Máire29
Forelsket i forumet
PP6 - CD 1
Og der kom TR på besøk. Like skuffende som alltid
Da har jeg bestemt at det blir forumpause i PP6. Jeg blir altfor oppslukt i dette forumet om dagen. Så vi får se om dette bidrar til å flytte fokus
Har en følelse av at jeg ikke klarer å holde meg helt unna likevel. Med det blir spennende å se
Og der kom TR på besøk. Like skuffende som alltid
Da har jeg bestemt at det blir forumpause i PP6. Jeg blir altfor oppslukt i dette forumet om dagen. Så vi får se om dette bidrar til å flytte fokus
Har en følelse av at jeg ikke klarer å holde meg helt unna likevel. Med det blir spennende å se
. Men den gang ei! Det tok noen uker å virkelig omfavne pausen. Men jeg fikk det til. Føler det hjalp veldig med å bli mer avslappet rundt prøvingen. I denne omgangen har jeg tenkt å holde meg unna IKM grupper. Jeg får så testetrang når jeg ser andres positive tester. Også den enorme skuffelsen når jeg må settes på listen over de som fikk TR.
Håper det var en billig strimmeltest, og ikke en dyr clearblue 

Jeg prøver å berolige han med at det faktisk ikke er unormalt at det tar over ett år å bli gravide. Og dessuten er det nok hjelp å få
Jeg skal liksom vente til dagen før IKM
Inni hodet mitt begynte jeg å planlegge hvordan jeg skulle fortelle mannen og resten av familien når den tid kommer. Sjekka termin for å se om dette kunne være en fin julegave attåt til fremtidige besteforeldre. Fallhøyden var med andre ord stor når jeg rulla meg ut av senga for å ta første testen denne syklusen

teststreken var litt tynn på dem. Så lurer faktisk på om de er defekte.