Klagetråd :)

Uff det er så slitsomt :sorry: Har jo ikke tid til sykdom nå, jeg har jo utsatt alt av klargjøring til baby og tenkt at jeg skulle ta det nå når permisjonen starter :hilarious: Håper jenta mi blir fort frisk og at vi andre holder oss friske! Men denne høsten blir nok full av sykdom ja :shifty:

Sykdom kommer gjerne når det minst passer seg:p Typisk nå som du skal klargjøre alt til bebis. Håper frøkna di blir fort frisk igjen:Heartred nesten umulig å unngå sykdom med barn I bhge og skole:wacky:
 
Neida, gubben blir sympati-dårlig (påstår han ble smittet av meg - men haha...). Immunforsvaret hans kræsjer når jeg blir syk. :p sånn er det bare.
Og eksen begynte bare å spy, sikkert noe virus.. de begge er nemlig fullvaksinerte for lenge siden, så er nok ikke noe bivirkninger som henger der! :)

Og, mamma hentet henne, så ble bra :) jeg har nå sovet noen timer, føler meg bedre, men ikke turt å reise meg enda :p

Hahah, sympati-syk:hilarious: mannen min blir sympatigravid hver gang:p slår aldri feil:hilarious: Mye som går nå av virus, både forkjølelse og omgangssyken:oops: Godt snuppa kunne være hos bestemor:Heartpink Godt å høre du har fått sovet og føler deg bedre:Heartred Ønsker dere alle en riktig god bedring:Heartred
 
Hahah, sympati-syk:hilarious: mannen min blir sympatigravid hver gang:p slår aldri feil:hilarious: Mye som går nå av virus, både forkjølelse og omgangssyken:oops: Godt snuppa kunne være hos bestemor:Heartpink Godt å høre du har fått sovet og føler deg bedre:Heartred Ønsker dere alle en riktig god bedring:Heartred

Altså, når han påstår han ble SMITTET AV MEG... Som bare har bivirkninger av vaksinen... :p haha...!
 
Klager over at jeg ikke får sove.. det er bare veldig irriterende. Kan være fordi ryggen var vond frem til for en halvtime siden. Kan være de sure oppstøtene. Kan være fordi jeg måtte sove midt på dagen i dag.
Jeg har i alle fall lyst til å sove nå, men det funker liksom ikke helt.
 
Klager over at jeg ikke får sove.. det er bare veldig irriterende. Kan være fordi ryggen var vond frem til for en halvtime siden. Kan være de sure oppstøtene. Kan være fordi jeg måtte sove midt på dagen i dag.
Jeg har i alle fall lyst til å sove nå, men det funker liksom ikke helt.

Kjipt å ligge å være lys våken, men med et ønske om å bare kunne sove.. håper du sovnet ikke så lenge etter og har sovet godt:)
 
Sovnet litt over fem, også våknet ungen kl 7.40.
Drøye to, to og en halv time ><

Huff, ble ikke mye søvn på deg i natt heller:oops: Våknet kl 2 her pga 3D printeren til mannen hadde klikka og bråkte i flere timer... søvnet igjen 04.30 og våknet igjen 06.15. Hello:greet025 jaja, satser på mer søvn inatt:happy119 håper du får en god natts søvn, eller fødsel:Heartred
 
Begynner å kjenne mer og mer stikkinger nedover lårene, nesten som krampe, skikkelig ubehagelig, må sette meg med en gang og har fått masse røde prikker i korsryggen... merkelige ting jeg ikke hadde forventet.. uke 39 nå, siste innspurt..
 
Litt små irritert over å hatt løs mage i nesten 5 dager i strekk, og ingen tegn til fødsel enda… Slimproppen gikk forrige uke, så når magen ble løs hadde jeg et lite håp at fødsel sku skje snart :sorry: Konkludert at det beste å tenke er at lille blir inne til termin, og ta det som et ++ hvis hun kommer tidligere….
 
Litt små irritert over å hatt løs mage i nesten 5 dager i strekk, og ingen tegn til fødsel enda… Slimproppen gikk forrige uke, så når magen ble løs hadde jeg et lite håp at fødsel sku skje snart :sorry: Konkludert at det beste å tenke er at lille blir inne til termin, og ta det som et ++ hvis hun kommer tidligere….

De sier at det beste er å forberede seg mentalt til at baby blir til en uke etter termin, spesielt om det er første baby, også får man ta alt før det som en bonus :p
Skulle ønske jeg var førstegangs og trodde jeg skulle føde i uke 41 liksom. >< Da hadde det ikke blitt så tungt å gå over.
(Leileilei)
 
Våknet opp irritert og frustrert :( har begynt å dovne helt bort i hendene på nettene nå, sånn helt… Fingrene mine er så opphovnet, stive som stein, at klarer nesten ikke knyte neven min lenger. Er i tillegg vondt og ubehagelig, prikker også mye i hendene… Irriterer meg for er enda en grunn at jeg ikke klarer å sove ordentlig på natta lenger, gjør så vondt i fingrene! Heter vel karpaltunnelsyndrom og går over etter fødsel, men åhhh…. orker snart ikke mer gravid kropp tilstanden :mad::mad:
 
Våknet opp irritert og frustrert :( har begynt å dovne helt bort i hendene på nettene nå, sånn helt… Fingrene mine er så opphovnet, stive som stein, at klarer nesten ikke knyte neven min lenger. Er i tillegg vondt og ubehagelig, prikker også mye i hendene… Irriterer meg for er enda en grunn at jeg ikke klarer å sove ordentlig på natta lenger, gjør så vondt i fingrene! Heter vel karpaltunnelsyndrom og går over etter fødsel, men åhhh…. orker snart ikke mer gravid kropp tilstanden :mad::mad:

Mine hovne hender gikk over straks etter fødsel. Hovne bein i noen dager etter dog.
Blir nok veldig deilig å bli ferdig for deg, tenker jeg!
 
Back
Topp