Milepæler

Vellykket vekstkontroll idag:happy: Alle målinger bra og jenta målt til 737g 23+6 <3

Fikk tatt glukosebelastningstest i dag. Det gikk heldigvis veldig bra. Fikk samtidig tatt influensavaksinen, så er den i boks også:dance018

Ser det er flere som har vekstmålinger i uke 23 og 24, er dette vanlig eller tar dere dette privat? Som jeg har forstått så skal ikke jeg på noen flere UL før i uke 32? Mener jeg ❤️

Det er vanlig dersom det er noe som indikerer at det skal gjøres iht retningslinjer :) for min del skal jeg ha vekstultralyd i uke 24 pga at det er tvillinger. Offentlig. Finnes mange grunner :)

Ser det er flere som har vekstmålinger i uke 23 og 24, er dette vanlig eller tar dere dette privat? Som jeg har forstått så skal ikke jeg på noen flere UL før i uke 32? Mener jeg ❤️
Jeg hadde komplikasjoner i forrige svangerskap så blir fulgt opp pga det:dummy1:

25 uker idag :dummy1: Syns det går litt tregt akkurat nå. Men føler det er mye hormoner i sving som gjør meg nedstemt så det har nok mye med det å gjøre. Føler ikke jeg har så mye overskudd av energi heller...håper det går over snart :shy:

Back
Topp