Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan se slik ut ja

. Jippi-det betyr at stigningen er slik den skal være
. Neste test nå, blir blodprøve hos legen om halvannen uke.Sist gang jeg var gravid tok jeg blodprøve samme dag jeg fikk 2-3, hcg var da på nærmere 3000 tror jeg det var. Den skal slå ut på 3+ ved hvg over 2200, så den er langt fra eksakt vitenskap ❤Måtte selvfølgelig ta en digital i dag og den viser fortsatt 2-3.. er 5+0 i dag og ble selvfølgelig bekymret![]()
Oi ja da var du jo sikker på å ha nok hcg også ja! Kanskje jeg ikke skal henge meg opp i denne digitale, og bare stoppe å teste nå og vente på TULSist gang jeg var gravid tok jeg blodprøve samme dag jeg fikk 2-3, hcg var da på nærmere 3000 tror jeg det var. Den skal slå ut på 3+ ved hvg over 2200, så den er langt fra eksakt vitenskap ❤
Jeg turte ikke ta den digitale før et par dager over 5+0Måtte selvfølgelig ta en digital i dag og den viser fortsatt 2-3.. er 5+0 i dag og ble selvfølgelig bekymret![]()
. For man vet jo ikke akkurat når befruktningen skjedde/når egget festet seg…så vil jo sikkert være varierende hvilken dag 3+ slår ut.Jeg fikk 3+ på clearblue digital nå. Det er 19 dager siden befruktning. Fikk 1500 på hcg tatt i blodprøve i dag. Noen fler som har målt hcg i blod?Sist gang jeg var gravid tok jeg blodprøve samme dag jeg fikk 2-3, hcg var da på nærmere 3000 tror jeg det var. Den skal slå ut på 3+ ved hvg over 2200, så den er langt fra eksakt vitenskap ❤

denne er jo veldig sterk så jeg er bare nødt å roe meg ned, går jo ikke an å drive å stresse sånn her over et tall på en test som ikke en gang er beregnet for å måle hcg stigning med
Jeg er redd for at jeg begynner å ane ugler i mosen dessverre
Easy@home økte fint til jeg gikk tom. Hadde noen babyplan liggende. De ga mye svakere strek enn Easy@home. Jeg tok en babyplan tre dager siden og en til nå, og det er jo ikke stigning i det hele tatt. Veldig svake synes jeg, jeg er jo 4+6 i daguff altså, frykter absolutt det verste nå.
Vis vedlegget 376990

Denne var jo super sterk! Så alt er nok i sjønneste ordenDet irriterer meg at jeg lar meg stresse så mye over denne digitale testen.. stormet inn på nærmeste apotek etter jobb og tok en test inne på toalettet på kjøpesenteretdenne er jo veldig sterk så jeg er bare nødt å roe meg ned, går jo ikke an å drive å stresse sånn her over et tall på en test som ikke en gang er beregnet for å måle hcg stigning med
![]()

Tusen takk for at du tar deg tid til å svare! Er så godt å høre det fra noen andreDenne var jo super sterk! Så alt er nok i sjønneste orden![]()