Oss testetøser imellom

Er 11 dpo og har egentlig gitt opp denne runden, men tok en test idag også. Så at den også var blenda , men når jeg så på den etter ca 30 min igjen, så var det plutselig mulig å se en strek. Ikke en tydelig en, men så den med første øyekast. Min første reaksjon var å begynne å grine for var så deilig å se en etterlengtet strek ( ja vet selv en så dårlig strek) . Når hjernen fikk begynne så smått å funke igjen, så fikk jeg fortalt meg selv at dette er jo ikke en gyldig test og blir jo ansett på som negativ. Alikevell er jeg tilbake til et bitte lite mini håp :happy090

er det noen her som har erfaring med å få mini strek som kom etter tiden?
har brukt rfsu test tidlig test

Streken var tydeligere i virkeligheten en jeg fikk til på

Vedlegg

• 1568EB57-E3A3-45AA-A08D-E9F7E4A6946C.jpeg
    1568EB57-E3A3-45AA-A08D-E9F7E4A6946C.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 153
  • 3449301D-3446-49E3-A7CB-529B68C7D5FE.jpeg
    3449301D-3446-49E3-A7CB-529B68C7D5FE.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 131
Er 11 dpo og har egentlig gitt opp denne runden, men tok en test idag også. Så at den også var blenda , men når jeg så på den etter ca 30 min igjen, så var det plutselig mulig å se en strek. Ikke en tydelig en, men så den med første øyekast. Min første reaksjon var å begynne å grine for var så deilig å se en etterlengtet strek ( ja vet selv en så dårlig strek) . Når hjernen fikk begynne så smått å funke igjen, så fikk jeg fortalt meg selv at dette er jo ikke en gyldig test og blir jo ansett på som negativ. Alikevell er jeg tilbake til et bitte lite mini håp :happy090

er det noen her som har erfaring med å få mini strek som kom etter tiden?
har brukt rfsu test tidlig test

Streken var tydeligere i virkeligheten en jeg fikk til på
Jeg fikk først positiv test 11 dpo, og var etter fristen jeg så streken, og så det bedre når den var tørr. Jeg ventet noen timer og tok to nye tester fra annet merke, og de var sterkere. Gravid var jeg.

Jeg fikk først positiv test 11 dpo, og var etter fristen jeg så streken, og så det bedre når den var tørr. Jeg ventet noen timer og tok to nye tester fra annet merke, og de var sterkere. Gravid var jeg.

Tok en ny test nå med et nytt merke. Der kom det også strek og det før tidsfristen. Kan ikke se noe rosa, så kan være skygge, men håper håper :)

Vedlegg

• 0A75B471-6E34-4AB8-94A6-343DFD8C38B4.jpeg
    0A75B471-6E34-4AB8-94A6-343DFD8C38B4.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 137
Tok en ny test nå med et nytt merke. Der kom det også strek og det før tidsfristen. Kan ikke se noe rosa, så kan være skygge, men håper håper :)
For meg virker den rosa og positiv ❤️

Hva tenker dere om denne? Det er vanlig babyplan test, ikke tidlig test. Er 8 dpo idag.

men redd det er skyggestrek..:(

Vedlegg

• 77B5CF2A-7396-49CC-BE43-951C66AAB8AA.jpeg
    77B5CF2A-7396-49CC-BE43-951C66AAB8AA.jpeg
    292,1 KB · Visninger: 120
Det der er ikke skygge! Helt sikker :love7
Ta en ny i morgen tidlig?
Ja skal ta ny i morgen tidlig.
Jeg tok en rfsu tidlig test på samme urin som denne, trodde ikke jeg så noen ting på den først, men etter ca 20 min så kunne jeg se skygge.. åååh vil bare vite :p denne skal jo være mye mer sensitiv enn babyplan sin :wideyed:

Vedlegg

• F8A49A4C-C2DA-4184-9FB4-8083356E7641.jpeg
    F8A49A4C-C2DA-4184-9FB4-8083356E7641.jpeg
    3,2 MB · Visninger: 106
  • CEB4253A-0C49-40B2-84A1-D6034029516A.jpeg
    CEB4253A-0C49-40B2-84A1-D6034029516A.jpeg
    4,7 MB · Visninger: 106
Ja skal ta ny i morgen tidlig.
Jeg tok en rfsu tidlig test på samme urin som denne, trodde ikke jeg så noen ting på den først, men etter ca 20 min så kunne jeg se skygge.. åååh vil bare vite :p denne skal jo være mye mer sensitiv enn babyplan sin :wideyed:
Jeg ser strek der også! :happy:
Har hørt mange som mener rfsu ikke er så sensitiv som den egentlig skal være. Den skal jo kunne vise om du er gravid inntil 6 dager før forventet mens!:wideyed:
Men jeg ser strek på begge dine!! Du får ta en ny i morgen!:love017
Her har mensen kommet, så neste mnd! DA er det min tur håper jeg! Fjernet eggleder 1/11 etter å ha trodd jeg var gravid i 6 uker. Men så var det utenfor livmoren:sick009

Jeg ser strek der også! :happy:
Har hørt mange som mener rfsu ikke er så sensitiv som den egentlig skal være. Den skal jo kunne vise om du er gravid inntil 6 dager før forventet mens!:wideyed:
Men jeg ser strek på begge dine!! Du får ta en ny i morgen!:love017
Her har mensen kommet, så neste mnd! DA er det min tur håper jeg! Fjernet eggleder 1/11 etter å ha trodd jeg var gravid i 6 uker. Men så var det utenfor livmoren:sick009
Ja har hørt mye forskjellig om de jeg også. :wtf: Har en CB early som jeg skal ta på morgenurin i morgen, ekstremt spent! For de skal visst være bra ikke sant ? Fikk positiv med den i august, men husker ikke hvor tidlig.

åååh så leit å høre at det var utenfor :( hadde selv MA i uke 7 i september. Så kjedelig altså:( neste mnd sitter den veit du!❤️❤️

Ja har hørt mye forskjellig om de jeg også. :wtf: Har en CB early som jeg skal ta på morgenurin i morgen, ekstremt spent! For de skal visst være bra ikke sant ? Fikk positiv med den i august, men husker ikke hvor tidlig.

åååh så leit å høre at det var utenfor :( hadde selv MA i uke 7 i september. Så kjedelig altså:( neste mnd sitter den veit du!❤️❤️
CB early har jeg ikke prøvd selv, men hørt mye bra om den og mener den også er en av de som er «best i test» på markedet:Heartred

ja det er kjedelig med ma, sa og utenfor. Jeg var heldig og slapp unna med å fjerne en eggleder og det viktigste er at vi kan bli gravide . . Skal ikke ta det for gitt med ny mann og eldre blir mann også:p
Har to gutter fra tidligere forhold, så nå blir det attpåklatt :happy:
Oppdater i morgen tidlig da :love7 spent på dine vegne!!

CB early har jeg ikke prøvd selv, men hørt mye bra om den og mener den også er en av de som er «best i test» på markedet:Heartred

ja det er kjedelig med ma, sa og utenfor. Jeg var heldig og slapp unna med å fjerne en eggleder og det viktigste er at vi kan bli gravide . . Skal ikke ta det for gitt med ny mann og eldre blir mann også:p
Har to gutter fra tidligere forhold, så nå blir det attpåklatt :happy:
Oppdater i morgen tidlig da :love7 spent på dine vegne!!

ja ikke sant! Her er det ikke ny mann da, men har jo blitt eldre ”siden sist”:p blir 33 år i januar. Og min første tanke når vi fikk vite om MA var at kanskje eggene mine er dårlige :wideyed: men vi må bare ha håp ❤️❤️❤️
Skal oppdatere dere ❤️❤️

ja ikke sant! Her er det ikke ny mann da, men har jo blitt eldre ”siden sist”:p blir 33 år i januar. Og min første tanke når vi fikk vite om MA var at kanskje eggene mine er dårlige :wideyed: men vi må bare ha håp ❤️❤️❤️
Skal oppdatere dere ❤️❤️
33 i februar selv:p så da er vi like «gamle»;)
Jeg føler meg mer «rutta» nå enn for 9 og 12 år sia :joyful::Heartred
Spent på morgendagen for deg!!

33 i februar selv:p så da er vi like «gamle»;)
Jeg føler meg mer «rutta» nå enn for 9 og 12 år sia :joyful::Heartred
Spent på morgendagen for deg!!
Ja tenker vi enda har noen år til med gode egg :D
Her er mine 5, 6 og snart 12. men første gang vi planlegger å få en til, de andre var overraskelser, så ganske spennende å faktisk være prøver også. Syns det er litt gøy å lete etter EL osv. oooog litt nervepirrende og. Har dere prøvd lenge før du ble gravid utenfor livmoren?❤️ Dette er bare vår 2 PP etter MA ❤️

Back
Topp