Her kan vi skrive magefølelse og hva det blir når vi vet, jeg har en gutt fra før og fikk magefølelse gutt når jeg gikk med han. Jeg vet det er tidlig ennå men magefølelsen min skriker jente nå! Noe jeg syns er litt skremmende fordi jeg ønsker meg jente så utrolig mye (da jeg har en sønn og kunne tenkt meg en av hver) og jeg er ei skikkelig jente jente som lengter etter prinsessekjoler og blonder
så om det er ønsketenking eller magefølelsen vet jeg ikke! Er dog litt redd for å bli skuffet om det er gutt
ikke fordi jeg egentlig blir det, blir jo så glad for en frisk og flott gutt til, har navn klart og vil ha 2 barn til da samma om det blir 2 gutter 1 jente eller omvendt. Men tanken på 3 gutter og ingen prinsesse
helt galehus vettu… fordelen med gutt er at termin er 3 uker etter forrige man så alt jeg har pakket i arv vil passe sesongmessig
Hva sier magefølelsen din?
så om det er ønsketenking eller magefølelsen vet jeg ikke! Er dog litt redd for å bli skuffet om det er gutt
helt galehus vettu… fordelen med gutt er at termin er 3 uker etter forrige man så alt jeg har pakket i arv vil passe sesongmessig
Hva sier magefølelsen din?
Elsker alle fine og kule gutteklærne, er lei av lilla og rosa
Selvom en jente til selvfølgelig er hjertelig velkommen
Mannen er helt enig, vi vil vite på ultralyd. Hadde egentlig ikke tenkt å ha flere enn to, så har solgt mye av klærne etter begge to, men hadde heldigvis ikke rukket å selge så mye babyutstyr enda.