høst+sommerbarn
Betatt av forumet
Vellykket vekstkontroll idag
Alle målinger bra og jenta målt til 737g 23+6 <3
Alle målinger bra og jenta målt til 737g 23+6 <3Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle målinger bra og jenta målt til 737g 23+6 <3Hvordan måler de vekta på baby? Via symfyse Findus mål eller hva det heter?Vellykket vekstkontroll idagAlle målinger bra og jenta målt til 737g 23+6 <3
UltralydHvordan måler de vekta på baby? Via symfyse Findus mål eller hva det heter?

Milepæl med å få hente babybokser![]()
Ja, eller ca 3måneder. Fikk hvertfal hentet fra Skoringen og Apotek1Hvor lenge før er det?tre mnd?
Ja, eller ca 3måneder. Fikk hvertfal hentet fra Skoringen og Apotek1
er bare i uke 23 enda. Du får rope ut hvis du kommer over noen gode pakker!Ultralyd![]()
Ser det er flere som har vekstmålinger i uke 23 og 24, er dette vanlig eller tar dere dette privat? Som jeg har forstått så skal ikke jeg på noen flere UL før i uke 32? Mener jeg![]()
Jeg hadde komplikasjoner i forrige svangerskap så blir fulgt opp pga detSer det er flere som har vekstmålinger i uke 23 og 24, er dette vanlig eller tar dere dette privat? Som jeg har forstått så skal ikke jeg på noen flere UL før i uke 32? Mener jeg![]()

Takk for svarJeg hadde komplikasjoner i forrige svangerskap så blir fulgt opp pga det![]()
Forstår detDet er vanlig dersom det er noe som indikerer at det skal gjøres iht retningslinjerfor min del skal jeg ha vekstultralyd i uke 24 pga at det er tvillinger. Offentlig. Finnes mange grunner
![]()
Syns det går litt tregt akkurat nå. Men føler det er mye hormoner i sving som gjør meg nedstemt så det har nok mye med det å gjøre. Føler ikke jeg har så mye overskudd av energi heller...håper det går over snart