Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Etter en dag på jobb?
Dere som ikke har noen kroniske sykdommer e.l., hvor sliten er det vanlig å bli etter en dag på jobb, og i helger sammen med barna?
Hvor mye orker dere å gjøre og har dere overskudd til f.eks hobbyer/trening osv?
Dere som ikke har noen kroniske sykdommer e.l., hvor sliten er det vanlig å bli etter en dag på jobb, og i helger sammen med barna?
Hvor mye orker dere å gjøre og har dere overskudd til f.eks hobbyer/trening osv?

Før barn var jeg perfeksjonist. Alt var striglet og rent til enhver tid. Da jobbet jeg bare 50%. Nå har jeg 3 barn og jobber 100% og ofte mer enn det. For litt siden jobbet jeg 11 dager i strekk, hvor to av vaktene var langvakter på 12,5 timer. Ei uke(mandag-søndag) var plutselig på 63 timer. Fra fredag neste uke skal jeg jobbe 8 vakter(muligens 9, om jeg får en vakt til) i strekk hvor to av vaktene er langvakter på 12,5 timer. Jeg glemmer alt og ingenting, klarer ikke å tenke. Er et spørsmål for langt eller et svar for langt så faller jeg ut
Jeg jobber på demensavdeling og begynner å bli redd for en demensdiagnose selv.
(jeg hadde mye på privaten med sykdom, familiekonflikter osv, så fikk hjelp av psykisk helse med samtaler og klarte å sortere tankene. Det har hjulpet veldig!)
Sjeldent jeg setter meg ned før det!