Skravletråd

AG89

Forelsket i forumet
Juliknøttene 2022
Junispirene24❤️
Hei!
Så på de andre termingruppene at de har en egen skravletråd, hvor man kan snakke om alt mulig. :D

Feks: har noen tips til alkoholfri vin som faktisk smaker godt??
Har prøvd 2 forskjellige «rødviner», ikke overbevist :yuck:
 
Jeg la gravid vitaminene/folat i et skap på kjøkkenet når mamma kom på besøk idag. Hun skulle hente kakefat i skapet, jeg var heldigvis raskt i forveien så hun ikke skulle se det :hilarious: vil ikke fortelle enda! Er 4+4 idag!:p
 
Jeg la gravid vitaminene/folat i et skap på kjøkkenet når mamma kom på besøk idag. Hun skulle hente kakefat i skapet, jeg var heldigvis raskt i forveien så hun ikke skulle se det :hilarious: vil ikke fortelle enda! Er 4+4 idag!:p

:whacky011 Haha… nei er vel ingen som vil bli avslørt ennå. Selv så la jeg alle folat mine i en gammel pilleboks som jeg har tatt vare på:hello2
 
Hei!
Så på de andre termingruppene at de har en egen skravletråd, hvor man kan snakke om alt mulig. :D

Feks: har noen tips til alkoholfri vin som faktisk smaker godt??
Har prøvd 2 forskjellige «rødviner», ikke overbevist :yuck:

Må det være rødvin? Om du tenker helle over på flaske, ville jeg vurdert Ringi eplejuicer. DE har (i alle fall tidligere) hatt en mørkerld, som godt kan gå for rødvin.

Perlende/musserende Richart Juhlin. Eller om du bor in nærheten av Sverige har de noen ordentlig gode også perlende, hvite der.
Men rød er jeg ikke så god, på, synes ikke jeg har funnet et godt alternativ, så synes det er bedre med noe helt annet.
 
Jeg la gravid vitaminene/folat i et skap på kjøkkenet når mamma kom på besøk idag. Hun skulle hente kakefat i skapet, jeg var heldigvis raskt i forveien så hun ikke skulle se det :hilarious: vil ikke fortelle enda! Er 4+4 idag!:p

Vi hadde barnevakt til barna for to uker siden, og da måtte jeg gjemme alt av tester mm. Men, tror kanskje testen med 2-3 ble stående, dog hadde den gåt ttom for batteri, så spørs om min svigerinne, barnevakten, ikke blir veldig overrasket når vi forteller..
 
Haha... har svigers på besøk og 3åringen dreiv å tullet ned håret mitt, og på en eller annen måte klarte hun å putte noen gamle el.teststrimer oppi håret mitt uten at jeg visste det! Og hvor i huleste fant hun dem? Herregud... aner ikke hvor lenge de var der :dance018:excited001 avslørt da eller? Vet ikke om de så dem :dance008 ikke sakt noe iallefall :laughing001
 
Last edited:
Må det være rødvin? Om du tenker helle over på flaske, ville jeg vurdert Ringi eplejuicer. DE har (i alle fall tidligere) hatt en mørkerld, som godt kan gå for rødvin.

Perlende/musserende Richart Juhlin. Eller om du bor in nærheten av Sverige har de noen ordentlig gode også perlende, hvite der.
Men rød er jeg ikke så god, på, synes ikke jeg har funnet et godt alternativ, så synes det er bedre med noe helt annet.

Mest fordi jeg savner å kose meg med en glass vin ja :D men også kjekt i sosiale lag hvor man ikke vil avsløre nyheten enda!
Takk for tips, skal prøves :happy:
 
Hvilken app til iPhone er den beste for å følge svangerskapet? Vil gjerne ha en med fine bilder og telling av dager i tillegg til uker.
 
Hvilken app til iPhone er den beste for å følge svangerskapet? Vil gjerne ha en med fine bilder og telling av dager i tillegg til uker.
Jeg bruker Preglife og Helseoversikt :happy: synes de er fine! Har forøvrig ingenting å sammenligne med:hilarious:
 
Kjenner at jeg stresser litt over symptomer som kommer og går. Testene mine blir sakte men sikkert sterkere, men synes det er så rart at jeg var mer kvalm for noen dager siden enn nå :sorry:
Flere som har det sånn?
 
Kjenner at jeg stresser litt over symptomer som kommer og går. Testene mine blir sakte men sikkert sterkere, men synes det er så rart at jeg var mer kvalm for noen dager siden enn nå :sorry:
Flere som har det sånn?

Jada, helt normalt :)
 
Mest fordi jeg savner å kose meg med en glass vin ja :D men også kjekt i sosiale lag hvor man ikke vil avsløre nyheten enda!
Takk for tips, skal prøves :happy:

slenger meg på her jeg å, savner å kose meg med et glass rødvin, men har aldri prøvd alkoholfritt. Gleder meg til å prøve :happy:
 
Kjenner at jeg stresser litt over symptomer som kommer og går. Testene mine blir sakte men sikkert sterkere, men synes det er så rart at jeg var mer kvalm for noen dager siden enn nå :sorry:
Flere som har det sånn?
Jeg tror også at det er helt normalt. Hormoner kommer og går i rykk og napp. :happy:
 
Jeg kjenner også urolighet og manglende synptomer. Er 6+3 i dag tmen kjenner nesten ingen ting. Kanskje litt uggen, men lurer på om jeg innbiller meg det. Litt småkramper her og der, men veldig lite. Skulle ønske jeg fikk ømme brys
 
Jeg kjenner også urolighet og manglende synptomer. Er 6+3 i dag tmen kjenner nesten ingen ting. Kanskje litt uggen, men lurer på om jeg innbiller meg det. Litt småkramper her og der, men veldig lite. Skulle ønske jeg fikk ømme brys
Er nok som de andre skriver her, helt normalt. Men er jammen ikke lett å senere skuldrene helt enda synes jeg :bag:
 
Var hos jordmor i dag :D Hu regnet termin 3 dager før en den terminkalkulatoren jeg tok på nette … andre som har vært hos jordmor å fått flyttet termin? Skal jeg da gå ut i fra termin som jordmor sier? :happy6
 
Hei! Sniker meg inn her, fikk positiv test i dag, 11dpo - pp1! Skjønner ikke at jeg kan være så heldig. Har en datter på 21 mnd fra før, og synes det var så koselig å ha enn sånn her termingruppe å snakke med sist
:happy: Har dere barn fra før av?
 
Var hos jordmor i dag :D Hu regnet termin 3 dager før en den terminkalkulatoren jeg tok på nette … andre som har vært hos jordmor å fått flyttet termin? Skal jeg da gå ut i fra termin som jordmor sier? :happy6
Jeg ville gått ut fra datoen som jordmor sier:)
 
Back
Topp