Blir det en nummer 3?

Gratulerer så mye med fine tall❤️
Tusen takk ❤️ Så hyggelig at vi er like langt. Krysser fingrene for at begge får babyer i september.
Fantastisk!! For noen gode nyheter :love7
Tusen takk. Nå håper jeg den sitter hele veien for begge. Tenk så stas ❤️
Nå sitter den!!:angel8:Heartred
Åå, det håper jeg virkelig. Gratulerer med å passert de magiske 12-ukene.

Så fantastisk!!! Herlig! ❤
Takk ☺️❤️ håper det betyr at det faktisk blir september-baby ☺️
 
Svar på blodprøvene
Åååå, nå er jeg så glad. hCG har steget veldig fint på to døgn, fra 244 til 649. La inn stigningen i en kalkulator med nøyaktig antall timer i mellom, og den viser stigning på 170 % prosent. Veldig fornøyd ❤️

Åh... blir helt rørt, jeg!
SÅ glad på dine vegne!
:love7
 
Tusen takk ❤️❤️

Åå, koselig ❤️ Virker som du kanskje kommer rett bak meg. Håper på sterkere streker de neste dagene en spire som sitter hele veien ☺️
Det ville vært helt fantastisk!
:love7
Når har du termin?
Klarer ikke å huske om jeg har lest det.
 
Hva blir din termin hvis (når) du blir gravid nå? Helt enig, tar deg imot med åpne armer i september-forumet.

Jeg la inn dato for når jeg trur EL var i en sånn derre kalkulator, og fikk 29.09.
Men jeg vet ikke om det blir helt riktig, da.
Trur EL var 3.januar. Og jeg har en syklus på 28 dager, i gjennomsnitt.
:smiley-ashamed004
 
4+6

Fremdeles veldig spent på hvordan dette går, men har en god magefølelse i bunn i hvert fall. I går hadde jeg plutselig litt vondt i magen og blir naturligvis redd for å se blod på papiret, men det er nok bare livmoren som utvider seg siden det går over. Ellers er kvalmen her av og til, og jeg kjenner jeg er litt trøtt noen dager. Men det er kanskje ikke så rart med en ettåring som hadde omgangssyke forrige helg og har vært våken tre timer på natten to dager på rad nå fordi hun har blitt forkjølet ☺️

Brukte opp siste strimmel i dag, må si meg fornøyd med den og stigningen. I morgen ryker en digital ❤️ Forberedt på at den kan vise 2-3 siden jeg ikke fikk 3+ før jeg var 5+2 sist, men siden jeg får besøk av bestevenninnen min tenkt jeg det uansett var gøy å ha en digital som datteren min kan ha i hånden når hun kommer.

Ønsker alle som titter innom en fin helg ❤️
 

Vedlegg

  • 6AF8E464-74F6-4022-BF74-2F79E3C2FE83.jpeg
    6AF8E464-74F6-4022-BF74-2F79E3C2FE83.jpeg
    988 KB · Visninger: 88
  • 52113161-F81A-488E-A1AC-DD531E086798.png
    52113161-F81A-488E-A1AC-DD531E086798.png
    3,9 MB · Visninger: 79
4+6

Fremdeles veldig spent på hvordan dette går, men har en god magefølelse i bunn i hvert fall. I går hadde jeg plutselig litt vondt i magen og blir naturligvis redd for å se blod på papiret, men det er nok bare livmoren som utvider seg siden det går over. Ellers er kvalmen her av og til, og jeg kjenner jeg er litt trøtt noen dager. Men det er kanskje ikke så rart med en ettåring som hadde omgangssyke forrige helg og har vært våken tre timer på natten to dager på rad nå fordi hun har blitt forkjølet ☺️

Brukte opp siste strimmel i dag, må si meg fornøyd med den og stigningen. I morgen ryker en digital ❤️ Forberedt på at den kan vise 2-3 siden jeg ikke fikk 3+ før jeg var 5+2 sist, men siden jeg får besøk av bestevenninnen min tenkt jeg det uansett var gøy å ha en digital som datteren min kan ha i hånden når hun kommer.

Ønsker alle som titter innom en fin helg ❤️
For en stigning! Dette må jo bli 3+! :love7Lite tips jeg leste et sted var at CB blir svakere om man holder den for lenge i tisset. Så husk å bare holde 9-10 sek:wav Funket for meg en gang jeg håpet på 2-3:love2
 
5+0

Herlig å gå inn i en ny gravideuke. I dag fortalte jeg bestevenninnen min at jeg er gravid også, veldig stas. Tok en digital i dag tidlig. En time etter jeg tisset sist og hadde drukket en kopp te siden jeg har blitt forkjølet, så den viste 2-3 uker. Noe jeg ikke var overrasket over med den urinen jeg hadde og siden jeg først fikk 3+ da jeg var 5+2 med datteren min. Men åpnet selvfølgelig testen og det ser veldig nærme ut. I tillegg fant jeg en glemt strimmel som jeg tisset på litt etterpå for gøy. Nå håper jeg at jeg blir raskt frisk. Litt sliten etter omgangssyken på datteren vår forrige helg og mye våkentid på natten, og forkjølelse denne helgen med mye våkentid og at jeg også har blitt syk nå. Var ikke syk én dag sist graviditet, tror nok det blir annerledes denne gangen.

Legger ved stigning på de digitale og dagens strimmel ❤️
 

Vedlegg

  • 4E8A1E79-321D-44F1-A231-5B4D31B33511.jpeg
    4E8A1E79-321D-44F1-A231-5B4D31B33511.jpeg
    456,6 KB · Visninger: 79
  • 85C5DBCC-D34A-4048-9BC8-59174445A73E.jpeg
    85C5DBCC-D34A-4048-9BC8-59174445A73E.jpeg
    858 KB · Visninger: 81
5+0
Herlig å gå inn i en ny gravideuke. I dag fortalte jeg bestevenninnen min at jeg er gravid også, veldig stas. Tok en digital i dag tidlig. En time etter jeg tisset sist og hadde drukket en kopp te siden jeg har blitt forkjølet, så den viste 2-3 uker. Noe jeg ikke var overrasket over med den urinen jeg hadde og siden jeg først fikk 3+ da jeg var 5+2 med datteren min. Men åpnet selvfølgelig testen og det ser veldig nærme ut. I tillegg fant jeg en glemt strimmel som jeg tisset på litt etterpå for gøy. Nå håper jeg at jeg blir raskt frisk. Litt sliten etter omgangssyken på datteren vår forrige helg og mye våkentid på natten, og forkjølelse denne helgen med mye våkentid og at jeg også har blitt syk nå. Var ikke syk én dag sist graviditet, tror nok det blir annerledes denne gangen.

Legger ved stigning på de digitale og dagens strimmel ❤️

Ja denne må ha vært helt på grensa, veldig sterke streker og knallsterk(!) strimmel. Tror som du sier at dette skyldtes litt "uflaks" med utvannet urin. Min babyplan strimmel lignet veldig på den jeg hadde dagen før jeg fikk 3+ :) Tar du neste i morgen eller vil du vente til 5+2?
 
Ja denne må ha vært helt på grensa, veldig sterke streker og knallsterk(!) strimmel. Tror som du sier at dette skyldtes litt "uflaks" med utvannet urin. Min babyplan strimmel lignet veldig på den jeg hadde dagen før jeg fikk 3+ :) Tar du neste i morgen eller vil du vente til 5+2?
Bestilte ny fra billige-tester nå, så tar den så fort den kommer frem ☺️ Det blir nok den siste testen for denne gang. Skal så på ultralyd 31. januar for å se at alt utvikler seg som det skal og sjekke hvilken livmor jeg er gravid i denne gangen ☺️
 
Jeg fikk 2-3 første graviditet når jeg var 5+0 (å det var ikke på grunn av utvannet urin), gikk bra det også ☺️ Strimmel der jo lovende ut uansett ❤️
 
5+2
Endelig 3+ på digital test. Nå legges testingen på hyllen og jeg ser frem mot ultralyd som er 31. januar. Fikk faktisk mail i går om at jeg har andregangsintervju på den jobben jeg søkte på før jul også. Så det skjer litt fremover kan man si. Vurderer å være åpen om i intervjuet at jeg er gravid, da jeg ville følt litt på å begynne der i juni og gå ut i perm i september. Og om jeg ikke får den nå er det ikke kriser heller nettopp fordi jeg begynner omtrent når jeg går ut i permisjon.

Ellers er jeg litt småkvalm om morgningen og hvis jeg ikke spiser nok, men ikke så ille som jeg var sist. Men da ble jeg ikke kvalm før uke 6, så mulig det blir verre snart.

7E57F3F5-7742-4678-B99F-B90ABBF41BEC.jpeg
 
5+2
Endelig 3+ på digital test. Nå legges testingen på hyllen og jeg ser frem mot ultralyd som er 31. januar. Fikk faktisk mail i går om at jeg har andregangsintervju på den jobben jeg søkte på før jul også. Så det skjer litt fremover kan man si. Vurderer å være åpen om i intervjuet at jeg er gravid, da jeg ville følt litt på å begynne der i juni og gå ut i perm i september. Og om jeg ikke får den nå er det ikke kriser heller nettopp fordi jeg begynner omtrent når jeg går ut i permisjon.

Ellers er jeg litt småkvalm om morgningen og hvis jeg ikke spiser nok, men ikke så ille som jeg var sist. Men da ble jeg ikke kvalm før uke 6, så mulig det blir verre snart.

Vis vedlegget 375652

Herlig! Gratulerer med både 3+ og andregangsintervju! :joyful:
 
Back
Topp