Jeg aborterte en tvilling hos gynekologen! Herregud, det er det rareste jeg har vært med på! Men ett foster er igjen, det så bra ut, og vi fikk høre hjertelydLykke til i kveldHåper og tror det er helt ufarlige blødninger, det er jo ikke unormalt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg aborterte en tvilling hos gynekologen! Herregud, det er det rareste jeg har vært med på! Men ett foster er igjen, det så bra ut, og vi fikk høre hjertelydLykke til i kveldHåper og tror det er helt ufarlige blødninger, det er jo ikke unormalt.
Det var trist og godt å høre på samme tid! Godt det går fint med et foster, og at det ikke er tomt i livmorJeg aborterte en tvilling hos gynekologen! Herregud, det er det rareste jeg har vært med på! Men ett foster er igjen, det så bra ut, og vi fikk høre hjertelyd![]()
Må sikkert være rart å miste et av to. Godt du var ul i kveld og fikk ro i sjelen 
Jeg aborterte en tvilling hos gynekologen! Herregud, det er det rareste jeg har vært med på! Men ett foster er igjen, det så bra ut, og vi fikk høre hjertelyd![]()
Ja, det gjorde det! Har aldri vært med på liknende! Veldig glad for at det er et lite bankende hjerte der fortsatt.Oi, så dramatisk! Kom embryoet ut hos gynekologen liksom? Trist at du mistet en, men veldig godt å hlre at det er liv i magen![]()
Det var trist og godt å høre på samme tid! Godt det går fint med et foster, og at det ikke er tomt i livmorMå sikkert være rart å miste et av to. Godt du var ul i kveld og fikk ro i sjelen
![]()
Oi for en kveld du har hatt! Men så godt at du var der når det skjedde, så du fikk vite med en gang at det var et bankende hjerte der fortsattJa, det gjorde det! Har aldri vært med på liknende! Veldig glad for at det er et lite bankende hjerte der fortsatt.
veldig god jeg var der i dag, på akkurat det tidspunktet. Det går bra med meg, men må la dette synke inn litt, merker jeg![]()

Ja, dette var litt av en kveld. Ja, eller jeg hadde bestilt ultralyden for en og en halv uke siden. Så da jeg begynte å spotte i helgen, syntes jeg det passet veldig godt med ultralyd. Da jeg satt på venteværelset begynte det å komme små mensen-liknende smerter i korsryggen. Så da jeg reiste meg for å gå inn til timen, kjente jeg at det kom en større mengde blod. Jeg fortalte dette til gynekologen, som spurte om jeg fortsatt ville sjekkes, og at det var helt i orden for henne om hun sjekket selv om jeg blødde. Så hun tok i mot det som kom ut og tok ultralyd etterpå.Oi for en kveld du har hatt! Men så godt at du var der når det skjedde, så du fikk vite med en gang at det var et bankende hjerte der fortsatt
Skjedde det i forbindelse med ultralyden?
Sikkert ikke noe man opplever hver dag i jobben sin, men hun var helt rå! Skikkelig flink og klar og tydelig, samtidig som hun var varm.Oj, dette var uventet. Så trist, men samtidig så bra at det var en annen spire med et lite hjerte som slår. Glad for at du ble så godt ivaretatt.Ja, dette var litt av en kveld. Ja, eller jeg hadde bestilt ultralyden for en og en halv uke siden. Så da jeg begynte å spotte i helgen, syntes jeg det passet veldig godt med ultralyd. Da jeg satt på venteværelset begynte det å komme små mensen-liknende smerter i korsryggen. Så da jeg reiste meg for å gå inn til timen, kjente jeg at det kom en større mengde blod. Jeg fortalte dette til gynekologen, som spurte om jeg fortsatt ville sjekkes, og at det var helt i orden for henne om hun sjekket selv om jeg blødde. Så hun tok i mot det som kom ut og tok ultralyd etterpå.Sikkert ikke noe man opplever hver dag i jobben sin, men hun var helt rå! Skikkelig flink og klar og tydelig, samtidig som hun var varm.

Ja, dette var litt av en kveld. Ja, eller jeg hadde bestilt ultralyden for en og en halv uke siden. Så da jeg begynte å spotte i helgen, syntes jeg det passet veldig godt med ultralyd. Da jeg satt på venteværelset begynte det å komme små mensen-liknende smerter i korsryggen. Så da jeg reiste meg for å gå inn til timen, kjente jeg at det kom en større mengde blod. Jeg fortalte dette til gynekologen, som spurte om jeg fortsatt ville sjekkes, og at det var helt i orden for henne om hun sjekket selv om jeg blødde. Så hun tok i mot det som kom ut og tok ultralyd etterpå.Sikkert ikke noe man opplever hver dag i jobben sin, men hun var helt rå! Skikkelig flink og klar og tydelig, samtidig som hun var varm.