Lurer på når dere skal avsløre graviditeten. Da jeg var gravid sist, fortalte vi det til venner og familie fra uke 6. Åtte uker senere var jeg ikke gravid lenger. Jeg var veldig glad for å ha fortalt det til så mange, for vi fikk enormt mye støtte.
Denne gangen vil vi vente til jula med å fortelle. Da er vi rundt 13 uker. Det blir jo ikke alltid som planlagt, for to venner har allerede funnet det ut, og jeg har fortalt det til min nærmeste kollega. Men det føles godt å vente med resten (samtidig som jeg vil rope det ut til alle). Spent på når dere planlegger å fortelle de gode nyhetene!
Denne gangen vil vi vente til jula med å fortelle. Da er vi rundt 13 uker. Det blir jo ikke alltid som planlagt, for to venner har allerede funnet det ut, og jeg har fortalt det til min nærmeste kollega. Men det føles godt å vente med resten (samtidig som jeg vil rope det ut til alle). Spent på når dere planlegger å fortelle de gode nyhetene!

hun venninna mi har en på 1 år og vi har fått alt etter det barnet, så det var jo lurt
fortalt det til ei venninne som er gravid fra før, så henne kan jeg også snakke med om alt det spennende som skjer. Ellers tenker jeg på julaften, men har jo egt lyst til å dele det med hele verden nå!!