg.
Noen produserer mer hcg enn andre. Og disse testene er jo ikke nøyaktige. Det sies dog at jentefoster produserer mer hcg enn gutter og at flerlinger gjør det.Er enda 4 dager til ikm så er litt overrasket over at den digitale sier 2-3 og at den andre har såpass tydelig strek.
er det vanlig?
har time hos fastlegen imorgen for noe annet så skal fortelle han da og be han ta hcg.