Mine 5 nærmeste venninner/kollegaer vet det allerede
Regner med at mamma og stefaren min skjønner det når lillemor og jeg skal overnatte hos de fra lørdag til søndag førstkommende. De serverer alltid vin til maten i helgene, og jeg pleier alltid å si jatakk til det. Meeen det kan jeg jo såklart ikke nå
Var vel bare i uke 6 eller noe sist, siden vi ville fortelle det til mødrene våre på morsdagen
Resten av kollegaene skjønner det enten på høstfest imorgen (men skal skylde på at jeg skal kjøre tidlig til hjembyen dagen etter - så får vi se om de tror på det) eller på julebordet i slutten av november.
Ellers har jeg/vi ikke tenkt noe på det foreløpig. Kanskje vi tar det til resten av familien i forbindelse med jula
Var vel bare i uke 6 eller noe sist, siden vi ville fortelle det til mødrene våre på morsdagen
Resten av kollegaene skjønner det enten på høstfest imorgen (men skal skylde på at jeg skal kjøre tidlig til hjembyen dagen etter - så får vi se om de tror på det) eller på julebordet i slutten av november.
Ellers har jeg/vi ikke tenkt noe på det foreløpig. Kanskje vi tar det til resten av familien i forbindelse med jula

sist visst alle det, fordi alle visste om IVF. Denne gangen vil vi holde det skjult til vi har vært på TUL en gang mellom 12+0-14+0