Jeg så den der i morges jeg også og ble glad. Savner allerede cola til taco og pizza.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg så den der i morges jeg også og ble glad. Savner allerede cola til taco og pizza.

Praktisk
Endelig! Har googlet mye den siste tiden og har funnet ut at den har lenge vært i salg i mange andre europeiske land. Husker denne fra da jeg var liten
10 dl blir 130 mg, som er helt innaforJeg drikker litt, det er jo faktisk lovkan faktisk drikke så mye som en halv liter uten at det overskrider anbefalt dose (?) hvis man ikke drikker kaffe i tillegg.
Eller regner jeg HELT feil?
Vis vedlegget 366537
Aner ikke, men håper fortEndelig! Har googlet mye den siste tiden og har funnet ut at den har lenge vært i salg i mange andre europeiske land. Husker denne fra da jeg var liten
Vet du noe om når den kommer?

Jeg drikker alt for mye kaffe til å drikke cola i tillegg dessverre. Så håper den kommer fort.Jeg drikker litt, det er jo faktisk lovkan faktisk drikke så mye som en halv liter uten at det overskrider anbefalt dose (?) hvis man ikke drikker kaffe i tillegg.
Eller regner jeg HELT feil?
Vis vedlegget 366537
Da er det jo helt gull!Jeg drikker alt for mye kaffe til å drikke cola i tillegg dessverre. Så håper den kommer fort.
8 lange dager til ultralyd og... gi meg styrke!!!Det er så tungt, det! Våknet opp sånn i dag, jeg og. Beklager tmi, men var ikke forstoppet i morges, noe jeg har vært i ukesvis. Det første jeg tenker på er selvfølgelig at nå er det ikke liv lenger og at hormonproduksjonen har endret segHuff, i dag er jeg skikkelig negativ merker jeg. De få symptomene jeg hadde (litt trøtt og ligamentsmerter/murringer) forsvant for et par dager siden. Jeg føler meg ikke gravid overhodet, er ikke det minste kvalm.. det kan da umulig være noe inni der8 lange dager til ultralyd og... gi meg styrke!!!
Huff, i dag er jeg skikkelig negativ merker jeg. De få symptomene jeg hadde (litt trøtt og ligamentsmerter/murringer) forsvant for et par dager siden. Jeg føler meg ikke gravid overhodet, er ikke det minste kvalm.. det kan da umulig være noe inni der8 lange dager til ultralyd og... gi meg styrke!!!
Har hatt slike dager jeg også, det kan være så fortvilende. For to uker siden ble jeg overbevist om at dette måtte være MA og alt gikk dårlig, men måtte tvinge meg selv til å huske at symptomer kan variere og ikke kjenne etter hele tiden. Jeg prøver å roe meg ned litt og tenke at sannsynligheten for at alt er bra er størst. Det hjelper pgså å se frem til ultralyd for da vet jeg når jeg får et svar på hvordan det ligger anDet er så tungt, det! Våknet opp sånn i dag, jeg og. Beklager tmi, men var ikke forstoppet i morges, noe jeg har vært i ukesvis. Det første jeg tenker på er selvfølgelig at nå er det ikke liv lenger og at hormonproduksjonen har endret seg
Fornuften i meg vet at symptomene kan svinge, men det hjelper ikke stort når man ikke helt klarer å tro på det. Hvor langt er du på vei når du skal ha UL?
Da jeg gikk med førstemann, husker jeg at jeg mistet alle symptomene rundt uke 9, kanskje uke 8, og var helt sikker på MA. Det stemte heldigvis ikke, så jeg vet egentlig at tap av symptomer ikke alltid har noe å si.
Det er så tungt, det! Våknet opp sånn i dag, jeg og. Beklager tmi, men var ikke forstoppet i morges, noe jeg har vært i ukesvis. Det første jeg tenker på er selvfølgelig at nå er det ikke liv lenger og at hormonproduksjonen har endret seg
Fornuften i meg vet at symptomene kan svinge, men det hjelper ikke stort når man ikke helt klarer å tro på det. Hvor langt er du på vei når du skal ha UL?
Da jeg gikk med førstemann, husker jeg at jeg mistet alle symptomene rundt uke 9, kanskje uke 8, og var helt sikker på MA. Det stemte heldigvis ikke, så jeg vet egentlig at tap av symptomer ikke alltid har noe å si.

Jeg prøver å distansere meg fra at jeg er gravid frem til jeg er forbi 12 uker, men det er så vanvittig vanskelig. Elsker å være på forumet, og synes alt med baby er interessantHar hatt slike dager jeg også, det kan være så fortvilende. For to uker siden ble jeg overbevist om at dette måtte være MA og alt gikk dårlig, men måtte tvinge meg selv til å huske at symptomer kan variere og ikke kjenne etter hele tiden. Jeg prøver å roe meg ned litt og tenke at sannsynligheten for at alt er bra er størst. Det hjelper pgså å se frem til ultralyd for da vet jeg når jeg får et svar på hvordan det ligger an

Da skal vi ha UL samme dagDet er en evig berg og dalbane av følelser det her altså!
Har hele tiden trøstet meg med at jeg kjenner jo murringer, at det stikker og strekker. Men når de forsvant og, da ble jeg i tvil.
Jeg er bare 5+6 i dag, og skal ha ul når jeg er 7+0, så en uke til i morgen. Og det føles som en evighet. Hva med deg?
Fornuften i meg vet også at det svinger veldig, og jeg var like bekymret med førstemann. Men det gikk fint. Nå føler jeg at jeg var heldig første gang, og at det kanskje er min tur til oppleve sa eller ma, er ikke helt logisk, men jeg leste at nesten alle opplever det en gang i løpet av livet![]()
Da skal vi ha UL samme dagJeg er 9+1 neste torsdag og har allerede fått bekreftet liv én gang på ul. Likevel henger det litt i at jeg kan miste når som helst
Synes det å bare lufte disse følelsene hjelper mye og jeg ser at det ikke er noe vits i å bekymre seg. Jeg har ingen kontroll over hva utfallet på dette svangerskapet blir.
vet at fastlege har ul, så kanskje jeg kan høre med henne, skal på første kontroll når jeg er 9+1, så hadde fint betryggende med en ul da og.Jeg var på ultralyd i dag og vår lille bønne har hjerteslag og så veldig fin utJeg prøver å distansere meg fra at jeg er gravid frem til jeg er forbi 12 uker, men det er så vanvittig vanskelig. Elsker å være på forumet, og synes alt med baby er interessant
Har heldigvis UL neste uke, så da får jeg svar. Har du vært på UL etter at du fikk den dårlige følelsen for noen uker siden?
Bare det å snakke "høyt" om det hjelper veldig på denne angsten![]()
Kan du ringe i morgen og høre om de kan utføre innvendig ultralyd? Eller er der ultralyd som er tenkt til å brukes på knær og andre organer? Jeg fikk beskjed fra mitt legekontor at ingen av legene var opplært til å bruke ultralydapperaret på gravide, så de kunne ikke sjekke meg.Var nok engstelig med grunn, oppdaget utflod med blod i nåvurderer å bestille legetime til fredag, men er bare 6+1 da, så usikker på om lege i det hele tatt kan se noe med det dårlig ul utstyret de har der?
Kan du ringe i morgen og høre om de kan utføre innvendig ultralyd? Eller er der ultralyd som er tenkt til å brukes på knær og andre organer? Jeg fikk beskjed fra mitt legekontor at ingen av legene var opplært til å bruke ultralydapperaret på gravide, så de kunne ikke sjekke meg.
Krysser fingrene for deg![]()
Hvis du ringer legekontoret i morgen, kan de kanskje sette deg opp på time på fredag. Håper blødningen stopper opp! Håper på bare litt skjøre slimhinnerJa, de utfører innvendig ultralyder. Men husker fra sist jeg var gravid at utstyret var meget dårlig, og man så ikke mye. Så redd de ikke ser noe uansett siden jeg bare er 6+0 i morgen. Vet at legen min har fri i morgen, så må eventuelt ringe på fredag. Eventuelt ringe privat.
Det har ikke kommet stort mer blod da, bare litt blod i utfloden når jeg tørker meg fremdeles.. vet at det kan være helt ufarlig, men ble skikkelig bekymret nå altså.