Javeldig deilig garn. Den ene gangen jeg har strikket i det, da den lokale strikkebutikken tilfeldigvis førte det
![]()
Åj! Det var jo kjekt
Jeg får ta en runde på butikkene i nærheten å undersøke littFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Javeldig deilig garn. Den ene gangen jeg har strikket i det, da den lokale strikkebutikken tilfeldigvis førte det
![]()
Jeg får ta en runde på butikkene i nærheten å undersøke littJaveldig deilig garn. Den ene gangen jeg har strikket i det, da den lokale strikkebutikken tilfeldigvis førte det
![]()
Det vet jeg ikke fordi jeg mistet i det det ble ferdig og det har ligget urørt i en skuff siden...Veldig usikker på hvilket jeg skal strikke i… Loer det veldig eller virker det holdbart og fint?
Det vet jeg ikke fordi jeg mistet i det det ble ferdig og det har ligget urørt i en skuff siden...![]()
Håper det ❤Håper det kan tas i bruk om 7-8 mnds tid![]()
Jeg kunne tenkt meg å lære det. Har strikket lue, skjerf og andre enkle ting før. Men nå som jeg skal bli 4 barns mor og bruker enorme summer på at andre strikker til meg, hadde det vert kjekt å lære å strikke selv. Noen som har tips til en newbie?
akkurat nå strikker jeg poppy genser til meg selv 
Jeg kunne tenkt meg å lære det. Har strikket lue, skjerf og andre enkle ting før. Men nå som jeg skal bli 4 barns mor og bruker enorme summer på at andre strikker til meg, hadde det vert kjekt å lære å strikke selv. Noen som har tips til en newbie?
strikka samme til en venninne som fikk i august og begynte umiddelbart på denne da i håp om å få brukt den selv, noe jeg fremdeles håper på 
Tusen takk for konkret tips. Det skal jeg prøve.Anbefaler å begynne med en av oppskriftene til PetiteKnit med vanskelighetsgrad 1. Jeg startet med novicegenser strl 1 år, ble ferdig på en uke og så faktisk ganske bra ut til å være første ordentlig prosjekt annet enn skjerf! Det ligger fine videoer på oppskriftssidene som loser deg gjennom prosjektet fra start til slutt. Også er det jo bare å spørre her på gruppa om konkrete ting som dukker opp underveis ❤ drops baby merino/merino extra fine eller woolevo merino er veldig myke, og fine og rimelige garntyper å begynne med!
Tusen takk for konkret tips. Det skal jeg prøve.
https://www.ark.no/boker/Vikki-Haffenden-Strikking-trinn-for-trinn-9788231605362Tusen takk for konkret tips. Det skal jeg prøve.
Se der ja. Tror jeg må prøve meg.https://www.ark.no/boker/Vikki-Haffenden-Strikking-trinn-for-trinn-9788231605362
Denne boken kjøpte jeg meg da jeg startet å strikke for 3-4 år siden. Mange fine bilder og forklaringer på hvordan man utfører forskjellige mønster og strikkemetoder.