IKM uke 38 ❤️

Oh no :hilarious: Har du fått TR nå, skal jeg oppdatere deg på lista?

Her har vi gjester på naborommet midt under de to nettene rundt neste EL :facepalm: Og det er veldig lytt :banghead: Det får bare stå til :angelic:

Ikke fått tr enda, men den kommer til å komme, så bare å oppdatere :confused:

Haha, det får bare stå til! De vil sikkert ha baby å besøke om 9 mnd., så :joyful:

Ikke fått tr enda, men den kommer til å komme, så bare å oppdatere :confused:

Haha, det får bare stå til! De vil sikkert ha baby å besøke om 9 mnd., så :joyful:

Den er god! De vet vi prøver, men ja, ganske kleint allikevel :wacky:

9 dpo i dag, ikm i morgen..
Har sååå lyst til å tro at jeg skimter noe, men altså. Ja. Hva hadde man nå vært uten håpet i alle fall .

20210923_215533.jpg

Æsj, så kjedelig! Mener å ha sett deg både her og der omtrent samtidig med meg?! Hadde du også fått noe støttemedisiner? Håper så innmari det klaffer for deg snart :Heartred

Ja, det stemmer nok :) Har fått progesteron (Crinone) som jeg annenhver dag fra EL :happy: Og til uke 12 når jeg blir gravid igjen :happy: Ikke fulltreff ennå, men håper veldig det er vår tur snart! Nå er det vel egentlig bare denne pp-en som «teller» som et forsøk pga restene tidligere, men har troa på at progesteron kan hjelpe :D Hva med deg? :happy:

9 dpo i dag, ikm i morgen..
Har sååå lyst til å tro at jeg skimter noe, men altså. Ja. Hva hadde man nå vært uten håpet i alle fall .

Vis vedlegget 366744

Ser den, men pga lyset lurer jeg på om det kan være den evaporasjonslinja vi ser? Men håper det er babystrek da :happy:

Ja, det stemmer nok :) Har fått progesteron (Crinone) som jeg annenhver dag fra EL :happy: Og til uke 12 når jeg blir gravid igjen :happy: Ikke fulltreff ennå, men håper veldig det er vår tur snart! Nå er det vel egentlig bare denne pp-en som «teller» som et forsøk pga restene tidligere, men har troa på at progesteron kan hjelpe :D Hva med deg? :happy:
Blir progesteron og blodfortynnende tror jeg?! Men her har syklus vært så ustabil, så skulle begynne med en gang jeg fikk positiv test igjen. De første barna kom uten å prøve, men nå skulle det visst ikke bli så lett. Håper alle gode ting er 3, og at årets tredje graviditet (hvis det er det som skjer her nå) ender med en liten bollerusk! Krysser alt jeg har for deg neste pp, og håper å se deg i termingruppe snart altså! :Heartred Klem fra meg

Jammen det er da virkelig noe der?! Synes jeg ser noe altså :happy:

Synes du...?
Jeg har så streksyn at jeg ikke tør sjanse på noe, og klarer ikke se forskjell på evt skyggestrek og tiiiidlig positiv (klarer ikke se forskjell på fargen)

Okei en liten mysterynøtt her.. jeg har ikke vært borti det selv derfor spør jeg dere :smug: jeg bruker i utgangspunktet ikke å ha stikkinger i lår, lyske og sår rygg som pms men har hatt det denne gangen og forrige. som regel kjennes det på magen når tr kommer med litt murringer men som gir seg ganske raskt igjen når blødningen kommer. akkurat som at det ting letner. Forrige gang ga også alle disse tegnene (alle de nye) seg med en gang blødningen kom. Denne gangen derimot har jeg oppå disse symptomene vært ekstremt trøtt, hodepine og følt meg endel uvel. Når jeg sto opp idag var det bittelitt lys rosa på papiret men var så lite at jeg brukte bare et bind og dro til barnehagen, på tur hjem så føltes det ut som at nå starter det skikkelig. Sovnet på soffaen med en gang jeg kom tilbake og når jeg våknet trodde jeg at jeg hadde blødd igjennom bindet og gikk rett på do men kun litt ferskt blod på papiret. Byttet bind og slik fortsatte dagen og tr har fremdeles ikke kommet skikkelig igang noe den alltid gjør første dagen med blod. og disse stikkingene i lår, lyske, trøttheten konstant, sår rygg, hodepinen og uvelheten gir seg heller ikke. Usikker hvor jeg vil med dette å vet jeg må ta tiden til hjelp her men noen som har vært borti lignende kom tr skikkelig igang evt kan det være graviditet på gang selv om testene viser negativ? Tviler sterkt vell og merke men er jo så mye rart vi stusser på i denne prøveperioden :hilarious:

og med dette ble det et langt innlegg ser jeg :shy::hilarious:

Last edited:
Synes du...?
Jeg har så streksyn at jeg ikke tør sjanse på noe, og klarer ikke se forskjell på evt skyggestrek og tiiiidlig positiv (klarer ikke se forskjell på fargen)
Synes jeg skimter noe ja! Blir spennende med ny test i morgen kanskje?! Håper på positiv oppdatering da

Blir progesteron og blodfortynnende tror jeg?! Men her har syklus vært så ustabil, så skulle begynne med en gang jeg fikk positiv test igjen. De første barna kom uten å prøve, men nå skulle det visst ikke bli så lett. Håper alle gode ting er 3, og at årets tredje graviditet (hvis det er det som skjer her nå) ender med en liten bollerusk! Krysser alt jeg har for deg neste pp, og håper å se deg i termingruppe snart altså! :Heartred Klem fra meg

Takk ❤️ Håper sååå det er en ny spire hos deg, gleder meg til å få update :happy: Lykke til!

Da er det fredag, og dagens IKM-ere er:
Landus og Juniblomsten har meldt om TR. Lykke til i neste PP :)

@Tolilla fikk en spennende strek i går, krysser fingrene for at den utvikler seg videre i dag :D

Da kom tr for fullt, har nok litt lengre sykluslengde enn jeg trodde :p I det minste kan vi nå gjøre oss klare for ny pp :D

Rimelig blenda.. men ikke mer spotting siden i går.. så enten har det vært en ny kjemisk eller så har jeg fått skygger på disse testene for første gang.. :wtf: begynner å bli oppgitt :yuck:

Vedlegg

• 20210924_094245.jpg
    20210924_094245.jpg
    1,1 MB · Visninger: 81
20210924_100519.jpg

Selv om jeg har kjent på masse symptomer som sist så hadde jeg aldri forventet å bli gravid direkte etter SA:Heartred:Heartred Håper virkelig denne sitter, tørr ikke å håpe for mye igjen så tidlig:love7

Back
Topp