Litt blod og mensenmurring samme dag som positiv test. SA?

Venter på lillebror/lillesøster

Betatt av forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Jeg var hos gynekolog for oppfølging av celleforandringer i dag og kunne samtidig dele den glade nyheten om at CB digital sa «gravid 1-2 uker» i dag tidlig. Gynekologen sjekket med innvendig ultralyd, viste en liten prikk og sa det var festet, men kjempetidlig. Utregning fra første dag siste mens sier 4+0. Stor glede etter 6 mnd prøving.

MEN… i ettermiddag kom det litt lys brun/rosa blod i trusen og på papiret. Fått mensenmurringer utover kvelden og litt mer blod. Bør jeg regne med at dette går til en SA? Det er jo fredag kveld, så regner med det er lite å gjøre for å sjekke det før til uken. Noen tips?
 
Hei! Jeg har opplevd litt blod ved tidlig ultralyd/ gynekolog før. Men om smertene øker og du blør mer kan det være sa .
 
Hei! Jeg har opplevd litt blod ved tidlig ultralyd/ gynekolog før. Men om smertene øker og du blør mer kan det være sa .
Takk for svar! ☺️ Frustrerende å ikke vite hvordan det går, og at det ikke er noe annet å gjøre enn å vente Fikk opp håpet etter UL, men erfaringsmessig er det jo dumt å får for store forventninger så tidlig.
 
Takk for svar! ☺️ Frustrerende å ikke vite hvordan det går, og at det ikke er noe annet å gjøre enn å vente Fikk opp håpet etter UL, men erfaringsmessig er det jo dumt å får for store forventninger så tidlig.
Kjenner følelsen. Det er det nok mange her som gjør :Heartblue ventingen er "tung", men vips er vi forhåpentligvis over 12 uker.
 
Back
Topp