Oktober 2021

Hurra:D 13 av 15 egg var modne og 12 av 11 egg ble befruktet:hello2
Hurra! Nå ble jeg hoppende glad på deres vegne! Jeg syns det er så fascinerende at man kan få så ulike resultat av stimulering på samme person :smiley-angelic003 Dette høres ut som gullsyklusen, nå må det gå ❤
 
I dag kom blødningen på dag 9 av nedregulering. Hurra! Håper det betyr at kroppen er klar for å starte stimulering på fredag :nailbiting:
 
I dag kom blødningen på dag 9 av nedregulering. Hurra! Håper det betyr at kroppen er klar for å starte stimulering på fredag :nailbiting:

❤️❤️❤️ Håper sånn for deg!!!
 
Jeg lurer på om jeg kanskje tar sjansen på å settes som gravid :wideyed::happy::Heartred

IKM i går og disse testene i dag! Skal ta blodprøve på mandag, men vil påstå at dette lover veldig godt :love017
 

Vedlegg

  • 82AF1F2B-4B05-4052-B925-F00351DA2694.jpeg
    82AF1F2B-4B05-4052-B925-F00351DA2694.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 81
Dere som har brukt Ovitrelle som hCG-støtte etter innsett: Hvor fikk dere tak i flere sprøytespisser?:rolleyes:Skal kaaaanskje bruke det, men det er jo kun én i pakken...
 
Var på kontroll igår og det blir innsett på onsdag:Heartred :D
Fikk snakka litt med legen om opptiningen. Siden 1/4 overlevde sist så har litt panikk for avbrutt forsøk.
Selvfølgelig er sjansen der, men jeg fikk vite at de har ny metode for frys/tin nå kontra 2017 og at de hadde muligheten til å tine alle 3 egga om det trengtes på onsdagen. Så legen var optimistisk på at det ble innsett så det var godt å høre :)
Evig takknemlig for at mannen blir på innsett, var alene på kontroll igår, og det gikk jo bra helt til jeg kom opp til avdelingen så skalv jeg som et aspeløv og pusta konsentrert med magen. De nervene altså!
skal forresten gå på lutinus istedenfor crinone.
Så et spørsmål jeg lurer på: jeg trenger ikke å gå rundt i 15 min på lutinus?? Har blitt så vant til det med crinone så føler jeg gjør noe feil ved å ikke gjøre det:hilarious:
Så spennende, nå er det ikke lang igjen! Og veldig fint at mannen får være med nå. Det var interessant å høre det med ny metode for frys/tin. Har lurt på om de bruker det som kalles vitrification på Riksen eller ikke. Det brukes på alle privatklinikker tror jeg, men er jo ikke alltid de bruker de nyeste metodene på Riksen. Men da høres de ut som at de har gjort en oppgradering de siste årene. Med tre på frys skal dere ha gode sjanser for innsett :) Lykke til!
 
Her begynner det å nærme seg EL. Tror at den vil være positiv imorgen :nailbiting: Det virker som at el har begynt å komme litt senere i syklusen de siste månedene (etter ferskforsøket?), ca dag 16. Spennende å følge med på kroppen.
IMG_20211016_121436.jpg
 
Burde jeg teste ikveld også? Har ikke tatt el test så mange sykluser, men har fått positiv på morgenurin elle andre urin de gangene. Klinikken sier at jeg skal teste på morgenen.
 
Dere som har brukt Ovitrelle som hCG-støtte etter innsett: Hvor fikk dere tak i flere sprøytespisser?:rolleyes:Skal kaaaanskje bruke det, men det er jo kun én i pakken...
Fikk med ekstra fra klinikken (men det var da jeg hadde forsøk i Danmark, og var tenkt til etter innsett - som det aldri ble noe av).
Hadde ikke flere runder fra samme Ovitrelle i Norge.
 
Fikk med ekstra fra klinikken (men det var da jeg hadde forsøk i Danmark, og var tenkt til etter innsett - som det aldri ble noe av).
Hadde ikke flere runder fra samme Ovitrelle i Norge.
Okay, skjønner! Da hører jeg ev. med klinikken hvis det blir aktuelt da:happy:
 
Burde jeg teste ikveld også? Har ikke tatt el test så mange sykluser, men har fått positiv på morgenurin elle andre urin de gangene. Klinikken sier at jeg skal teste på morgenen.

Mener el testen helst ikke skal tas på morgenurin? Mer konsentrert LH utpå dagen. Har alltid testet ettermiddag/kveld og fått fine sterke streker ved el.
Gjerne korriger meg dersom dette er feil :wacky:

Masse lykke til!!
 
Back
Topp