Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eneste jeg kjøpte ny i sin tid var nxt90 vogna. I og for seg vært fornøyd med den, men var ekstremt tung på snø pga kladdende forhjul. Har heldigvis funnet store faste forhjul på finn, så satser på en bedre vinter denne gang 

Hvordan opplevde du størrelsen på bagdelen på denne? Synes den så så liten ut. Men vognen kjentes veldig god ut å trille da jeg testet den.Har Britax smile 3 til vår 10mnd gamle jente nå. Kommer nok til å bruke den på den nye bebissen og tenker jeg. Veldig fornøyd med den, enkel å håndtere og å slå sammen, fin i diverse terrenger, samt lett å trille. Har kjøpt Cybex Eezy S Twist 2+ (Reisevogn) som vi skal bruke til lillemor fremover. Britaxen tar naturlig nok litt mer plass i bilen.
Skjønner veldig godt hva du mener, men jeg fikk i hvertfall solgt vår Buffalo for en god pris når vi var ferdige med den. Da ble det ikke så dyrt likevelJeg klarer ikke helt å forsvare å bruke så mye penger på en bugaboo når det finnes gode vogner som koster flere tusen kroner mindre, men det er den jeg har forelsket meg i også. Ikke vært å sett på den enda så kanskje jeg endrer mening.

Hvordan opplevde du størrelsen på bagdelen på denne? Synes den så så liten ut. Men vognen kjentes veldig god ut å trille da jeg testet den.
Prøvde den i butikk. Syntes den var veldig tung og stiv.. selv den elektriske.Erfaringer med Cybex? Vurderer sterkt cybex Priam. Kanskje også den elektriske.
Prøvde den i butikk. Syntes den var veldig tung og stiv.. selv den elektriske.
Er vel smak og behagå? Synes den snudde og var smidig..
både jeg og sambo var enige om at den var for tung og stiv. Vi gikk for bugaboo foxErfaringer med Cybex? Vurderer sterkt cybex Priam. Kanskje også den elektriske.