Tips til serie ønskes…

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Trenger tips til gode serier på Netflix, Viaplay eller nrk.. Liker krim, men føler jeg har sett alt:hilarious: Kan også like drama/thriller osv, bare det ikke er FOR klissete romantisk liksom…
Noen som har noen tips?

Trenger tips til gode serier på Netflix, Viaplay eller nrk.. Liker krim, men føler jeg har sett alt:hilarious: Kan også like drama/thriller osv, bare det ikke er FOR klissete romantisk liksom…
Noen som har noen tips?

Eg binget Wisting nylig. Var ikke så verst:)

Så nettopp ferdig Stay Close på Netflix og anbefaler den :) Marcella er også bra!

Oooog Kastanjemannen :bag:

Jeg binger House nå, aldri tatt meg tid tidligere. Synes den holder seg bra til tross for at det nærmer seg 20 år siden den gikk første gang! :) Så også Furia nettopp, veldig bra!

Jeg binger House nå, aldri tatt meg tid tidligere. Synes den holder seg bra til tross for at det nærmer seg 20 år siden den gikk første gang! :) Så også Furia nettopp, veldig bra!
Furia likte jeg også! :D

Åh, house hadde jeg glemt…! Den er jo faktisk bra ja :) Jeg så nylig New Amsterdam, helt grei ;) Sykehusserier er jo ofte bra egentlig.. Husker jeg hadde heeelt dilla på Scrubs for mange år siden:joyful:

Modus, svensk krim, veldig bra, Mordene i fjellbakka, The Serpent.
Så…hehe, Poirot (guilty pleasure men så koselig) Hvis vi skal være litt brutale så Vikings og på tal om sykehus-serie…Grey’s anatomy. Og så ikke å glemme…Downtown Abbey :joyful:
Å så enda mer…Papirhuset, Outlander, Blacklist. Sorry, ikke heilt i genren du etterspurte men veldig veldig bra serier :shy::D

Å oh pretty little liars (HBO) og skjult av snø, norske krimsaker og svenske krimsaker på Viaplay :angelic:

Litt utenfor krimverden, men delvis aktuelt (og min personlige guilty pleasure) «Call The Midwife» / «Nytt liv i east end» på Viaplay

Modus, svensk krim, veldig bra, Mordene i fjellbakka, The Serpent.
Så…hehe, Poirot (guilty pleasure men så koselig) Hvis vi skal være litt brutale så Vikings og på tal om sykehus-serie…Grey’s anatomy. Og så ikke å glemme…Downtown Abbey :joyful:
Å så enda mer…Papirhuset, Outlander, Blacklist. Sorry, ikke heilt i genren du etterspurte men veldig veldig bra serier :shy::D
Takk:D The serpent har jeg ikke sett, resten (bortsett fra poirot og downton abbey) har jeg sett:joyful:

Litt utenfor krimverden, men delvis aktuelt (og min personlige guilty pleasure) «Call The Midwife» / «Nytt liv i east end» på Viaplay
Skal sjekke de ;) Har sett Virgin River, den er fin, selv om det heller ikke er krim :hilarious:

Å oh pretty little liars (HBO) og skjult av snø, norske krimsaker og svenske krimsaker på Viaplay :angelic:
Har ikke hbo, men hvis pretty little liars er bra så er det kanskje verdt et lite abonnement?:joyful: Sett skjult av snø, og endel av krimsakene..
(Jeg kjente faktisk Marie, som ble drept i en av krimsakene fra Vansbro i Sverige.):( Veldig trist historie..

Har ikke hbo, men hvis pretty little liars er bra så er det kanskje verdt et lite abonnement?:joyful: Sett skjult av snø, og endel av krimsakene..
(Jeg kjente faktisk Marie, som ble drept i en av krimsakene fra Vansbro i Sverige.):( Veldig trist historie..
Pretty little liars er verdt et aldri så lite abonnement ja, så finns det jo handmaids tale også på HBO som er poppis men som jeg ikke helt får til.
Så finns The vampire diaries og the originals (også guilty pleasures :shy:) Og så IKKE å glemme, Big Little Lies :angelic: Alexander Skarsgård har jeg møtt en del då de filmet når jeg var yngre..pent å se på:joyful:o_O

Så triste saker med Marie :sorry:

Noen som har noen tips?
Jeg har ikke tips men er også veldig glad i krim! Hvilken er den beste krimen du har sett?

Satt også å så på den for noen uker siden. Skulle ønske det var flere sesonger! Veldig koselig serie egentlig :)

Back
Topp