Superappelsin
Forelsket i forumet
HJELP
Okei, nå fikk jeg faktisk fanget opp galskapen på kamera! Altså, jeg kom nettopp hjem og fikk tatt en ny graviditetstest (selvfølgelig)
, og da skjedde det samme igjen! Når jeg ser på at testen holder på å utvikle seg, dukker det opp en ganske synlig strek, men så forsvinner den igjen! Nå tok jeg tre bilder, et bilde etter 3 minutter, et bilde etter 6 minutter og et bilde etter ca 9 minutter. På det første bildet (test 1) ser man streken (håper for guds skyld dere gjør det, hvis ikke tror jeg seriøst jeg er på nippet til å bli gal), på det andre bildet (test 2) holder den på å forsvinne, og på det siste bildet (test 3) er streken borte. Jeg tok også på filter for å virkelig prøve å få frem streken jeg ser
Hvorfor skjer dette?? Håper noen gode kloke damer der ute kan gi meg noen råd, tips eller svar 
Okei, nå fikk jeg faktisk fanget opp galskapen på kamera! Altså, jeg kom nettopp hjem og fikk tatt en ny graviditetstest (selvfølgelig)
Hvorfor skjer dette?? Håper noen gode kloke damer der ute kan gi meg noen råd, tips eller svar