Synd dere stigningen ser grei ut?8-11 dpo. Jeg er såååå nervøs og engstelig.
Ser veldig fin ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synd dere stigningen ser grei ut?8-11 dpo. Jeg er såååå nervøs og engstelig.
Så gøyJippiii! Jeg ble litt sjokkert over 2-3 på den. Det hadde jeg ikke forventet. IKM i dag.

Du kan fint ta digital idagKlarer ikke å la være å teste og stigningen er så fin!Nå skal jeg prøøøøve å vente noen dagen før jeg evt tar en digital
10 dpo idag
ÅyFikk denne på utvannet kveldsurin nå (vet ikke hvorfor jeg måtte ta den nå men hahah) glad jeg gjorde for dette lover bra! Er 4+6 eller 5+0 idag!
Fikk denne på utvannet kveldsurin nå (vet ikke hvorfor jeg måtte ta den nå men hahah) glad jeg gjorde for dette lover bra! Er 4+6 eller 5+0 idag!
Oy så flotthar lest litt på når man får 3+ og har lest litt der mange skriver at de ikke har fått 3+ før nærmere fullgått uke 6 så jeg lurer på om jeg skal vente litt. For de e så dyre så vill ikke kjøpe flere. Jeg 5+0 på søndag.
Så deilig!Så godt å få 2-3 i dag 12 dpo! Virker som hcg stiger normalt foreløpig![]()
3+5Så deilig!hvor langt er du på vei i uker?
ikm i morgen 
Wow! Litt av en hcg stigning da3+5ikm i morgen
![]()

Åå jeg svidde av min siste digitale i går kveld 11dpo.. den viste 1-2.. skulle ønske jeg ventetSå godt å få 2-3 i dag 12 dpo! Virker som hcg stiger normalt foreløpig![]()