Våre tester

Er 5+0 i dag, ser ut som god økning :-)

Vedlegg

• 20220129_130452.jpg
    20220129_130452.jpg
    7,4 MB · Visninger: 28
Du har kjempefin styrke til å være 12 dpo! Prøv å ikke uro deg, man må gjerne over ikm før de blir markant sterkere enn det dine er nå.
Tusen takk for at du tar det tid til å komme med noen støttende ord:Heartred Tok en ny nå for å legge inn i premom, og synes denne er sterkere enn den jeg fikk på morgenurin! Legger ved testen tatt på ettermiddag

rart hvordan man skal uroe seg i alle situasjoner!! Jeg tenkte på det nå, at egentlig så var jo planen at jeg ikke skulle teste før i dag, da hadde jeg kommer til å fått denne streken som første test, da hadde jeg jo hoppet i taket av glede:rolleyes: Skal virkelig prøve å slappe av nå og ikke teste hver eneste dag! Gleder meg sånn til TUL!

Vedlegg

• 63D3C08B-11B0-4AEB-9AA8-3744EFFB4058.jpeg
    63D3C08B-11B0-4AEB-9AA8-3744EFFB4058.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 37
Tusen takk for at du tar det tid til å komme med noen støttende ord:Heartred Tok en ny nå for å legge inn i premom, og synes denne er sterkere enn den jeg fikk på morgenurin! Legger ved testen tatt på ettermiddag

rart hvordan man skal uroe seg i alle situasjoner!! Jeg tenkte på det nå, at egentlig så var jo planen at jeg ikke skulle teste før i dag, da hadde jeg kommer til å fått denne streken som første test, da hadde jeg jo hoppet i taket av glede:rolleyes: Skal virkelig prøve å slappe av nå og ikke teste hver eneste dag! Gleder meg sånn til TUL!
Mye sterkere! Jeg får også alltid sterkere på ettermiddagen :D

Ja din også er jo veldig sterk! Så da hadde jeg sikkert fått 2-3 i dag sånn som deg:Heartred
Det tror jeg nok ja :happy:
Hadde du også mistet før? Det er så vondt å være så engstelig :sorry:
Jeg prøver å tenke at jeg skal ta en og en dag av gangen, men merker at jeg syns det er skikkelig vanskelig denne gangen.

Det tror jeg nok ja :happy:
Hadde du også mistet før? Det er så vondt å være så engstelig :sorry:
Jeg prøver å tenke at jeg skal ta en og en dag av gangen, men merker at jeg syns det er skikkelig vanskelig denne gangen.
Jaa jeg hadde en SA i oktober.. kjenner til den følelsen ja! Det er så mye lettere å si til seg selv at man skal slappe av enn å faktisk gjøre det. Jeg var så glad og naiv sist gang, denne gang tar det nok litt tid før jeg greier å være skikkelig glad:oops: Har du bestilt time til TUL?

Jaa jeg hadde en SA i oktober.. kjenner til den følelsen ja! Det er så mye lettere å si til seg selv at man skal slappe av enn å faktisk gjøre det. Jeg var så glad og naiv sist gang, denne gang tar det nok litt tid før jeg greier å være skikkelig glad:oops: Har du bestilt time til TUL?
Så kjedelig :Heartred hvor langt rakk du å komme?
Jeg hadde ma i oktober, i uke 10, så føler det kommer til å ta mange uker før jeg slapper av. Har time til tul 18.februar, da er jeg ca 6+4 tror jeg, så håper de klarer å se et hjerte som slår da. Men kjenner jeg meg selv rett så blir jeg nok ikke veldig beroliget av det heller, siden jeg så et levende knøtt flere ganger før jeg mistet sist :(

Så kjedelig :Heartred hvor langt rakk du å komme?
Jeg hadde ma i oktober, i uke 10, så føler det kommer til å ta mange uker før jeg slapper av. Har time til tul 18.februar, da er jeg ca 6+4 tror jeg, så håper de klarer å se et hjerte som slår da. Men kjenner jeg meg selv rett så blir jeg nok ikke veldig beroliget av det heller, siden jeg så et levende knøtt flere ganger før jeg mistet sist :(
Uff, sender deg en stor klem:Heartred Forstår godt at TUL kanskje ikke hjelper like mye da ja! Jeg mistet allerede i uke 5, så rakk aldri å se noe levende. Jeg har TUL 21. så da har vi nesten samtidig!

13/14 dpo i dag,og min første digitale,tatt på ettermiddagsurin :happy: .Er ikke overrasket over at den viser 2-3 uker. Føles som om jeg er kastet på en karusell av hormoner og symptomer, og at det jobbes på fryktelig nede i magen nå. Veldig gjenkjenbart fra sist svangerskap,og da ble terminen fremskyndet med en hel uke på OUL, så virker som jeg og mannens kombo gir rask utvikling:hilarious:

Vedlegg

• A51311AA-521B-4824-BF84-0DB424B03FE4.jpeg
    A51311AA-521B-4824-BF84-0DB424B03FE4.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 35
Bare for morroskyld, tok jeg en idag tidlig :hilarious: må bruke opp testene jeg har si:hilarious:

Vedlegg

• 1FC316C0-4500-4610-B646-37C4C904C695.jpeg
    1FC316C0-4500-4610-B646-37C4C904C695.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 38
Siste test fra meg på en stund :) IKM var igår :Heartred
Nå er jeg ferdig å teste og skal bare nyte å være gravid:love7

Vedlegg

• 16ABB418-2084-4F7A-A671-D5D8C3D87295.jpeg
    16ABB418-2084-4F7A-A671-D5D8C3D87295.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 41
Skal teste igjen etter ikm på tirsdag, men er også ganske klar for å nyte nyheten :D

Vedlegg

• IMG_20220130_095244.jpg
    IMG_20220130_095244.jpg
    1,2 MB · Visninger: 58
Back
Topp