Blir overrasket over folk hele tiden!

Psykologpsy34

Andre møte med forumet
Ser att det forumet her ikke bare er til hjelp,gjør heller mottatt. Nettroll her også, søker støtte,men får dritt. Melder meg ut herfra! Synd att Norge har blitt en negativ tragisk sted! Lykke til ,til dere som sprer kjærlighet og fred;)

Ser att det forumet her ikke bare er til hjelp,gjør heller mottatt. Nettroll her også, søker støtte,men får dritt. Melder meg ut herfra! Synd att Norge har blitt en negativ tragisk sted! Lykke til ,til dere som sprer kjærlighet og fred;)
Er vell du som er troll her

Syns egentlig ikke det er så ille her inne.
Er på et par andre steder også hvor man har mulighet til å være anonym, der er det ille der..

Huh? Synes det er et godt sted å være,og stor takhøyde for å være saklig i diskusjoner:happy119 Leit at du har en annen erfaring:(

Forumet her er vel et av de mildeste jeg har hvert borti :p ikke ofte det går til personangrep og heftige diskusjoner. saklighet og god tone opplever jeg at det er her.

Hvor har du fått dritt?

Last edited:
Hvis tråden du referer til er den om medisiner i svangerskapet, så er det nok for de fleste uforståelig å skjønne hvor du kommer fra. Men, personer med angst, depresjon, etc., har en tilbøyelighet til å tolke ting i verste mening, og det kan kanskje se ut som det er litt sånn for deg også. Eg tror ikke du tenker over det eller ser det selv akkurat nå, men det er uansett veldig slitsomt å ha det sånn. Både for den det gjelder og de rundt. Man ser rett og slett ikke ting på samme måte. Har både selv vært, og omgått, mange som er lett-krenkbare og det er kjempetøft å stå i en følelse av at 'alle' er i mot en og å være de som 'er i mot'. Håper du får god hjelp og de svarene du søker andre steder<3

Last edited:
Jeg opplever det er lite nettroll her men ja folk har ulike meninger men de fleste er støttende og gode med hverandre.

Den tråden gikk fint for seg. Vært verre her inne før men aldri på sånne ting. Men dine meninger om legen og medisinene burde du kontakte fylkeslegen og ikke oss. Ingen av oss er leger eller eksperter på medisiner. Den tråden er veldig fin i forhold hva jeg har sett her inne før. Var en stund det var mange tråder ble stengt pga stygg ordbruk. Det blir fulgt med på hva som skjer her inne.

Back
Topp