Blod☹️

Furutopp

Flørter med forumet
Juliknøttene 2022
Våknet i morges til brunlige blodrester, ikke kommet noe mer gjennom dagen. Fikk tatt HCG som var 1500, noe jeg har googlet er en gjennomsnittlig verdi 19 dpo. Ny prøve fredag. Vet det kan gå begge veier og at ingen har svara, men lurte på om det var andre med erfariger her?

Brunt er jo bare gammelt!
Og kan være alt mulig, det er ikke uvanlig med blødninger i svangerskapet. Med forrige mann hadde jeg så kraftige blødninger med friskt blod at jeg trodde jeg mistet tre ganger. Og nå sitter han ved siden av meg 2 år gammel.

Så fint du fikk målt hcg, og at det bare var brunt blod som nå har stoppet, det lover bra!

Det er ikke uvanlig med små blødninger i svangerskapet, kan komme av rift i slimhinnen f.eks.
Jeg fikk litt brunt utflod etter sex ved forrige svangerskap da slimhinnene ofte var litt tørre og det ble små rifter

Våknet i morges til brunlige blodrester, ikke kommet noe mer gjennom dagen. Fikk tatt HCG som var 1500, noe jeg har googlet er en gjennomsnittlig verdi 19 dpo. Ny prøve fredag. Vet det kan gå begge veier og at ingen har svara, men lurte på om det var andre med erfariger her?

Jeg har det også sånn (5+1), i tillegg i dag er det mer rødt enn brunt, men kun på papiret!! Blir livredd, selv om jeg vet det kan være helt normalt

Hei! Jeg er 4+6 i dag. Jeg begynte å blø 3+5, og kjenner meg igjen i dette å være bekymret. Det var brunlig blod, på størrelse med to tjuekroninger på det verste. Gradvis ble det mindre, og de siste to-tre dagene har det kun vært utflod med litt lysebrunt i. Så og si ikke noe.

Jeg fortsatte å ta strimmeltester for å sjekke at streken ble tydeligere, noe den ble. Jeg har også tatt HCG-prøver hos fastlege, og de stiger også. Det var veldig beroligende, men samtidig vet man jo aldri. Tenker jeg skal ta TUL om et par uker for å bekrefte at alt er bra.
Hvordan har det gått med dere?

Jeg hadde litt mer blod i dag, friskt rosa nå. Så fikk ordnet så jeg fikk tatt hcg nr 2 allerede i dag. Den var steget fra 1500-2450 på 29 timer, noe som ser ut til å være en fin stigningsgrad. Roer meg litt med dette, men kommer nok ikke til å roe meg før ultralyd tror jeg.

Jeg hadde litt mer blod i dag, friskt rosa nå. Så fikk ordnet så jeg fikk tatt hcg nr 2 allerede i dag. Den var steget fra 1500-2450 på 29 timer, noe som ser ut til å være en fin stigningsgrad. Roer meg litt med dette, men kommer nok ikke til å roe meg før ultralyd tror jeg.
Det hørtes ut som super stigning! Skjønner godt at du blir bekymret. Jeg leste inne på juni-gruppa at mange hadde opplevd blødninger, men at det gikk helt bra med veldig mange av dem. Krysser fingrene for deg

Hvordan går det med deg @Furutopp ?:)

Jeg lurer også på dette! Er bare 3+5 idag, fått ganske sterke positive tester, men i går og i dag hatt litt brun utflod etter jeg har vært på do.
Kanskje det kan være restene etter en evt festeblødning? :wideyed:

Hvordan går det med deg @Furutopp ?:)

Jeg lurer også på dette! Er bare 3+5 idag, fått ganske sterke positive tester, men i går og i dag hatt litt brun utflod etter jeg har vært på do.
Kanskje det kan være restene etter en evt festeblødning? :wideyed:

Kommer fortsatt litt daglig.. Noen ganger brunt og andre ganger frisk rødt. Ikke store mengder. Hadde småblødninger hele første trimester forrige graviditet og, så krysser fingrene for at det er like uskyldig denne gang. Men nervepirrende er det. Ultralyd om 2 uker.

Oppdaterer litt i tilfelle noen lurte. Uendret status på blødningen, håper som sagt det er uskyldig, men blir jo urolig. Tok derfor nye HCG denne uken, som steg fra 7650 på 5+4 til 12200 5+6, som er en doblingtid på ca 72 timer, noe som skal være innafor på dette stadiet. Forsiktig optimistisk her i hvertfall

Oppdaterer litt i tilfelle noen lurte. Uendret status på blødningen, håper som sagt det er uskyldig, men blir jo urolig. Tok derfor nye HCG denne uken, som steg fra 7650 på 5+4 til 12200 5+6, som er en doblingtid på ca 72 timer, noe som skal være innafor på dette stadiet. Forsiktig optimistisk her i hvertfall
Det høres jo veldig lovende ut. Krysser fingrene for deg! :happy:

Høres kjempebra ut, takk for at du oppdaterte!

Det var bra å høre! ❤️

I kveld har jeg spottet litt brunt igjen. I går var det også rundt ti bittesmå dråper, mens dagen i dag har vært uten spotting. Men i ettermiddag kom det litt spotting igjen. Er 6+2 i dag. Onsdag, 6+5 skal jeg ta UL. Da får jeg jo sjekket opp i om alt går bra. Skulle gjerne sett at UL var i morgen! Men det er bare å smøre seg med tålmodighet og håpe på at alt er bra!

I kveld har jeg spottet litt brunt igjen. I går var det også rundt ti bittesmå dråper, mens dagen i dag har vært uten spotting. Men i ettermiddag kom det litt spotting igjen. Er 6+2 i dag. Onsdag, 6+5 skal jeg ta UL. Da får jeg jo sjekket opp i om alt går bra. Skulle gjerne sett at UL var i morgen! Men det er bare å smøre seg med tålmodighet og håpe på at alt er bra!

Skjønner godt følelsen din, men så fint at du får ul på onsdag!

Har du vært på ultralyd i dag?

jeg hadde met blødninger i start av denne uka så fikk ordna meg ultralyd i dag jeg og. Fikk se et hjerte som flimra:Heartbigred. Fikk ikke målinger eller bilde da, legen var nok veldig uerfaren, men jeg er litt lettere til sinns i hvertfall.

Har du vært på ultralyd i dag?

jeg hadde met blødninger i start av denne uka så fikk ordna meg ultralyd i dag jeg og. Fikk se et hjerte som flimra:Heartbigred. Fikk ikke målinger eller bilde da, legen var nok veldig uerfaren, men jeg er litt lettere til sinns i hvertfall.
Jeg skal på ultralyd i kveld. Blør litt mer i dag, så nå har jeg ikke troa - selv om puppene er ømme og HCG i går var 106.000. Føler meg mindre sliten også. Men håper det går bra!

Så godt å høre at du fikk se et lite hjerte ❤️ Det var skikkelig gode nyheter!! Sa gynekologen noe om hvorfor du hadde blødninger?

Jeg skal på ultralyd i kveld. Blør litt mer i dag, så nå har jeg ikke troa - selv om puppene er ømme og HCG i går var 106.000. Føler meg mindre sliten også. Men håper det går bra!

Så godt å høre at du fikk se et lite hjerte ❤️ Det var skikkelig gode nyheter!! Sa gynekologen noe om hvorfor du hadde blødninger?

Det var jo veldig lovende HCG da, men skjønner at du er urolig. Nei, hun sa bare det med skjøre slimhinner og graviditet, men sist gang jeg var gravid viste det seg at det var en blodansamlig (hematom) mellom fostersekk og livmor, men denne ble først tydelig i uke 9 tror jeg. Håper du får gode nyheter i kveld og:smiley-angelic001

Det var jo veldig lovende HCG da, men skjønner at du er urolig. Nei, hun sa bare det med skjøre slimhinner og graviditet, men sist gang jeg var gravid viste det seg at det var en blodansamlig (hematom) mellom fostersekk og livmor, men denne ble først tydelig i uke 9 tror jeg. Håper du får gode nyheter i kveld og:smiley-angelic001
Har hørt om flere som har sånne hematom - kan jo håpe det er det vi begge opplever nå, i tillegg til dette med skjøre slimhinner. Skulle gjerne spolt frem ni måneder i tid og sett om jeg trengte å bekymre meg eller ei! ;););)

Lykke til i kveld :Heartred Håper og tror det er helt ufarlige blødninger, det er jo ikke unormalt.

Back
Topp