Skravletråd

Har vi en egen tråd for TUL-bilder? Har sett igjennom nå, men finner ikke. Mente jeg hadde sett det her før - eller er det jeg som surrer?
 
Har vi en egen tråd for TUL-bilder? Har sett igjennom nå, men finner ikke. Mente jeg hadde sett det her før - eller er det jeg som surrer?
Fant ikke jeg heller, så lagde en tråd for det under «Våre bilder og dagbøker» :)
 
Kjedelig å være «sist» i termingruppe og høre om tul-bildene deres osv, så er jeg enda mange uker bak dere :wacky: Er bare 4+0 idag sååå enda en stund til jeg kan ta tul :wtf:
 
Kjedelig å være «sist» i termingruppe og høre om tul-bildene deres osv, så er jeg enda mange uker bak dere :wacky: Er bare 4+0 idag sååå enda en stund til jeg kan ta tul :wtf:
Føler’n :hilarious: sist var jeg en av de siste i august, men var mest aktiv i september fordi jeg regnet med overtid :angelic: der var jeg jo en av de som var kommet lengst.. :hilarious: så hvis det er en trøst, så er TUL for min del så lenge til at jeg vet ikke om jeg vil bestille time enda? :nailbiting:
 
Føler’n :hilarious: sist var jeg en av de siste i august, men var mest aktiv i september fordi jeg regnet med overtid :angelic: der var jeg jo en av de som var kommet lengst.. :hilarious: så hvis det er en trøst, så er TUL for min del så lenge til at jeg vet ikke om jeg vil bestille time enda? :nailbiting:
Jeg har allerede bestilt time og det var bra! Kapret den siste timen før jul. Bor på et lite sted med en privat klinikk, som har noen timer pr uke :wideyed: Men har bestilt time til fastlegen også, så håper hen vil henvise til tul også :woot:
 
Kjedelig å være «sist» i termingruppe og høre om tul-bildene deres osv, så er jeg enda mange uker bak dere :wacky: Er bare 4+0 idag sååå enda en stund til jeg kan ta tul :wtf:
Vet hvordan det er! Hadde 27. februar sist, og nå har jeg 27. (ish) juli :wacky: Men jeg fødte 15 dager før termin først, så slapp å være sist ute med det i hvert fall :joyful:
 
Vet hvordan det er! Hadde 27. februar sist, og nå har jeg 27. (ish) juli :wacky: Men jeg fødte 15 dager før termin først, så slapp å være sist ute med det i hvert fall :joyful:
Som førstegangsfødende er det vel vanlig å gå litt over tiden, så tror jeg må henge litt i august-gruppa og etterhvert ;)
 
Kjedelig å være «sist» i termingruppe og høre om tul-bildene deres osv, så er jeg enda mange uker bak dere :wacky: Er bare 4+0 idag sååå enda en stund til jeg kan ta tul :wtf:
skjønner hva du mener, jeg er også av de siste i gruppa. Vi får vente og glede oss sammen når den tid kommer :happy:
 
Kjedelig å være «sist» i termingruppe og høre om tul-bildene deres osv, så er jeg enda mange uker bak dere :wacky: Er bare 4+0 idag sååå enda en stund til jeg kan ta tul :wtf:

Da er vi to :rolleyes: Jeg er 4+2 i dag så må vente en stund jeg også :hungover:
 
Lurer på om jeg har fått meg en gravid craving til tross for kvalmen. Var fri for brød i går kveld og skulle se hva vi hadde. Det ble altså omelett med tomat, løk, skinke og ost og baked beans!!! Spiste en hel pakke baked beans alene. Har tenkt på det i dag også så da ble det det til lunsj til meg barnet mitt som er syk idag! Får helt vann i munn av smaken til baked beans :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Hvordan får jeg til å legge til hvilken termingruppe jeg hører til i profilen min? Ser mange andre har så fin oversikt over hvor de har tilhørt tidligere. Dette var skikkelig dårlig forklart men håper dere skjønner
 
Hvordan får jeg til å legge til hvilken termingruppe jeg hører til i profilen min? Ser mange andre har så fin oversikt over hvor de har tilhørt tidligere. Dette var skikkelig dårlig forklart men håper dere skjønner
Det får vi når vi får skjult gruppe etter hvert ☺️
 
Kjøpt en to pk. digital idag :happy093
 
Back
Topp