Hvor mye søvn får dere? Føler jeg er så våken når morgenen kommer at jeg ikke har mye behov å hvile før kvelden melder seg, selv om jeg bare har fått usle 3-4 timer søvn på natta. Men er veldig sliten når jeg våkner på natta da og må amme
lille, så hadde vært en fordel å fått noen timer på dagtid! Jeg er en energifulll sjel, uten ro i ræva, så er vanskelig for meg å bare «sove når babyen sover» når jeg IKKE er trøtt. Har dere noen tips for å få inn flere timer, kan man ta tilskudd av melatonin f.eks. eller noe sovepiller?
Partner er veldig hjelpsom på kvelden når jeg trenger norn timer, da tar han lille og kommer inn med henne når hun er sulten. Og, NÅR fikk/får dere noet snev av rutiner med babyen? Kan man forvente dette om noen uker, mnd?
Partner er veldig hjelpsom på kvelden når jeg trenger norn timer, da tar han lille og kommer inn med henne når hun er sulten. Og, NÅR fikk/får dere noet snev av rutiner med babyen? Kan man forvente dette om noen uker, mnd?

jeg fikk ca 5 timer, med noen oppvåkninger. Men er stolt at lille, første natten hun har sovet i egen seng og det gikk bare supert. Har henne i seng med dropside rett ved siden av, så lett å løfte henne over for å amme. Til nå har vi bare hatt henne mellom oss i sengen, for å passe litt ekstra på henne for hun var ganske kvalm etter fødsel, så gulpet mye i søvne. Men merker det var deilig å ha sengen alene med samboer