Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Er i uke 32 og jordmor sjekket og hun hadde lakt seg med hode ned, men nevnte ingen ting om hun var festet eller ikke, så det er usikkert, men hun er tung no og presser sikkert mye på ting dær nedeJeg hadde det slik rundt uke 20, fikk da komme til sjekk for å måle livmorhals.
Hvor langt er du på veg? Tror jeg har lest at babyen kan begynne legge seg til rette fra rundt uke 30, men usikker på dette altså.
Åjj det hørtes vondt ut, er det som kynnere eller hvordan er det?Jeg har våknet på natten siste uken nå (er i uke 31) med så store smerter at jeg må puste meg gjennom det. Hadde det med første mann og når jeg ringte føden sa sa de at det sannsynligvis var babyen som kom åt noen nerver langt nede, og det virker være samme greie nå.. virker iblant som at hun river rundt med fingrene nede ved livmorhalsen..
Åjj det hørtes vondt ut, er det som kynnere eller hvordan er det?
Har to forskjellige smerter egentlig den ene er som kniver som skjærer ned i skjeden den andre er kanskje mer som kynnere, smerten er strammende liksom og kommer litt i tak? Men har en hel del kynnere ellers, som jeg vet er kynnere og de er jo ikke vonde. Men jag borte nok tatt det opp med jordmor på kontrollen på mandag, glemte det, ettersom du fikk høre at det ikke skal være vondt..