Skravletråd

Tror ikke man hører hjertelyd nei :( leste i en av appene eller noe slik at livmora må komme opp fra bekkenet.. var kanskje uke 14 eller noe slik? Men ikke sikker altså :)

skjønner du ikke vil møte noen du kjenner, men jobber de innen helse har de taushetsplikt så de skal vite de ikke skal fortelle andre. Men samtidig prøver jeg også å unngå å møte på folk jeg kjenner i slike situasjoner :p
Kanskje derfor venninna mi fikk høre hjertelyd uke 8, hun venter tvillinger. Men hun visste det jo ikke da o_O

Hvis du leser på baksiden står alle vitaminene i tablettene der. De skal inneholde folat. Er ganske sikker på det.
(Jeg kasta esken fort så ikke 11 åringen skulle se..) men har lest opp og ned på brukerveiledningen, sjekket på nett.. står så mye på innhold, vet ikke hva folat kan hete annet enn det. Det må jo være det i, er jo det viktigste.. så regner med det, er bare at forlaten jeg tok før er bitte små, og her er tablettene så store..
Folat er vel med i multivitaminen og så er det omega3 kapsel i tillegg? :)
Det er 4 tabletter, 2 omega3, en blå og en hvit.

:)
(Jeg kasta esken fort så ikke 11 åringen skulle se..) men har lest opp og ned på brukerveiledningen, sjekket på nett.. står så mye på innhold, vet ikke hva folat kan hete annet enn det. Det må jo være det i, er jo det viktigste.. så regner med det, er bare at forlaten jeg tok før er bitte små, og her er tablettene så store..

Det er 4 tabletter, 2 omega3, en blå og en hvit.
Folat kan stå som folsyre:)

Dette er innholdet.. finner ikke folat i menneskelig forståelse :dontknow
Men shellakk som overflatebehandling?!
upload_2021-9-20_16-26-8.jpeg

Dette er innholdet.. finner ikke folat i menneskelig forståelse :dontknow
Men shellakk som overflatebehandling?!
Vis vedlegget 366433
Det var veldig lite brukervennlig innholdsforklaring. På mine står det mg av hver ting også. Hva heter den du har? Jeg har et vanlig multivitamin fra før jeg ble gravid og gravitamin som begge inneholder folat

@Mymelen
Fant ut av det :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
Folat er.....wait for it: pteroylmonoglutaminsyre
Fant en boks med lifeline for ammende og sjekket innholdslisten og sammenlignet alle vitaminene med innholdsdeklarasjonen og fant ut at det :wacky:
Den skal inneholde 400 mikrogram folat :thumleft

@Mymelen
Fant ut av det :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
Folat er.....wait for it: pteroylmonoglutaminsyre
Fant en boks med lifeline for ammende og sjekket innholdslisten og sammenlignet alle vitaminene med innholdsdeklarasjonen og fant ut at det :wacky:
Den skal inneholde 400 mikrogram folat :thumleft
Hahaha, ikke sant, det er jo så logisk:laughing002 men ser det står 400 mg på pakka, bare synes det var så rart det ikke stod i innholdsfortegnelsen. Hvilken tablett er det tru, blå eller hvit.. Edit: fant det ut, de blå!

Det var veldig lite brukervennlig innholdsforklaring. På mine står det mg av hver ting også. Hva heter den du har? Jeg har et vanlig multivitamin fra før jeg ble gravid og gravitamin som begge inneholder folat
Lifelinecare gravid kosttilskudd (gul eske)

folat er et B vitamin av noe slag så er kanskje en av de B-vitaminene som står på. Ser det står folat på esken ja så den er med, men generelt virker det som det er skikkelig dårlig merking da.

Kanskje derfor venninna mi fikk høre hjertelyd uke 8, hun venter tvillinger. Men hun visste det jo ikke da o_O
Jeg fikk høre hjertet slå på TUL 7+5.
Og se det slå både vanlig og med sånn rød/blå-farge.
Men det er kanskje ikke alle steder de har så oppdatert UL-utstyr som den private klinikken jeg var hos?

Jeg bruker også den der etter at jeg spurte apoteket spesielt om vitamintabletter for gravide som også inneholdt folat. De sa at det var det samme i dette produktet som i f.eks. Nycomeds vitaminer for gravide. :happy:
Merkinga er ikke optimal, men jeg satser på at de på apoteket kjente til både dette og andre lignende produkter.

Vet ikke om dette er riktig tråd - men noen som vet hvordan man endrer brukernavn?
Jepp! Bare scroll til toppen, der du ser profilbildet ditt. Der er egen lenke for å endre kallenavn :)Screenshot_20210920-203305~2.png

Jeg fikk høre hjertet slå på TUL 7+5.
Og se det slå både vanlig og med sånn rød/blå-farge.
Men det er kanskje ikke alle steder de har så oppdatert UL-utstyr som den private klinikken jeg var hos?
Tenkte mer hos legen jeg :)

Back
Topp