Våre tester

Måtte selvfølgelig ta en digital i dag og den viser fortsatt 2-3.. er 5+0 i dag og ble selvfølgelig bekymret:oops:
Jeg gjorde nøyaktig som deg :bag: hadde tenkt å vente til onsdag (5+2) men tok den idag 5+0 og fikk også 2-3 enda.. men er jo ikke en uke siden jeg tok den forrige engang :hilarious:

Jeg gjorde nøyaktig som deg :bag: hadde tenkt å vente til onsdag (5+2) men tok den idag 5+0 og fikk også 2-3 enda.. men er jo ikke en uke siden jeg tok den forrige engang :hilarious:
Nei da er der jo virkelig ingen grunn til å stresse!❤️ Hos meg er det jo faktisk nøyaktig en uke.. jeg prøver nok en ny i morgen

Nei da er der jo virkelig ingen grunn til å stresse!❤️ Hos meg er det jo faktisk nøyaktig en uke.. jeg prøver nok en ny i morgen
Har skikkelig lyst til å også ta en til i morgen.. men det er den siste jeg har og har ikke apotek i nærheten så tørr ikke helt :rolleyes: venter til onsdag håper jeg ..

Du må oppdatere da :Heartred har også en liggende som jeg er usikker på når jeg skal ta :)

Hei alle
Ny her:-) testet positivt onsdag forrige uke med digitaltest på kvelden etter trening. Litt sjokka. For ikm er egentlig i morgen.. flere som har testet positivt veldig tidlig?

Har skikkelig lyst til å også ta en til i morgen.. men det er den siste jeg har og har ikke apotek i nærheten så tørr ikke helt :rolleyes: venter til onsdag håper jeg ..
Ja jeg kommer 100% til å teste i morgen også, jeg har heldigvis 3 liggende så jeg hadde nok heller ikke tatt den i morgen om jeg bare hadde en❤️

Hei alle
Ny her:) testet positivt onsdag forrige uke med digitaltest på kvelden etter trening. Litt sjokka. For ikm er egentlig i morgen.. flere som har testet positivt veldig tidlig?
Testet positivt 10 dpo, 4 dager før IKM :)

Hei alle
Ny her:) testet positivt onsdag forrige uke med digitaltest på kvelden etter trening. Litt sjokka. For ikm er egentlig i morgen.. flere som har testet positivt veldig tidlig?
Gratulerer!! Testet positiv på strimmel allerede 9dpo (5 dager før IKM) og positiv digital dagen etter :joyful:

Hei alle

Testet positivt på strimmel 9 dpo, og fikk digital 1-2 uker dagen etter. Positiv strimmel var 6 dager før ikm:woot:

Så godt det var å se dette i dag❤️ Vet at det ikke er noen garanti, men nå er det hvertfall ikke mer jeg kan «sjekke» at er i orden. Så nå skal jeg forsøke å slappe av og nyte forhåpentligvis nesten 8 måneder til❤️

Vedlegg

• 10EE450D-3C2B-4CB4-B8CF-30DA6B478711.jpeg
    10EE450D-3C2B-4CB4-B8CF-30DA6B478711.jpeg
    334,8 KB · Visninger: 40
Så godt det var å se dette i dag❤️ Vet at det ikke er noen garanti, men nå er det hvertfall ikke mer jeg kan «sjekke» at er i orden. Så nå skal jeg forsøke å slappe av og nyte forhåpentligvis nesten 8 måneder til❤️
Fantastisk!! :love7

Hurra! :Heartred Spent på min når jeg tar :nailbiting:

Hei alle

Gratulerer! Jeg testet og positivt utrolig tidlig, forventet ingenting, var kun for sikkerhetsskyld siden jeg egentlig skulle ta vaksine den dagen. Var ca 8 dpo, og ikm var først om 6 dager da jeg tok test.

Jeg testet også positivt tidlig. Første antydning 8dpo, svak positiv 9 dpo. Skal egentlig ha mensen om 1 uke nå, men jeg fikk eggløsning mye før jeg regnet med (kjente det godt) :woot: Det her er en god stigning på testene, sant? Testene er fra i går morges og idag morges, 10 og 11dpo :happy:
9495F1FD-F45C-437F-A122-BA1165E2BFAA.jpeg F76AB0B2-FBBD-4E04-8651-5B5D102DB1B6.jpeg

Har ventet og ventet med å ta den siste digitale testen, for å få 3+ slik at vi kunne bruke den til bilder for å annonsere med. Ikveld ville jeg ta bilde så tok teste, er 5+4 men med suuuper utvannet uring viste selvfølgelig testen bare 2-3 :( bekymrer meg ikke at den ikke viste 3+ Siden jeg vet at urinen var veldig utvannet, men så utrolig surt bare når man har satt seg en ting i hodet!:banghead:

Vedlegg

• F4B7B4F4-DB3C-4382-942C-0C808921853C.jpeg
    F4B7B4F4-DB3C-4382-942C-0C808921853C.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 22
Back
Topp