Skykrepsen
Blir kjent med forumet
Takk for info dere
Tok morgenurin idag, og testet den da jeg likevell har mange strimler liggende. Den var helt mørk.
Er idag 5+0. Kjenner magesmerter (som noen kanskje så i eget innlegg igår kveld) , har ikke hatt blødninger.
Legger ved testene (skrev tidligere at jeg ikke hadde bilde, men mannen hadde)
Hva tenker dere? Tatt 3+4 (3 dgr før ikm) og 5+0 (21dpo)
Tok morgenurin idag, og testet den da jeg likevell har mange strimler liggende. Den var helt mørk.
Er idag 5+0. Kjenner magesmerter (som noen kanskje så i eget innlegg igår kveld) , har ikke hatt blødninger.
Legger ved testene (skrev tidligere at jeg ikke hadde bilde, men mannen hadde)
Hva tenker dere? Tatt 3+4 (3 dgr før ikm) og 5+0 (21dpo)

var på ultralyd av eggstokkene rett før eggløsning å fikk da vite at det var 3 modne folikkler men den ene var for stor derfor ødelakt men at det ville bli sluppet 2 egg så sjangse for tvillinger om begge ble befrukta. Kjenner jeg er veldig spent om det er en eller to spirer der inne, hehe
Fikk 1-2 på tirsdag, og ikm torsdag, og igjen 1-2 i dag. Kan jeg ha hatt eggløsning senere enn jeg trodde? På tirsdag når den slo ut hadde jeg nok akkurat over 25 mlU, for jeg fikk veldig svake streker på 25 mlU strimlene. Men streken har blitt sterkere, og har fått to fine vanlig ClearBlue tester siste dagene. 
Jeg prøvde å regne litt på det. Hvis hcg dobler seg annenhver dag, og jeg hadde 25-30 på tirsdag, så hadde jeg 50-60 på torsdag og dermed 100-120 i dag. Leste et sted at den digitale trenger 150-200 for gi utslag på 2-3. Hvis det stemmer, så bør jeg få 2-3 på mandag. Kjøper ett par digitale i dag, så tar jeg en ny test på mandag og håper på det beste. Hvis den ikke viser stigning da, så blir det blodprøve…
jaja, tiden får vise. Har ikke mistet håpet enda