Hvis du ringer legekontoret i morgen, kan de kanskje sette deg opp på time på fredag. Håper blødningen stopper opp! Håper på bare litt skjøre slimhinner![]()
Jeg håper virkelig det

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du ringer legekontoret i morgen, kan de kanskje sette deg opp på time på fredag. Håper blødningen stopper opp! Håper på bare litt skjøre slimhinner![]()

Ser ut som om det er kun Cola Zero som kommer som koffeinfri variantUuææ! Så dere snakket om koffein i Coca Cola tidligere her. Gjelder det kun med sukker, eller uten sukker + Pepsi Max også??
Dette har jeg overhode ikke tenkt noe over. Drikker ikke kaffe, men avhengig av Pmax og Coca Cola uten sukker![]()
1 liter Pepsi Max = 200 mg (maks anbefalte dagsinntak ifølge matportalen som dette er hentet fra)Uuææ! Så dere snakket om koffein i Coca Cola tidligere her. Gjelder det kun med sukker, eller uten sukker + Pepsi Max også??
Dette har jeg overhode ikke tenkt noe over. Drikker ikke kaffe, men avhengig av Pmax og Coca Cola uten sukker![]()
Noen som har målt hcg ca 5 uker gravid? Målte hcg i går 5+4 (ca 28 dpo) og den var 28 000forrige svangerskap som endte med MA var hcg 10 000 (26 dpo).
Jeg målte på tirsdag, 5+3 og den var 13 928 (25dpo)
Målte også 4+2 med resultat på 803 og 4+4 med resultat på 1889 så har hatt fin stigning ihvertfall![]()
så bra med stigning. Jeg skal tilbake til legen 14.oktober så tar en ny blodprøve da. Blir ellers så opphengt i tallene så sikkert greit å bare vente noen uker. Tidlig ultralyd neste tirsdag så håper det kan roe nervene mine litt 
Takk for svarså bra med stigning. Jeg skal tilbake til legen 14.oktober så tar en ny blodprøve da. Blir ellers så opphengt i tallene så sikkert greit å bare vente noen uker. Tidlig ultralyd neste tirsdag så håper det kan roe nervene mine litt
![]()
Håper vi får se en lite peanøtt som kan roe nervene og slipper å gå derfra tomhendtOg den smaker godt!
Oi! Den kom så fort
ingen forskjell? Supert at den smaker bra i hvertfallOg den smaker godt!
Jeg merket ikke noe forskjell. Tror jeg må prøve å drikke både vanlig og koffeinfri samtidig for å sammenligne smakerOi! Den kom så forttenkte det kom til å ta måneder (har ikke lest artiklene særlig godt så mulig det sto i den)
ingen forskjell? Supert at den smaker bra i hvertfall![]()
Nedkomst er et annet ord for fødsel. Så altså best å vente hvis man kan, men det går fint hvis man ikke kan vente..Noen som vet? Jeg skal ha koloskopi, googler om det er ok når man er gravid. Fant dette til svar. Hva menes med 4 uker etter nedkomst?
Det er ikke regnet som særlig farlig, så hvis man har en god grunn, kan det gjøres. Det beste er vanligvis å vente til minst 4 uker etter nedkomst.
Ah, takkNedkomst er et annet ord for fødsel. Så altså best å vente hvis man kan, men det går fint hvis man ikke kan vente..

Huff, det er ikke en god følelseJeg er så utrolig trøtt på jobbHar to timer med undervisning snart, og attpåtil en student som skal observere undervisningen min. Passer så utrolig dårlig når jeg helst har lyst å sove
![]()
en ting er å være trøtt og litt fjern i egen undervisning alene. Er det små eller store barn du jobber med? Gruer meg til den følelsen selv! Eller være kvalm k undervisning 
Jeg jobber på ungdomsskolen. Får bare skjerpe meg skikkelig nå. Håper jeg våkner litt etter lunsjen. Ulempen er at jeg blir kvalm av kaffe, så jeg får ikke tvangsvekket meg hellerHuff, det er ikke en god følelseen ting er å være trøtt og litt fjern i egen undervisning alene. Er det små eller store barn du jobber med? Gruer meg til den følelsen selv! Eller være kvalm k undervisning
![]()
Beste gruppen å jobbe med det!Jeg jobber på ungdomsskolen. Får bare skjerpe meg skikkelig nå. Håper jeg våkner litt etter lunsjen. Ulempen er at jeg blir kvalm av kaffe, så jeg får ikke tvangsvekket meg heller![]()