Er vel smak og behagbåde jeg og sambo var enige om at den var for tung og stiv. Vi gikk for bugaboo fox
Helt enig med deg. Gikk så vidt å vippe den opp, og vi gikk selv for bugaboo fox
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel smak og behagbåde jeg og sambo var enige om at den var for tung og stiv. Vi gikk for bugaboo fox
Sniker.Erfaringer med Cybex? Vurderer sterkt cybex Priam. Kanskje også den elektriske.
).Sniker.
Vi har cybex priam (ikke elektrisk) til april 2020 barnet, og elsker den! Synes den er stabil og god på mye forskjellig underlag, og lett å låse forhjulene ved behov. Trillet den opp og ned av høye fortauskanter og inn og ut av busser og trikker, og skjønner ikke at noen kan synes den er tung. Jeg har prøvd venners bugaboo, og har ikke tenkt noe over at det er noen forskjell. Nå brukes den primært til soving, og babyjogger city mini til trilling (der kan du derimot snakke om lett vogn! Er som å trille en fjær
).
Annet pluss er at den er veldig lett å legge sammen og blir ganske liten i bil, særlig hvis du klikker av hjulene, og lett å bytte mellom bag og sittedel om man vil bruke begge deler i en overgangsperiode.
Største minus synes jeg er kalesjen, der trengte jeg en ekstra solskjerm på sommeren.
Har babyjogger city elite-vognen fra før, som vi brukte fra eldstemann var ca 1,5 -3 år. Har nå kjøpt en brukt bagdel til den, og tror det blir perfekt![]()
Testa den i dag/festet den på, og at den var så høy, var det første som slo meg, så litt gøy å hlre at det er samme opplevelse, og at det er en bra vogn!Jeg har vært kjempefornøyd med city elite med bagdel! Elsker at baggen er så høy, opplever at det er så mange av vognene nå hvor baggen er så lavt på understellet.
Men, vår city elite er veldig sliten, så vet ikke om den holder til et barn til.

Testa den i dag/festet den på, og at den var så høy, var det første som slo meg, så litt gøy å hlre at det er samme opplevelse, og at det er en bra vogn!![]()
Mitt inntrykk er at veldig få vogner rekker å bli slitt. Har også en gammel carena vogn stående som vi brukte til eldstemann. Den har vært brukt til to barn før han. Hadde tenkt å bruke den nå, om jeg ikke fikk tak i bagdel. Så de er jo som regel av varig kvalitetSå gøy at du prøvde! Ja, behagelig høy! Men, u røft terreng eller krapp sving, opplever noen den som mer ustabil med så høyt tyngdepunkt. Tror det er en smakssak, jeg har ikke opplevd det som noen ulempe kontra det å slippe å bøye meg ned til knærne for å løfte opp barnet.
Hmm kanskje jeg bare skal lete etter et nytt understell til baggen, rett og slett. Bagen er jo i god stand.

Hadde nxt90f med første og var i utgangspunktet fornøyd, men den er tung og stiv.
Var tung å legge sammen og sette bag og sittedel på understellet (SPESIELT sittedel) man fikk det til når man hadde fått teknikken inn, sittedelen var veldig tung å få lagt ned ryggen på og man var og nødt til å finne teknikken til å få det til.
Vi syntes dempingen var god og elsket myggnettingen med solskjerm.
Denne gangen går vi for Cybex Priam da vi syns den er lettere i bruk, lett å legge sammen, smidig å trille, og vi trenger ikke bryte noe særlig på den som vi gjorde med emmaljungaen![]()
TFK mono, noen som vet om fysiske butikker som har denne stilt ut i Oslo-området?
TFK mono, noen som vet om fysiske butikker som har denne stilt ut i Oslo-området?
Vi har også en slik og jeg eeeelsker den! Beste vogna å trilleJeg har vært kjempefornøyd med city elite med bagdel! Elsker at baggen er så høy, opplever at det er så mange av vognene nå hvor baggen er så lavt på understellet.
Men, vår city elite er veldig sliten, så vet ikke om den holder til et barn til.
Hvilken barnevogn vurderer du, og hva er kriteriene dine til barnevognen for valget?

Vi har også en slik og jeg eeeelsker den! Beste vogna å trilleEneste store minuset er sportsdelen som ikke kan vendes, men det har vi løst med å ha en annen vogn også.
Har allerede brukt vår til to barn, men håper og tror den holder til nummer 3 også![]()
Aldri sett den live så skulle gjerne tatt en titt. Men ser ikke ut som noen av butikkene her i området har den.Så på en del bilder nå, og synes den er litt lav, nå som jeg har blitt vant til city elite